Sanırım artık karanlık gecede de yaşamayı öğrenmeliydim. Artık aydınlık yoktu. Umut yoktu. Sahi ben ne ara bu kadar umutsuz olmuştum ? Ne oldu bana ? Nerede o kendinden emin Elçin ? Elçin neredesin ?
Geçmiş ve Gelecek.
Geçmişim peşimi bırakmıyor ki geleceğime yön vereyim ? Olmuyor. Ve yine kendime kızarken buluyorum kendimi. Bu kadar negatif olmayı kesmem gerekiyordu. Başarıyor muydum ? Asla.
*
Oğuz ölemezdi. Ölmemeliydi. Hani kötüler dokuz canlı oluyordu ? Bu nasıl hemen öldü ?
Kabullenemiyordum ki. Ölmedi o.
*
Kafamı hayır anlamında salladım.
'' Ölmedi. ''
'' Ölemez. ''
Allah kahretsin ki tutamıyordum göz yaşlarımı. Her fırsatta ağlamayı istemiyordum. Bu kadar bırakmamalıydım kendimi. Dışarıdan acınası bir halde görünüyordum belki de.
Ellerimi tuttu Enes.
'' Beraber bunun da üstesinden geleceğiz. ''
Kafamı yine hayır anlamında salladım.
'' Gelemeyeceğiz. ''
'' Benden şüphe edecek herkes. ''
Gözlerine bakamıyordum çünkü bir an ben bile kendimden şüphe etmeye başlamıştım. Eliyle yüzümü kendine çevirdi. Elleri sıcacıktı. Tenime değince içimin ısındığını hissettim.
'' Biliyorum, berbat hissediyorsun. Hatta sorgulamaya , kendinden şüphe etmeye başladın, biliyorum. Ama yapma. Lütfen. Kendine ceza verme Elçin. ''
Hiçbir şey söylemedim. Çünkü gerçekten kendime bile güvenemiyordum şu an. Belki de...Hayır. Çıkar onu kafandan !
'' Odada yalnızca onunla ikimizdik Enes. Tam karşısında , elimde silahla duruyordum. Sonra uyandım ki adam yerde yatıyor. Ne oldu ne bitti bilmiyorum. Bunu anlatsam bana kim inanır ? Kim yanımda olur ? Senden başka... ''
Düşünmeden direkt cevap verdi.
'' İnanmasınlar. Sen de bunların hiçbirini anlatmazsın. ''
Anlamamıştım. Boş gözlerle baktım o an ona.
'' Gidelim buralardan. Kimsenin bizi bulamayacağı bir yere gidelim. Bu olanlardan, her şeyden uzaklaşalım. ''
Ardından umutla ekledi.
'' Benimle misin ? ''
Düşünmeden direkt cevap veremedim. Çünkü benim için belirsizliklerle yaşamak zordu. Ama Enes beni değiştiriyordu. Onunla her an her şeyi yapabilirdim sanki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Gecenin Aydınlık Sabahı
Fiksi RemajaHayatın içinde sona geldik dediğimiz anlar vardır. O andan sonra yeni bir dünyaya başladığımız an. İşte o iki dünyanın birleşimi. Yaşamayı hayal ettiğimiz dünya ve hayallerin hayata yansıdığı bir dünya. Düşlerde olan her şey düşte mi kalmalıydı ? A...