Джесика слушаше равномерното биене на сърцето на Сед под ухото си. Тя знаеше, че той не изпитва нищо повече към нея освен страст и беше уверена, че рано или късно ще му омръзне да бъде използван като парче месо.
Но само какво първокласно месо беше той.
Боже, беше забравила колко перфектно реагираха телата им едно на друго. Надяваше се отмъщението ѝ да трае по-дълго, защото искаше да се наслаждава повече време на тази игра.
- Искаш ли да отидем някъде? - попита той. Тръпки преминаха по гърба ѝ при звука на дълбокия му глас и тя вдигна поглед към него.
- Искаш да кажеш сега? Не е ли малко късно вече?
- Не е ли Лас Вегас градът, който никога не спи?
- Мисля, че това е Ню Йорк.
- Правилно. Вегас е Градът на греха. - той се ухили закачливо и прокара пръсти през косата ѝ, докато погледът му галеше лицето ѝ. - Помислих, че може да искаш да се разходиш из града с мен.Веждите му се повдигнаха похотливо и дъхът ѝ спря.
- Разглеждане на забележителности?
- Може би малко. - погледът му се впи в нейния и той се ухили с онази секси усмивка, която накара тялото ѝ да пулсира. - Когато очите ни са отворени.Сърцето на Джесика заблъска извън контрол. Тя не беше обикаляла забележителности със Сед от повече от две години, а възможностите за публично интимничане в Лас Вегас бяха безкрайни.
- Имам пола в колата.
Тя се измъкна от скута му, грабна дрехите си от пода и се отправи към малката баня. Ерик изви като вълк, когато тя се стрелна гола покрай него. Тя му се изплези, преди да се затвори в малкото помещение. Изми се набързо и облече дънките и тениската си, когато на вратата се почука.
- Влизам. - информира я Сед.
Той се вмъкна в банята и пусна крана на мивката. Тя се притисна в ъгъла между тоалетната и душа. Този мъж изпълваше цялата стая с присъствието си. Той напълно доминираше над всичко и всеки. Джесика знаеше, че той не може да направи нищо по въпроса, и въпреки това му се дразнеше. Откакто стана известен, егото му достигна до неподозирани висоти и това я вбесяваше. Тя се чувстваше като бледа сянка, когато е близо до него.
Освен когато го чукаше. Само тогава тя усещаше, че му е равна.
- Мръщиш ми се. - Сед гледаше отражението ѝ в огледалото, докато измиваше следите от бурния им секс от тялото си.
- Не, не ти се мръщя.
- Напротив, мръщиш се. Какво нередно направих сега?
- Нищо. - тя застана зад него и прокара ръце нагоре по очертаните мускули на корема и гърдите му. - Тренирал си.
- Само вдигане на малки тежести и много лицеви опори, набирания, коремни преси.
- Всички усилия са си стрували. По-секси си от всякога.
VOUS LISEZ
СЕД (книга #2 от поредицата Sinners 🤘)
Roman d'amourПритисната до стената и изправена пред финансови затруднения, Джесика има спешна нужда от работа, за да продължи образованието си. Мирна ѝ предлага възможност, която тя не може да откаже и тръгва на турне със Sinners, помагайки ѝ за изследователския...