Глава 39 🔞

724 66 1
                                    

Все още лежаща на една страна, Джесика събра коленете си, стягайки се възхитително отвътре. Но това не беше за негово удоволствие, а за нейно. Той вдигна високо горния ѝ крак, разтваряйки я широко. Тласна се дълбоко и завъртя бедрата си, за да я разтегне във всички посоки.

Сед се съсредоточи върху движенията си, отдръпваше се почти докрай, а след това се тласкаше силно и дълбоко, преди да се завърти и да се отдръпне отново.

- Това е прекрасно, скъпи. - прошепна тя.

Той повтори движението безброй пъти, като бавно и методично я отвеждаше до ръба на лудостта. Тя посрещаше тласъците му, завърташе бедрата си в синхрон с неговите, скимтеше, когато той се отдръпваше и стенеше, когато се забиваше дълбоко. Да ѝ достави вагинален оргазъм изискваше много работа и концентрация. Той знаеше, че тя ще избухне, дори ако само докосне клитора ѝ, така че беше невероятно внимателен да запази удоволствието ѝ фокусирано вътре. Най-накрая бедрата ѝ се разтрепериха.

- Сед, боже.... какво.... К-какво става?
- Натисни члена ми, бебче... Опитай се да ме изтласкаш.

Всеки мускул в нея се сви около пениса му, докато се опитваше да го изхвърли от тялото си. Джесика ахна от изненада, когато силни, неконтролируеми спазми разтърсиха сърцевината ѝ. Той усети оргазма ѝ през целия си член.

- О Боже, Сед... О! - виковете ѝ ставаха все по-високи и силни, докато свършваше. Той се тласкаше и излизаше бавно, удължавайки удоволствието ѝ, докато цялото ѝ тяло не се сгърчи. - Какво беше това? - прошепна тя в делириум. - Никога не съм изпитвала нещо подобно.
- Това беше номер две.
- Две?

Той излезе от нея и я претърколи по корем, нагласявайки я на лакти и колене.

- Готова ли си за три? - попита я, коленичейки зад нея.
- Три какво?

Сед ѝ отговори като се тласна напред и я изпълни отново. Ръцете ѝ трепереха и тя отпусна горната част на тялото си върху леглото. Той сграбчи косата ѝ в шепа и я издърпа обратно нагоре. Тя извика, вик от примесени болка и удоволствие. Той се поколеба. Дали не беше отишъл твърде далеч?

- Не спирай! Дърпай косата ми... Причини ми болка, Сед. - той опъна косата ѝ още по-силно и вратът ѝ се изви назад. Тя се засмя дрезгаво. - Да, сега чукай мръсната си кучка като куче. Чукай я твърдо и грубо, както ѝ харесва.

СЕД (книга #2 от поредицата Sinners 🤘)Where stories live. Discover now