Разтривайки сънено очи, Сед последва Ерик в прохладната сградата до съответното студио. Брайън и Трей бяха в звукозаписната кабина и свиреха. Без съмнение новият албум щеше да бъде най-добрият им досега. Ако Сед успееше да възстанови гласа си.
- Къде е Джейс? - попита той, отбелязвайки, че един от членовете на групата отсъства.
- Не мога да ти кажа. - отговори Ерик и сви рамене. - Кълна се, че този мъник е някакъв международен шпионин. Идва и си отива, както и когато си поиска. Никой не може да му хване дирите. Най-вероятно е пак с онази мацка... домината. Или върти контрабанда на домати през мексиканската граница.О да, Джейс Сиймор, международен контрабандист на домати.
Сед седна до тонрежисьора и се приведе възхитен към стъклото, което го отделяше от китаристите. За миг почувства силно страхопочитание, че работи с тези талантливи копелета.
- Перфектно. Имаме го. - каза тонрежисьорът в микрофона, когато текущия дубъл свърши. - Защо не си вземете малко почивка, момчета? Пръстите ви сигурно се схванаха.
Трей и Брайън свалиха китарите си и излязоха от кабината, за да се присъединят към другите.
- О, виждам, че вече са те пуснали от затвора? - каза Трей, потупвайки Сед по гърба. - Аз бях заседнал там в продължение на дни.
- Моята травма не беше толкова сериозна колкото твоята.
- Абе, на мен си ми изглеждаше доста сериозна. - Трей потрепери. - Какво каза лекарят?Ерик бръкна в елечето си и извади заплашително ролката тиксо:
- Аз ще им кажа, а ти ще мълчиш. - Сед кимна. - След няколко дни ще трябва да се консултира със специалист, за да се разбере дали ще може да пее или не. Има голяма вероятност да се оправи преди следващия ни концерт, но ако не успее, ще отменим шоуто.
- Не, няма да отменяме никакво шоу. Ще се оправя. Гарантирам го.Барабанистът откъсна парче тиксо от ролката и го размаха пред лицето на Сед:
- Тихо, певецо.
Сед завъртя очи и се обърна към Трей и Брайън:
- Съжалявам, че провалих звукозаписния график.
Ерик пристъпи напред и залепи лентата върху устата на вокалиста.
VOUS LISEZ
СЕД (книга #2 от поредицата Sinners 🤘)
Roman d'amourПритисната до стената и изправена пред финансови затруднения, Джесика има спешна нужда от работа, за да продължи образованието си. Мирна ѝ предлага възможност, която тя не може да откаже и тръгва на турне със Sinners, помагайки ѝ за изследователския...