Глава 29 🔞

891 73 0
                                    

- Съжалявам. - смутолеви Сед с устни към Джейс, който показваше завидна увереност, която вокалистът никога преди не бе виждал в него. Сигурно се дължеше на гърчещата се в екстаз жена, чието потръпващо тяло молеше за скорошно освобождаване.

Басистът пъхна нещо в устата на Аги и махна нетърпеливо към Сед, който побърза да излезе и тихо затвори вратата. Е, спалнята вече не беше опция, но той не възнамеряваше да се откаже от плановете си за Джесика.

Нейната ревност към групитата, за които той пет пари не даваше, го беше възбудила до краен предел. Навярно Джесика не го обичаше. Още не. Но той определено ѝ въздействаше, и не само на тялото ѝ. Вече беше уверен в това и сега нямаше никакво намерение да облекчава натиска си върху нея. Не и когато тя беше толкова близо до това да се предаде на чувствата си. Дори ако му се налагаше да прикрива любовното си признание, както направи преди малко в банята, изричайки забранените думи срещу кожата на врата ѝ.

Сед я занесе до койката си. Не беше толкова голяма, колкото леглото в спалнята и беше затворена от всички страни, освен слота, който гледаше към коридора. Не беше подходяща за акробатичните им пози, но можеше да понесе мисионерската.

Той плъзна красивото ѝ тяло на матрака, с глава към далечния ъгъл и разтвори краката ѝ, за да получи достъп до опияняващите ѝ аромат и вкус. Устните му лакомо я засмукаха, а езикът му танцуваше по хлъзгавата плът, привличайки сладките ѝ сокове в устата си.

Джесика изви гръб и изстена измъчено. Устата му се премести към клитора ѝ. Той засмука твърдото снопче между устните си, като го разтъркваше с език, докато тя не извика.

- Не ме дразни повече, Седрик... - помоли с дрезгав глас и го дръпна за ушите, когато той заби езика си в котенцето ѝ. - О! - той завъртя езика си дълбоко в нея, отдръпна се и отново върна вниманието си към клитора ѝ. - Боже... подлудяваш ме.

Сед продължи да я инквизира, докато тялото ѝ не се стегна от приближаващия оргазъм, след което отново насочи инереса си към прогизналата ѝ вагина. Това накара Джесика да изръмжи разочаровано. Той притисна два пръста към пулсиращото снопче, докато смучеше подутите ѝ срамни устни и тя се изви отчаяно към ръката му, търсейки отказваното ѝ облекчение. Когато спазмите я обхванаха, той стисна здраво бедрата ѝ, задържайки ги неподвижни и започна да си проправя пътечка от изгарящи целувки по плоския ѝ корем.

СЕД (книга #2 от поредицата Sinners 🤘)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora