Глава 70

289 66 0
                                    

Когато Джесика чу отварянето на входната врата, тя набързо запали свещите, които беше подредила на масата в трапезарията, за да създаде приятна атмосфера. Тя наблюдаваше как Сед се придвижва през просторното фоайе, но го изчака търпеливо на стола си да се присъедини към нея.

Слава богу, всичко се размина на косъм. Джейс си беше тръгнал преди по-малко от десет минути. Ако Сед го беше заварил тук, тя знаеше, че щеше да стане грозно. И в края на краищата щеше да развали изненадата, която му подготвяше.

- Какво е всичко това? - попита тихо Сед.
- Предположих, че може да си гладен.

Когато забеляза, че е облечена в миниатюрна розова дантелена нощничка, той изръмжа одобрително.

- Седни, скъпи. - каза тя, посочвайки мястото от лявата си страна.

Сед я целуна по бузата и се настани до нея:

- Това ли е изненадата ми? Изглеждаш зашеметяващо.

Джесика се изчерви от комплимента:

- Част от нея, но благодаря... Как е гърлото ти?
- Не е зле, оправям се бързо. Вече мога да говоря без проблем.

- Не, не можеш. - тя бръкна под масата и извади подаръчната торбичка, която беше скрила в краката си. - Изненадата ти е тук. Беше ли добър с Ерик днес?

Той се поколеба, забил поглед в стената зад нея и кимна. Тя се усъмни в искреността му, но му подаде плика.

- Какво е...

Джесика покри устата му с длан:

- Без приказки, Сед.

Сед бръкна в торбата и извади малка самоизтриваща се дъска с маркер. Той дори не опита да скрие разочарованието си.

- Мислех, че ще ми дадеш нещо секси.
- Ако използваш това вместо да говориш, имам още една изненада за теб.

- Да?
- Вероятно тя ще ти хареса много повече.

Той взе маркера и написа OK на дъската.

Джесика се пресегна и погали лицето му. Бузата му беше груба от наболата няколко дневна брада и тя поседя така няколко секунди, наслаждавайки се на усещането. След това го целуна нежно.

- Ако ти бъдеш добро момче, аз ти обещавам да бъда много палаво момиче.
- МНОГО палаво? - написа той.
- Много, много палаво. - прошепна тя и отново го целуна.

СЕД (книга #2 от поредицата Sinners 🤘)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora