Анотация

2.1K 78 5
                                    

Един ултиматум може да разбие сърцето ви...

Когато преди две години Седрик Леон поставя ултиматум на годеницата си и тя го напуска без дори да погледне назад, той и неговият свят се променят драстично. На всеки концерт вокалистът на Sinners докарва хиляди жени до лудост само с гласа си, но без Джесика, той може да изпитва истинска страст само на сцената...

Чукайки различни момичета всяка вечер, Сед се опитва да забрави единствената жена, която някога е обичал... Но напразно. Той все още обича Джесика. Когато я вижда отново за първи път след толкова време, той изпада в яростна ревност. Джесика му принадлежи. Винаги е била негова и винаги ще бъде...

С разбито сърце, студентката по право Джесика Чейс прави своя избор и прекратява годежа си със Сед. Решена да вземе живота си в свои ръце и да го живее по собствените си правила, тя се опитва да го забрави, като избягва изцяло мъжете... Но напразно. Тя все още го мрази и знае, че друга жена никога няма да задоволи пренадутото му его и неговия ненаситен сексуален апетит.

Хваната в капана на автобуса с невероятно сексапилния фронтмен за цели два месеца, тя му е бясна и гневна, но страстта между тях е по-гореща от всякога.

Случайната им среща води след себе си до неконтролируеми изблици на страст и преоткриване на уникалната им пристрастеност към публичния секс. Когато Джесика няма друг избор, освен да се присъедини към групата за лятното им турне, двамата не могат да стоят далеч един от друг за дълго.

Дали този път ще успеят да преодолеят различията си или единственото нещо, което ще остане между тях, е невероятният секс? Но сега, в допълнение към риска от взаимно разбиване на сърцата им всеки път, когато се съберат, те са застрашени от един наистина голям публичен скандал...

СЕД (книга #2 от поредицата Sinners 🤘)Where stories live. Discover now