Глава 3 🔞

1.5K 78 1
                                    

В слабоосветената спалня на тур автобуса на Sinners Сед се беше втренчил в атрактивна блондинка. Тя притискаше неестествено твърдите си гърди към неговите, а розовите ѝ устни му се усмихваха с престорена свенливост.

- Но Сед, цялото шоу е разпродадено. - тя се нацупи и безсрамно спусна длан по корема му. - Нямаш ли останали билети? - когато той не отговори, ръката ѝ се понесе към ниската талия на дънките му.

Всички тези мацки бяха еднакви.

- Може и да имам. - Сед потърка челюстта си. Трябваше да се обръсне, преди да се отправят към клуба за ергенското парти на водещия им китарист. Имаше обаче още няколко минути.
- Мога ли да получа два?
- Зависи. Какво ще ми дадеш в замяна?

Ръката ѝ стисна ръба на дънките му и тя го дръпна към себе си.

- Ще те изсмуча.

Никога не му предлагаха да изперат мръсното му пране.

Сед извади няколко презерватива от джоба си и ги разгледа.

- Имам с вкус на череша и пиня колада. Избери си.
- Презерватив? - момичето сбръчка твърде съвършения си, за да бъде даден от Бога нос. Колкото и гореща да беше, с изрусената си коса, бронзов тен и дълги розови нокти, тя излъчваше фалшивост.
- Не знам къде ти е била устата преди това.

Тя сви рамене и грабна един от презервативите.

- Както и да е. - тя отвори ципа на панталоните му и освободи полутвърдия му член. Докато развиваше презерватива върху него, той стана максимално твърд. - Не очаквах да си толкова голям. - каза тя със страхопочитание.
- Страхуваш се, че няма да можеш да го поемеш? - каза той и се ухили криво.
- Не... Вече мисля, че искам да ме чукаш.
- Мислиш?

Момичето хвана основата на ерекцията му и обгърна главичката му с яркорозовите си устни. Прекалено плътни устни. Как се наричаше онава нещо, което си инжектираха? Хм...  Колаген?

В такива моменти Джесика му липсваше ужасно. Тя беше истинска...

Блондинката коленичи пред Сед и засмука леко пениса му в топлата си уста. Той затвори очи, представяйки си лицето на Джесика, докато фенката му го смучеше. Сложи ръка върху главата ѝ и откри, че косата ѝ е лепкава от многото лак, който беше използвала. Той дори не знаеше името на тази мацка. Беше го заговорила навън само преди десет минути, докато той изкарваше Thunderbird-а на Мирна от ремаркето. Мирна беше така любезна да им позволи да вземат колата ѝ, за да заведат бъдещия ѝ съпруг в стриптийз клуб. Всяка друга бъдеща булка на нейно място би им казала да вървят пеш.

СЕД (книга #2 от поредицата Sinners 🤘)Kde žijí příběhy. Začni objevovat