Глава 16 🔞

1K 78 3
                                    

Само секс?

Можеше ли Сед да има чисто сексуална връзка с Джесика? Нямаше проблем да има такива отношения с десетки други жени, защо тогава се колебаеше с нея? Защото тя беше различна.

Тя можеше да го нарани.

Тя го беше наранила.

Дори само като я гледше, болеше.

Когато не можеше да я види, болеше.

Когато си мислеше за нея, болеше.

Когато се опитваше да не мисли за нея, болеше.

Но кое болеше повече? Да е с нея или да е без нея?

През цялото време, докато вътрешната му битка бушуваше, тя спокойно го наблюдаваше, чакайки той да направи следващия ход. Ръката му трепереше, когато я вдигна, за да обхване челюстта ѝ. Палецът му докосна устните ѝ. Джесика не знаеше, че той не бе целувал друга жена, откакто се беше влюбил в нея. Тялото му може и да бе изневерило, но сърцето му никога.

Очите ѝ се затвориха, когато той наведе глава. Поколеба се на милиметър от устните ѝ. Нещо му подсказваше, че утре ще съжалява за това, но сега му се струваше важно. Той проследи контура на чувствената ѝ горна устна с език. Тя въздъхна, трепереща и устните ѝ се разтвориха. Езикът му нахлу дълбоко, минавайки по ръба на зъбите и небцето ѝ, след което погали повърхността на езика ѝ. Тя изстена и го стисна здраво през шортите.

Сед потръпна и вълни от наслада се спуснаха по гърба му. Той изсмука вкуса на портокаловия сок от устата ѝ в своята, целувайки я дълго, докато уникалният ѝ естествен вкус не приветства езика му. Това е, което той искаше. Нейния неподправен вкус. Господи, толкова много му липсваше. Не можеше да ѝ се насити.

Тя изстена в устата му. Бутилката портокалов сок се изплъзна от ръката ѝ и падна на пода. Част от съдържанието ѝ се изля по линолеума.

Джесика се отдръпна.

- Мамка му!

Тя се наведе да вдигне полупразната бутилка, сложи я върху масата и посегна към близката кърпа за чинии. Сед се притисна към гърба ѝ, а ръката му се плъзна по голия ѝ корем под тениската.

- Остави го. - прошепна в ухото ѝ.
- Ще ми отнеме само секунда, за да го почистя.
- Отивам да изритам Ерик от спалнята.

Тя поклати глава.

- Не е необходимо. Вземи едно одеяло и го разстели върху дивана. Имам нещо за теб.

СЕД (книга #2 от поредицата Sinners 🤘)Where stories live. Discover now