На следващия ден, докато пътуваха през планинския проход към Средния Запад, Сед внимателно наблюдаваше как Трей излиза от банята и се насочва, препъвайки се към предната част на автобуса. Той каза нещо на Дейв, който днес беше на шофьорското място. Сед трябваше да напрегне целия си слух, защото едва различаваше думите им заради шума на двигателя, докато се изкачваха по стръмния път.
- В средата на нищото сме, човече, но ще се опитам да спра при първа възможност.
- Благодаря, приятел. - каза Трей и се върна на дивана, отпускайки се до Брайън.Сед погледна за момент към Джесика от другата страна на масата, където тя въвеждаше данните от предната вечер в лаптопа на Мирна. Тя най-накрая беше наваксала с изоставането си и твърдо отказваше да изостава отново. Той докосна китката ѝ, за да привлече вниманието ѝ, и ѝ кимна към Трей. След случката предната вечер двамата надълго и нашироко обсъдиха ситуацията и възможните решения. И на двамата им беше ясно, че Трей има проблеми. Джесика обаче не разбра мълчаливото му съобщение и сви рамене.
- Хей, Трей, защо трябва да спираме? - попита Сед, надявайки се Джесика да слуша.
Първоначално китаристът се сепна, но бързо се окопити и се усмихна широко.
- Привършил съм хапчетата.
- Пак ли? Не ги ли взе само преди няколко дни? - Сед беше крайно недоверчив, а и Трей не си помагаше особено, избягвайки гузно погледа му.
- Без да искам изсипах половината в мивката. Доста съм несръчен след операцията. - той прокара пръсти по белега си, който вече не се забелязваше, освен ако не си вдигне косата си.
- Ти си ужасен лъжец.
- Не лъжа.
- Сед, остави го на мира. Защо ще лъже, че е несръчен? - Брайън подаде на Трей няколко партитури, опитвайки да промени насоката на разговора. - Какво мислиш за това? Ще можеш ли да се справиш? Има много триоли и знам, че все още те затрудняват.Трей се намръщи, докато четеше редовете с ноти:
- Ще се справя някак си. Подобрявам се.
- Знам. - Брайън го потупа по бедрото. - Искаш ли да се поупражниш малко?
- Да, добре, извади ми китарата. Връщам се след минута. Трябва да ползвам тоалетната.Той се изправи и тръгна към задната част на автобуса. Сед отново погледна Джесика. Тя кимна с тъжно изражение, докато гледаше как Трей минава покрай тях и влиза отново в банята.
KAMU SEDANG MEMBACA
СЕД (книга #2 от поредицата Sinners 🤘)
RomansaПритисната до стената и изправена пред финансови затруднения, Джесика има спешна нужда от работа, за да продължи образованието си. Мирна ѝ предлага възможност, която тя не може да откаже и тръгва на турне със Sinners, помагайки ѝ за изследователския...