.....
-"'Gerçekten yetimhaneye gidip 8 sene önce kullandığınız kameralarınız nerede acaba?' Mı diyeceğiz Wanda?"
Wanda yan koltukta oturup. İki saatlik araba yolculuğu boyunca başını şişiren ikizine göz devirdi.
-"Soracağımızı kim söyledi? Unuttunmu?
Zihin okumak gibi marifetlerim var."Pietro ikizinin bu söylediğine karşı onaylar mırıltılar çıkarttı. Sonrada oflamaya başladı.
-"Tanrı aşkına bu arabayı niye bu kadar uyuz sürüyorsun...
Hem biz neden arabada gitmek zorundayız. Sen büyünle uçabilirsin bende koşabilirim."
-"Hehehe ondan sonra Tony gibi boy boy fotoğraflarımız haberlere çıksın. Hadi onun açıklaması vardı. Bizim yok anlasana Piet.
Dikkat çekmemeiz lazım...."Pietro tekrardan oflayıp. Camı açtı ve yolu seyretmeye başladı...
.....
Tony elindeki kahvesini yudumluyordu. Uykususuzluktan kan çanağına dönmüş gözlerini ekranın üzerinde gezdirdi...
Sadece ufacık, mini minnacık bir kodlama hatası yada zayıf sistem duvarı bulması gerekiyordu.
Sonrası zaten çorap söküğü gibi gelecekti.
Ama bulamıyordu...Nasıl olurduda bir yapay zeka sistemi bu kadar donanımlı olurdu?
Sinirle masasın üzerindeki eşyaları yere çarptı. Etrafta fırlatılacak bir şey kalmayıncada bağdaş kurup yere oturdu.
Yorulmuştu. Çok yorulmuştu,
Uykusuzluktaki en yüksek skoru olan 125. Saatide doldurmuştu.Ve yatak onu çağırıyordu.
Ama yatağa gitmek yerine labaratuvarında yerde oturarak uyumuştu.....
Dün eve gelir gelmez yatağımı kucaklamış.
Bütün gün boyunca yatmıştım.Şimdi ise akşam olmuştu. Ve ben bütün gün camış gibi yattığım için gayette dinçtim.
Dolabımdan ilaç kutumu çıkartıp. Haplarımı içtim.
Eskiden bu kadar duzenli kullanmazdım.
Ama eskiden bu kadar şiddetli panik ataklarda geçirmezdim.Örümcekçiliğin tam da vaktiydi. Gece ve bizimkiler uyuyor.
Göğsümdeki gizli tuşa bastım. Ve kostümümün vücudumu sarışını izledim.
Pencereden ters takla atarak çıktım. Ve karşı binaya ağ atıp sallanmaya başladım.
-"Karen şehri tara."
-"Şehir taranıyor......
Şehir tarandı.
13. Caddede bir banka soygunu, 6. Caddede bir market soygunu 23. Caddede bir silah kaçakçılığı."-"13. Ve 6. Caddeler için polisi ara ve 23. Caddeye giden en yakın rotayı çiz."
Belirlenen rotaya doğru hızla ağ atarak ilerlemeye başladım. Silah kaçakçılığı şakaya gelecek bir durum değildi....
....
Çatınının tepesinde yerimi almış. Sessizce aşağıyı izliyordum.
Görünürde kimsecikler yoktu. Ama karen'in rootası burayı gösteriyordu.
Çatıda iki büklüm oturmamın neredeyse 5. Dakikasına gelmiştikki. En önde bir araç ve ardında 3 araç araziye geldi.
Sonrasında ise arazinin öbür tarafındanda 3 adet kamyonet geldi. Anlaşılan teslimat vakti gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°•Ne Olursa Olsun İntikam •°
Fanfiction-"H-hala anlamıyorsun değilmi?" -"Neyi anlamıyorum?" Genç adam birazdan söyleyeceği gerçeğin ağırlığı altında biraz daha ezildi -"Benjamin'nin yani oğlunun aslında ben olduğumu." Tüm haklar Peter'ın hello kityli donuna aittir