Няколко дни по-късно, лежейки на леглото в спалнята, Сед разсеяно прокарваше пръсти по голото рамо на Джесика. След концерт той обикновено задоволяваше похотта си и директно заспиваше, но тази вечер мозъкът му беше претоварен с мисли.
Бяха минали през десет последователни концерта за по-малко от три седмици, като всеки следващ беше по-добър от предходния. Гърлото му все така го безпокоеше и той пееше със силни болки, но подобрението на Трей не беше нищо друго освен чудо. И именно това според Сед беше причината останалите от групата да отказват да видят какво става точно под носовете им. Но той го виждаше и не можешеда го пренебрегне.
- Трябва да разберем как се снабдява с нови рецепти. - каза Сед замислено. - Досега трябваше вече да ги е свършил. Колко ли още му е дал баща му?
- Не знам, но ги държи в портфейла си. - отговори му сънливо Джесика. Сед я отмести от гърдите си и седна. - Хей... Къде отиваш?
- Тази вечер ще стигна до дъното на тази история.Той стана от леглото и нахлузи чифт шорти. Затвори тихо вратата на спалнята и се промъкна до койката на Трей. Обикновено китаристът купонясваше с техниците или чукаше някоя щастлива фенка в другия автобус, но напоследък му се спеше твърде много, за да участва в обичайните си забавления. Сед плъзна завесата възможно най-безшумно. Както очакваше, Трей беше в безсъзнание и все още напълно облечен.
Вокалистът извади портфейла от задния му джоб. Чувстваше се като пълен задник, докато го отваряше. Вътре имаше прибран огромен брой рецепти. Всички бяха празни, с изключение на подписа на баща му в долната им част.
- Този глупав кучи син.
Трей се размърда и обърна. Отвори очи и бавно ги фокусира в натрапника.
- К-какво п-правиш?
- Намерих тайното ти скривалище. - Сед извади от портфейла една от рецептите и я хвърли към него, след това още една и още една. - Чудех се как продължаваш да се снабдяваш с тези проклетии. Какво ще кажеш сега по въпроса?Очите на Трей се присвиха.
- Не се меси в работите ми, Сед.
- Вече съм замесен, Трей. При това доста.Трей изръмжа и скочи от леглото, блъскайки Сед на пода. Той се остави на Трей да го удари няколко пъти, надявайки се по този начин да освободи натрупаните в него болка и гняв и да си признае, че има нужда от помощ.
YOU ARE READING
СЕД (книга #2 от поредицата Sinners 🤘)
RomanceПритисната до стената и изправена пред финансови затруднения, Джесика има спешна нужда от работа, за да продължи образованието си. Мирна ѝ предлага възможност, която тя не може да откаже и тръгва на турне със Sinners, помагайки ѝ за изследователския...