След време, което им се стори като цяла вечност, двамата успяха да се качат в такси, оставяйки зад себе си обезумялата тълпа от пискливи фенки. Джесика беше истински ядосана и дори не се опитваше да го скрие.
- Накъде? - попита таксиметровият шофьор.
- Вероятно трябва да минем през автобуса и да се преоблечем. - каза Сед и погледна към жената до себе си. - Да си вземем душ.
- Все тая.Объркан от резкия ѝ тон, Сед се намръщи неразбиращо:
- Ядосана ли си ми за нещо?
- О не, страшно ми хареса да бъда тотално игнорирана, докато ти се забавляваше с десетки други жени, които имаха наглостта да те докосват и опипват пред очите ми.И имаше дързостта да ѝ се усмихне. Показвайки и двете си трапчинки. Идиот!
- Накъде да карам? - повтори шофьорът.
- Мандалей Бей. Има няколко автобуса, паркирани зад развлекателния център. Остави ни там.Джесика скръсти ръце на гърдите си и се загледа през страничния прозорец. Може би не искаше да се връща в автобуса. Този самонадеян глупак беше ли се замислял някога за това какво иска тя?
- Не съм те игнорирал, бебче. - каза Сед. - Никога не бих могъл да те...
- Това не знам. - изплю тя с все по-нарастващ гняв. - Но, по дяволите, ти определено не пренебрегна нито една от онези досадни, нахални, опипващи те жени.Той се засмя:
- Боже мили, Джес, та ти ревнуваш.
- Не ревнувам! Не ставай смешен!Сед я сграбчи и за по-малко от секунда я просна под себе си на задната седалка. Той я целуна, наслаждавайки се на устата ѝ и покорявайки сетивата ѝ. Когато ръката му се спусна надолу и стисна гърдата ѝ, тя го удари с все сила по рамото и той се отдръпна.
Джесика го изгледа гневно:
- Винаги ли трябва да си такъв звяр?
Отново се появиха онези зашеметяващи трапчинки, когато той ѝ се ухили:
- Когато си ядосана и ревнива? Да, определено трябва да бъда звяр.
- Стани от мен веднага!
- Ти ли искаш да си отгоре? - той я вдигна с лекота и тя се озова в скута му. Ръцете му се плъзнаха под полата ѝ, за да погали голата кожа на дупето ѝ. - Нямам претенции.
- Нямах това предвид...
CITEȘTI
СЕД (книга #2 от поредицата Sinners 🤘)
DragosteПритисната до стената и изправена пред финансови затруднения, Джесика има спешна нужда от работа, за да продължи образованието си. Мирна ѝ предлага възможност, която тя не може да откаже и тръгва на турне със Sinners, помагайки ѝ за изследователския...