Глава 69

265 69 0
                                    

Джесика седна точно пред катедрата на преподавателя, така че д-р Елингтън да не може да я пропусне. Къртис, с когото се бе запознала в първия учебен ден, се настани до нея. Първичният ѝ инстинкт беше да се отдръпне, но тя се принуди да остане на мястото си, дори когато пръстите му погалиха китката ѝ.

- Изненадан съм, че се върна.

Тя обърна глава към него и видя, че очите му са насочени към гърдите ѝ. Тъпак. Пръстите му се плъзнаха нагоре по ръката ѝ. Когато тя не отговори, той вдигна поглед към нея. Явно наистина очакваше тя да каже нещо.

- И защо си изненадан?

Къртис сви рамене:

- Повечето момичета биха се срамували да покажат лицата си, след като са били видяни в такава компрометираща поза. Или в твоя случай... пози.
- Аз не съм повечето момичета.

- О, със сигурност. - той се наклони към нея и погледът му се върна на гърдите ѝ.
- Хей... Би ли ми дал малко място за дишане? Съществува нещо, наречено лично пространство, а ти нахлуваш в моето.

Той се отдръпна няколко сантиметра, ухилвайки се многозначително:

- Чудех се дали участваш в частни партита.

Челото на Джесика се намръщи.

- Какво?
- Ти си стриптизьорка, нали? С приятелите ми можем да ти платим няколко бона, ако се съгласиш да ни забавляваш. Интересуваш ли се?

Челюстта ѝ се стегна силно, тя стана и се премести на съседната седалка. Къртис се изправи и я последва. Преди обаче да успее да седне, млада жена прескочи облегалката на стола и зае мястото.

- Аз седя тук.

Младежът се намръщи и заобиколи да седне на свободното място отдясно на Джесика. Друго момиче го избута встрани и седна до нея. Столовете около Джесика един по един се изпълниха с жени. Къртис завъртя очи и застана пред нея.

- Е, интересуваш ли се?
- Разкарай се, кретен!

Той изви устни към нея:

- Курва. - натъпка ръце в джобовете си и седна в другия край на залата.

Младата жена, която седна от лявата страна на Джесика, я докосна по рамото:

- Радвам се, че се върна. Това, което Елингтън ти причини онзи ден, беше грешно и отвратително. Всички момичета в класа мислят така.
- Повечето момчета също.
- каза другото момиче и всички обърнаха гневно глави към Къртис. - С няколко лигави изключения.

СЕД (книга #2 от поредицата Sinners 🤘)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن