Глава 17 🔞

1.1K 84 3
                                    

- Свърши ли вече с танците?

Джесика погледна Сед с премрежен поглед.

- Ъхм, не, съжалявам. Все още не... - мамка му, тази жена се опитваше да го убие. Не виждаше ли, че вече е на ръба? - Искаш ли да си сложиш презерватив?

О, нима му даваше избор?

- Още ли си на хапчета?
- Да... Ти... чист ли си?
- Винаги. А ти?
- И аз.
- Тогава не, по дяволите, не искам да слагам презерватив.

Тя се ухили.

- Добре.

Нима му вярваше? Тя имаше всички основания за това - той никога нямаше да я излъже за нещо толкова важно. Но дали доверието ѝ означаваше, че тя... Въпреки че казваше, че го мрази, може би все още ѝ пукаше за него. О Боже, моля те, нека нейното доверие да означава точно това. Че я е грижа.

Сед пусна Джесика и тя залитна, борейки се да възвърне равновесието си. Обърна му гръб и отново се настани в скута му. Този път, вместо грубите ѝ дънки, нейната хлъзгава топла цепка се потърка в члена му. Тя протегна ръка между бедрата си и насочи главичката му в нея.

Само главичката.

- Ах... - изстена той, борейки се с желанието си да се тласне по-дълбоко в нея.

Тя още не беше свършила да го дразни и той адски много се наслаждаваше на опитите ѝ да го докара до лудост. Беше изминала цяла вечност откакто за последно беше правил секс без презерватив, че вече беше забравил колко страхотно се усеща една жена без досадната гума. Джесика продължаваше да го измъчва, търкайки се в него. Понякога той потапяше сантиметър във влажната ѝ топлина, понякога тя притискаше ствола му между бузите на дупето си, но никога не го вкарваше дълбоко в себе си. Все още не му даваше това, за което копнееше.

Дискът свърши с глухо щракване. Джесика слезе от скута му и се обърна към него. Прекрачвайки бедрата му, тя се наведе близо, дъхът ѝ гъделичкаше ухото му. Косата ѝ докосна гърдите му, а плътта му пламна от наслада.

- Искам те вътре в мен. - прошепна в ухото му. - Дълбоко, дълбоко в мен.
- Да. - изстена той.
- Искаш ли ме, Сед?
- Боже, да. Винаги.
- Само мен? Никоя друга?
- Само теб, Джес. Единствено теб.

Изобщо съществувала ли е някога някоя друга?

Джесика хвана грубо брадичката му и го погледна в очите.

СЕД (книга #2 от поредицата Sinners 🤘)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن