Сед отведе Джесика до сенчестата страна на басейна. Десетки мъжки глави се обърнаха след нея, изпивайки я с очи от глава до пети. Това, че тя беше с придружител, очевидно не представляваше проблем за тях.
Когато стигнаха до брега, Сед хвърли кърпата си на земята и скочи във водата. Той се придвижи към дълбокия край, където водата се плискаше в горната част на раменете му и протегна ръце, за да хване Джесика. Тя пусна кърпата си, хвана ръцете му и се плъзна грациозно във водата пред него. След това постави длани на раменете му.
- О... не стигам до дъното. - краката ѝ ритаха неговите, докато ги мяташе във водата в опит да се задържи на повърхността.
- Просто се дръж за мен. - каза той. - Разликата във височината ни не би трябвало да е проблем във водата.Двамата се гледаха очи в очи и постепенно се изгубиха един в друг.
- Радвам се, че си свали слънчевите очила. - прошепна тя и вдигна мократа си ръка, за да докосне бузата му. - Когато ги носиш, ми липсват прекрасните ти сини очи.
- Надявам се никой да не ме разпознае. Трябваше да си купя очила за плуване, за да заменя маскировката си.
- Тридесет минути до затварянето на парка. - се чу от високоговорителя.Сед зарови лице във врата ѝ:
- Трябва да вляза в теб... незабвано.
Джесика плъзна ръце около врата му и обви краката си около кръста му:
- И аз имам нужда от теб в мен... веднага.
Той бръкна между телата им и избута шортите си надолу. Членът му изскочи свободен, твърд като камък и готов за действие. Сед нетърпеливо отмести дъното на банския ѝ на една страна и се плъзна в тялото ѝ. Доволното ѝ мъркане, когато се спусна надолу, за да го поеме по-дълбоко, го сграбчи директно за топките. Той потръпна, очите му се затвориха от удоволствие. Влажната ѝ топлина го заобикаляше, толкова мека и примамлива. Насладта му беше голяма, нуждата - огромна.
Ръцете му се преместиха върху хлъзгавата кожа на дупето ѝ, привличайки я по-близо, притискайки се по-дълбоко. Водата се плискаше по лицето ѝ, когато вълните се надигаха.
Сега, когато телата им бяха съединени, разликата във височината им си пролича. Сед се насочи към по-плитката зона. Джесика се облегна назад, пръстите ѝ се впиха в раменете му, а краката ѝ се заключиха на кръста му. Отдръпваше се назад и след това отново го поемаше дълбоко.
VOCÊ ESTÁ LENDO
СЕД (книга #2 от поредицата Sinners 🤘)
RomanceПритисната до стената и изправена пред финансови затруднения, Джесика има спешна нужда от работа, за да продължи образованието си. Мирна ѝ предлага възможност, която тя не може да откаже и тръгва на турне със Sinners, помагайки ѝ за изследователския...