...Bırakılmayan el...

699 71 105
                                    

.....

Acıyordu,
Çok acıyordu,

Neredeyse yarım saattir yatakta acı içinde kıvranıyordum. İlk defa üst üste bu kadar ağır yaralar almıştım.

Açılan yaralarım tam kapanmadan binalardan binalara atladığım için birdaha açılmışlardı.

Ve bu yaralar iyileşirken sanki bağışıklık sistemim çöküyordu. Ateşim çok yükselmişti.

Karen bu nedeninin benim vücudumda bulunan süper serumumun yaralarımı iyileştirirken bağışıklık sistemimide kullandığını.

Ve benim bağışklık sistemimi düzensiz beslenmem ve uyku düzenim ile çökertmem yüzünden vücudumun ayarlarını bozduğumu söylemişti...

Haklıydıda,
Ama ben burada acıdan ölürken onun dırdır ederken haklılığını yüzüme vurması ne kadar umrumdaydı orasıda bir muamma...

Karnıma giren kırampla acıyla inledim.
Olmuyordu artık dayanamıyordum. Mutfaktan su almak istemiştim boğazım kurumuştu.

Terden sırılsıklam olmuş vücudumu yatakta doğrultmayı denedim. Ama sadece denedim başaramadım.

Kulağımda anlayamadığım bir çınlama olmuştu. Görüşüm bulanıklaşmaya başlamıştı. Ve ağrılarım katlanarak artıyordu.

-"Peter, ateşin 38.5 oldu. Havale geçiriyorsun!"

-"K-karen Mj'yi A-ra!"

Yerimde acıyla sızlanırken aklıma ilk gelen ismi söyledim.

-"Mj aranıyor....Dınt...Dınt...Dınt...arama kabul edildi."

Dijital ses cümlesini bitirince odada genç kızın sesi yankılandı.

-"Naber ezik."

........

-"ALO DÜNYADAN PETER'E ORADAMISIN?"

Peter konuşmak için nefesini düzenlemeye çalıştı. Lakin başaramayınca kendini zorlayarak konuştu.

-"M-j....B-ben....iyi.....de-değilim."

-"Peter? Ne oldu sesin niye öyle geliyor?"

Kızın endişeli çıkan sesiyle yönelttiği soruya Peter cevap vermek için ağzını açmıştıki vücuduna saplanan ağrı ile sadece acıyla inledi.

-"PETER? NE OLDU? CEVAP VER İYİMİSİN?"

Peter artık cevap veremiyordu. Sadeca ağrıdan acı içinde inliyor. Canının acısından iç çekerek ağlıyordu.

-"LANET OLSUN! GENE KENDİNE BİR ŞEY YAPTIN DİMİ? SIK DİŞİNİ BİRAZDAN ORADAYIM!"

Buna karşılık Peter'in verecek bir cevapı olmamıştı. Az evvelki acısı kendini boşluğa bırakmıştı.

Karanlığa çekiliyordu. Zorlukla açık tuttuğu gözleri gittikçe ağırlaşıyordu.

Ve o artık dayanamıyordu. Bu kadarı onun için bile fazlaydı. Kendini karanlığa teslim etti.

Peter'ın değişen hayati değerleri ile Karen Mj'in konuşmasını dinlemeden aramayı sonlandırdı.

Peter'ın yaşam değerlerinde ciddi bir değişim vardı.

Ve hemen müdahale edilmese bu değişim onun hayatının sonlanmasına neden olabilirdi.

Karen hızla 911 aramıştı. Hızla aramasına cevap verildi. Ve iceride bir kadının sesi yankılandı.
-Bu arada Amerika'da ambulans numarası 911'miş araştırmışke...-

°•Ne Olursa Olsun İntikam •°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin