Джесика се настани в тапицирания с кожа стол срещу декана. Радваше се, че се бе преоблякла в спретната пола и блуза, когато се отбиха в къщата на майка ѝ, за да си вземе курсовата работа. Имаше нужда от малко повишаване на самочувствието.
Д-р Тейлър опря лакти на бюрото и скръсти ръце под брадичката си, оглеждайки я с пронизващите си сини очи под леко прошарените си вежди. Предполагаше, че в младостта си той е бил много привлекателен мъж.
- С какво мога да ви помогна, г-це Чейс?
- Получих това писмо по пощата, докато бях... ъхм... извън града. В него пише, че деканският съвет е решил да ми отнеме стипендията за предстоящия семестър.
- Точно така. Д-р Елингтън даде да се разбере, че не заслужавате такава щедра стипендия.Джесика предполагаше, че е станало точно така, но не разбираше защо тази жена я мрази толкова много.
- Останалите ми оценки са отлични. - каза тя. - Бих искала шанс да се докажа.
- Какъв шанс?
- Да изкарам отново класа ѝ.
- Д-р Елингтън не те иска в класа си.Явно не само си въобразяваше. Тази усойница я ненавиждаше и в червата си.
- Защо не?
- Може би не мисли, че разкриваш целия си потенциал.
- И затова ми дава незаслужено ниска оценка? В това няма никакъв смисъл. - Джесика извади писмената си работа от папката. Огромната червена двойка я накара да потрепери. - Моля ви, прочетете я и ми кажете дали наистина заслужавам такава оценка.
- Не поставям под въпрос методите на оценяване на моите преподаватели. Ако тя смята, че заслужаваш ниска оценка, значи е така.
- Мога да изкарам самостоятелен курс. Има ли друг преподавател, при който...
- Не, не и не. - отговори д-р Тейлър.Джесика започваше да си мисли, че идването ѝ тук е пълна загуба на време. Може би ако сменеше тактиката и засегне чувството му за справедливост би имала по-голям успех. Все пак на първо място той беше професор по право, а чак след това декан.
- Това не е справедливо. Други студенти в моята позиция получават семестър, за да повишат оценките си, преди стипендията им да бъде отменена. Защо тази разпоредба не се прилага и в моя случай?
- Другите студенти присъстват на изслушванията им за пробация.
- Но аз не знаех за това. Естествено, че щях да присъствам, ако знаех.
ESTÁS LEYENDO
СЕД (книга #2 от поредицата Sinners 🤘)
RomanceПритисната до стената и изправена пред финансови затруднения, Джесика има спешна нужда от работа, за да продължи образованието си. Мирна ѝ предлага възможност, която тя не може да откаже и тръгва на турне със Sinners, помагайки ѝ за изследователския...