Değer mi?

680 75 515
                                    





....





....Peter kamera odasında oturmuş ekrana dikkatlice bakıyordu.

Tüm avengers toplanmış Tony'nin elinde tuttuğu kağıdı okuyordu.

Ve sonrasındaysa hepsinin yüzünde şaşkınlık korku ve endişe gibi ifadeler belirmişti.

Ne vardıki o kağıtta? Merakını daha fazla dizginleyemedi ve yapması gerekeni yaptı.

-"Karen İronman'ın zırhından Jarvis'e sız ve bana elinde tuttuğu şeyin en net halini göster."

-"Tamam Peter."

Tam 25 saniye sonra Karen fotoğrafı Peter'a gönderdi.

Ve Peter'da ekranda beliren yazıları okumaya başladı. Bu nasıl mümkün olabilirdi...

O, o testi kaçırılıp kapatıldığı odadaki oyuğun içine saklamıştı. Bu mümkün olabirmiydi?

Burası orası olabilirmiydi?

Ve aklına gelen düşünce ile yüzü şekilden şekile girdi. Telaşla Karen'e seslendi.

-"Karen bana şu Avengers'in tutuklamak için peşine düştüğü adamın adı neydi heh Marco onun fotoğrafını ekrana bağla!"

-"Fotoğraf bağlanıyor....."

Peter'ın fotoğrafı görmesiyle jetonu düşmüştü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Peter'ın fotoğrafı görmesiyle jetonu düşmüştü...

Bu adam şüphesiz oydu, yetimhaneden kaçıp parkta yattığı gün onu kovalıyıp kaçıran yüzü kanlı manyak.

Kendi kendine 'ıyyyy' dedi bu nasıl bir skandaldı böyle kafasının içinde beyin olmayınca dışına tasfirinimi çizmişti o?

Bulunduğu odada kendi düşüncesine güldü. 'İyiden iyiye kafayı kırıyorum ha..."

Deyip tekrardan kamerayı incelemeye başladı. Tam vakti diye geçirdi içinden onların dikkatleri dağınıkken buradan tüymeliydi...

İçeri girmek için kırdığı pencerenin önüne geldi ve ters takla açarak pencerenin içinden geçip duvara yapıştı.

Arka taraftan gidemezdi silahları teslim almak ve binayı incelemek için mutlaka Shield ekibi buraya gelecekti...

Mecbur binanın ön tarafından gidecekti oradada Avengers vardı ama şuan dikkatleri dağınıktı ve hava iyiyice kararmıştı.

Sessizce binanın ön tarafına gitti ve binanın duvarında aşağı doğru emekleyerek inmeye başladı.

Yere ulaştığında sürünerek çalıların arkasına saklandı ve....

EVET!!

Tellerin arasındaki açıklıktan ormana gidebilirdi. Yavaşça tellerin oraya ilerlerken beyninde yankılandı çınlaması.

°•Ne Olursa Olsun İntikam •°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin