...Yüzleşme...

386 52 269
                                    

Bu bölümü anlayabilmek için önceki bölümü hatırlama amaçlı tekrardan okumanız tavsiye edilir.

Bölümü okurken müziği dinlemeniz şiddetle tavsiye edilir.

~The guardian~

....

......

........

............

....Gökyüzü neden bu kadar karanlıktı?
Bu gün gerçekleşek yüzleşmedeki küçük çocuğun çığlıklarını karanlığında saklamak için mi?

Mutluluğu ölümde bulan o gencin ölen çocukluğunun katili ile yüzleştirilmesi neden di?

Hayat neden onun için bu kadar acımasız dı?

Belkide hayat ondan intikam alıyordu.
Yıllar önce kıydığı o masum canın intikamını...

Annesinin neye sinirlendiğini hatırlamıyordu bir şeyler olmuştu. Ve Mary onu kolundan tutup dışarı fırlatmıştı.

Küçük çocuk suratına kapatılan kapıyla birlikte fazla beklemeden yerden kalkmıştı.

Ama görmeyi beklemediği bir şeyle karşılaşmıştı. Üstünden kalktığı zeminde artık kabuğu kırılmış ve ölmüş olan bir salyangoz vardı.

O gün küçük çocuk saatlerce ağladı. Belki mahvettiği hayat için belki mahvedilen hayatı için.

Bilinmezlikti o an,
Tıpkı bugün olduğu gibi.

Zamanın sonsuzluğun da kaybolmuş bir bilinmezlik.

Ve o bilinmezliğin ortasında kimine göre kısa akendisine göre bir asır gibi geçen 14 yıl geçirmişti o çocuk...

Sevgiden bir haber 14 yıl,
Asla geri gelmeyecek olan o 14 yıl,
Telafisi olmayan o 14 yıl...

Ve şimdi arkasını döndüğünde 8 adım gerisinde olan o 14 yılın müsebbibi.

İçinde yeşeren intikamın kanlı çiçeği,
Ve zihnine kontrolüne hakim olmak için savaş açan Benjamin.

Derince yutkun du genç olan, bedeninden derin bir titreme geçti vücut ısısıysa sanki bu anı bekliyormuşçasına bir anda düştü.

Isınmak için ellerini birbirine sürttü. Adım seslerini duyabiliyor du. Sakin olması için kendi kendini tembihledi.

Bütün planlarını aptal gecenin birinde olan yüzleşme bozamayacaktı.

Herşeyi atlatacaktı. Tıpkı yetimhanenin önüne atılan o çocuk gibi herşeyi atlatacaktı...

Kaderinin oyununa rağmen, 14 yılın müsebbine, Benjamin'e rağmen herşeye rağmen bu geceyide atlatacaktı.

Çünkü ilerlenmesi gereken bir yol yükü sırtlanması gereken bir insan lazımdı. Başka şansı yoktu dayanacaktı.

-"Sende mi buradaydın?"

Benjamin'in içindeki kuduruşunun sesini etkilemeyeceğinden emin olduktan sonra ona yüzünü döndü ve cevap verdi.

-"Evet, biraz hava almak istemiştim."

-"Sanırım ikimiz içinde uzun gece olacak ha?"

-"Evet, sanırım...."

Yanına rahatça yerleşip çatıdan aşağı ayaklarını uzatmıştı.

°•Ne Olursa Olsun İntikam •°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin