Глава 34

636 69 0
                                    

Пристъпвайки извън автобуса, силна светлина заслепи Сед и под брадичката му изневиделица се появи микрофон.

- Сед, всеки запален фен на музиката би искал да знае дали това е краят на Sinners? - светкавици просвятваха навсякъде около него. Проклети папараци. Как бяха разбрали, че е тук?

Той вдигна ръка, за да предпази очите си от ярката светлина.

- Какво?
- С Трей Милс извън строя, групата ще се разпадне ли? - попита репортерът.
- Не, разбира се. Трей ще се оправи. За бога, дайте му малко време да се възстанови, преди да започнете да говорите за разпадане на групата.
- Разбирам... А често ли правиш публичен секс с проститутки и публикуваш клиповете онлайн?
- Проститутки? - първоначално Сед беше твърде зашеметен, за да реагира. Следващият му инстинкт беше да нарита безочливия чекиджия. - Джесика не е проститутка, задник такъв. Тя е... тя е... - каква точно беше тя за него? Не беше сигурен, но знаеше каква иска да бъде. - Тя е моя годеница!

Сед се опита да замахне към нахалния репортер, но Джейс го сграбчи отзад, приковавайки ръцете му към тялото.

- Не влошавай нещата още повече. - каза му басистът. - Да се махаме оттук.
- Ако напишеш нещо лошо за нея, по дяволите, ще те убия! Чуваш ли? Ще те убия!

Сед крещеше на човека, докато Джейс го буташе към мотора. Няколко техника и шефът на охраната на Sinners излязоха от Кочината. Те бързо отблъснаха рояка папараци, за да могат двамата да се измъкнат.

Джейс се качи на Харли-то и форсира двигателя.

- Да тръгваме.

Сед предпочиташе да остане и да срита задника на този репортер, защото бе нарекъл Джесика проститутка, но някак успя да призове цялата си воля, за да се качи на мотора и да не падне, докато приятелят му ускорява. Когато приливът на тестостерон и адреналин в кръвта му започна да намалява, той осъзна, че бе обявил Джесика за своя годеница. Това би оправило някои неща, нали? Господи, така силно се надяваше.

- Добре ли си там отзад? - попита Джейс.
- Екстра съм. Просто ме откарай до 'Беладжио'.

Те поеха по по-малко натоварен път, който минаваше успоредно на булевард Вегас и след няколко минути се озоваха зад хотела.

- Благодаря за превоза. Пак ли отиваш да видиш Аги?
- Може би. - Джейс сви рамене и потегли с мръсна газ преди Сед да успее да мигне.

СЕД (книга #2 от поредицата Sinners 🤘)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant