....
......
........
....gördüğüm neydi?
Bir kabusYaşayamadığım hayatımın katili,
Benjamin'in nefretinin sebebi,
Belki de......
babam.Zihnimde yankılanan cümle dilimin ucuna geldiğinde yine derin bir karanlığın içinde buldum kendimi.
Ne olduğundan habersizdi ruhum,
Bedenim bizden bir şeyler saklıyordu.Bense o şeyin ne olduğunu düşünmekle meşguldüm sıradaki tokatım neydi?
Nasıl bir hazırlık yapmalıydım?
Bu sefer nasıl ayakta duracaktım?
Gördüğüm suret zihnimin bana bir oyunumuydu yoks agerçekmiydi?
Zihnimi bu düşüncelerle dolu buhram dan kim kurtaracaktı?
Ne garipti değilmi?
Gülüp eğlenmeliydim su gibi akmalıydım şu yaşımda,
Oysa ağır ağır düşünüyorum geleceği,
Getireceklerini.Kaç gecem daha uykusuz geçecek?
Gene hangi uykumda kabuslarımla boğuşacağım?
Ve yine düşünüyorum...
Beni felaketleri düşünmek bitirecek.Hayatıma karşı ufacık bir umudum kalmadı. İlerlemek istemiyorum.
Ama geri gidemiyorum, durmaya gücüm yetmiyor, sadece ileri doğru sürükleniyorum...
Yavaş yavaş, sessiz sessiz,
Sonuma doğru sürükleniyorum.Aslında sessiz değildi...
Ama sigara içmekten kısılmış olsa gerek sesim....
Yoksa niye yardım çığlıklarımı duymazlardıki?
Yanlız kalmıştım bu yolda,
Tek başıma mücadele etmiştim.Ama bir tarafım hap beklemişti,
Yeni anlıyordum.O kadar büyüktü ki içimdeki yanlızlık sevilmeye beklerken beklemeyi sevmiştim.
Her şeyden çol yanlızlığı sevmiştim,
Karanlığı, boşluğu kimsesizliği....Yanlız kalırsam bana zarar verecek kimse olmazdı.
Karanlıkta olursam beni kimse göremez, bulamazdı.
Kimsesiz olursam benim yüzümden kimsenin başına bir şey gelmezdi.
Evet benim hayatım bir zamanlar karanlıktan korkan bana sığınabileceği tek şeyin karanlık ve getirdikleri olduğunu öğretti...
Tam bende boşluğa düşeceğim, karanlığa gömüleceğim, kimsesizliğimde boğulacığım.
Yüreğimin tam ortasına bir burukluk yerleşiyor. Asla olmadığım kişi beni üzüyor...
Ondan bana kalan anılardan neye olduğunu anlamadığım bir özlem kabarıyor.
Umutlara ve keskin hayallere çarpıp düşüyorum benimle beraber bütün güneşlerde düşüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°•Ne Olursa Olsun İntikam •°
Fanfic-"H-hala anlamıyorsun değilmi?" -"Neyi anlamıyorum?" Genç adam birazdan söyleyeceği gerçeğin ağırlığı altında biraz daha ezildi -"Benjamin'nin yani oğlunun aslında ben olduğumu." Tüm haklar Peter'ın hello kityli donuna aittir