Bölüm Şarkıları ;Seksendört- Dokunma
Cem Adrian - Siyah Beyaz
Perdenin Ardındakiler - Farklı Limanlarda
Canozan - Kalbimden Tenime
Ufuk Beydemir - HİÇSiyah ya da beyazdı her şey. Gri yoktu. Grilik gördüğüm anda yeni bir yolda yürümeye başlıyordum. Net olmayan yerlerde durmak, sürekli beklenti içinde olmak mıydı hayat ? Beklerken de çabalamak mıydı yoksa ? Dururken de düşünmek miydi ? Herkesin hayat sınavı farklıydı. Hepimiz farklı yollar ile sınanıyorduk. Ama hep aynı kapıya çıkıyorduk. Her şeyin bir sonu vardı. Ve her an o son gelebilirdi. Şu an buradayım ve yapmak istediklerimi yapmak için buradayım.
'' Elçin '' dedi derin bir nefes alarak. Umutlanma boş yere der gibi bakıyordu. Yorgun ve umutsuz bakışlarının altında bir umut olduğunu biliyordum. Göstermediği duyguları, söylemediği o sözleri artık duyabiliyordum.
'' Hemen hayır olmaz deme. Dinle beni de lütfen. '' dedim gözlerine bakarken. Sessizliği sağladığımızda bulduklarımı ona aktardım.
'' Sen oradaydın elinde silahla yürüdün adamların üstüne evet ama sonra seni bacağından vurdular ve sen yere düştün. Doğru dimi ? '' beni onayladı.
'' Düştüğün anda elindeki silahtan çıkan kurşunun sesini de duydun. Gerisini hatırlıyor musun ? '' hayır dedi. Sırf beni kırmamak için dinlediğine emindim.
'' Neden o zaman ? Neden ben öldürdüm diyorsun onu ? '' gözlerini etrafa çevirdi. '' O anda odada ikimiz vardık Elçin. '' kendini çoktan katil ilan etmişti. O kadar inandırmıştı ki kendini hiçbir şeyi gözü görmüyordu. İlk tanıdığım Enes değildi karşımdaki. Çabalamaya gücü yoktu sanki. Bir bitmişliğin ortasındaydı. '' Enes, sana kurulan bir tuzak bu. Anlamıyor musun hala ? '' kayalıklardan çıkıp yürüyüş yoluna doğru geçti. Peşinden gidiyordum. Enes de gerçekleri benden iyi biliyordu,eminim. Ama onun amacı farklıydı.
'' Anlamak istemiyorum Elçin.! '' hızlı adımlarına yetişmeye çalışıyordum. Arkasındaydım. '' Senin ateş ettiğin kurşun herhangi birine denk gelmedi. Sen bayıldıktan sonra adamları onu öldürdü. Demiştin ya adamları da ondan kurtulacak. Belli ki zorla yaptırıyordu istediğini. Onlarda kurtulmak için bu yolu seçtiler. '' beni dinlemiyordu. Gerçekleri duymak istemiyordu. Onu anlıyordum. Ne yapmaya çalıştığını farkındaydım. Kendini böyle cezalandırıyordu. Kendi cezasını kesmişti. Ama bu böyle olmazdı. Onu o battığı karanlıktan kurtarmam gerekiyordu. Yapmadığı bir suç için hapis yatamazdı. '' Yeter ! '' dedi birden. Olduğu yerde durdu. Bana doğru döndü. '' Hava soğuk, eve dön. '' dönmedim tabi ki. '' Kendine bunu yapma. Sen de biliyorsun. Sen de anladın. Ama o kadar kabullenmişsin ki...'' eliyle ağzımı kapattı. Susmam için. Susmadım. '' Ben o 2, 3 sene önceki Elçin değilim Enes. Beni böyle susturamazsın. Susmayacağım! '' gittikçe yüksek çıkan sesimi umursamadım. Birisinin ona bunları söylemesi gerekiyordu. '' Değilsin. '' dedi iç çekerek. '' Eski Elçin değilsin. '' kafa salladım. Elimi kalbine doğru götürdüm. '' Ben seni duyuyorum. Kendini cezalandırdığını görebiliyorum. Her şey için kendini suçluyorsun. Kendini sorumlu tuttuğun için ceza çekmek istiyorsun. '' gözünden akan bir damla yaşı elinin tersiyle sildi. '' Enes sen bu değilsin. Bana pes etmemeyi öğreten adam bu değil. '' yüzü ellerimin arasındaydı. Gözlerini kapattı. '' Ben '' dedi. '' Eskisi gibi olamam artık. '' sarıldım ona. Hiçbir şey söylemeden sadece sımsıkı sarıldım.
'' Elçin, yapma. '' kendini geri çekmişti. Kendimden taviz verip onun yanında olmayı seçmiştim. Seçmemeli miydim ? '' Gideyim mi ? '' diye sordum, cevap vermedi. Üstelemedim. Elimden geleni yapıyordum. Ama o inadından vazgeçmiyordu. Kendi karanlığında boğulmayı seçiyordu. Arkamı döndüm ve gittim.2 Gün Sonra
'' Can hadi bir tanem okula gideceğiz. ''
'' Kime diyorum Can ? ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Gecenin Aydınlık Sabahı
Teen FictionHayatın içinde sona geldik dediğimiz anlar vardır. O andan sonra yeni bir dünyaya başladığımız an. İşte o iki dünyanın birleşimi. Yaşamayı hayal ettiğimiz dünya ve hayallerin hayata yansıdığı bir dünya. Düşlerde olan her şey düşte mi kalmalıydı ? A...