טום"איפה פאקינג, לעזאזל כל אלכוהול?!" אני פותח את כל הארונות במטבח אך לא מוצא שום דבר,פאק.
"למה אתה עושה כל כך הרבה רעש באמצע הלילה?!" מילי נכנסה למטבח עצבנית ולבושה רק בכותונת לילה סקסית.
"אני מחפש אלכוהול" עניתי,פותח את המגירה מתחת למיקרו,יש!!
יש פה פאקינג וויסקי,פאק כן!
הרמתי אותו,פתחתי את הפקק וקרבתי לפי אך ברגע שהבקבוק נגע בשפתיי,מילי חטפה את בבקבוק מידי ולקחה אותו ממני.
"מה את עושה?! תביאי לי את זה עכשיו!" נהמתי.
"לא!" צעקה ושפכה את כל מה שהיה בתוך הבקבוק לתוך הכיור.
"לא!!!" תפסתי בבקבוק אבל כבר היה מאוחר מדי. "למה עשית את זה?!" שאלתי בעצבים.
"רק בגלל שדריה כבר לא נמצאת כאן, זה לא אומר שאני אתן לך לחזור לשתות!"
"פאק!!" צעקתי והטחתי את הבקבוק על הקיר.
מילי קפצה ברגע שהבקבוק פגע בקיר והתנפץ לזכוכיות קטנות על הרצפה.
"מה לעזאזל קרה לך?!" היא צעקה עלי.
"אל תצעקי עליי!" שאגתי.
"טוב,אני לא אצעק עלייך. עכשיו תגיד לי מה קרה לך?" היא שאלה ברוגע.
"לא רוצה לדבר על זה" מילי גלגלה את עיניים.
"טום,אני חברה טובה שלך אתה יכול לספר לי הכל. זה לא טוב שאתה שומר את זה בבטן" יש בזה משהו במה שהיא אומרת,מילי באמת חברה טובה שלי והיא מכירה אותי כבר שנים.
"זוכרת את זאתי שהכנסתי אותה להריון ובגלל זה דריה התחתנה עם רפאל?. אז מתברר שכל הזמן הזה הילד לא היה שלי ורק לפני שעה הגיע עלי בדיקת אבהות. אז כן,אחותי התחתנה עם ראש מאפיה בגללי ומסתבר שכלל תינוק לא שלי. אז את מבינה עכשיו למה אני צריך את האלכוהול הזה?!" נהמתי.
הבת זונה הזאת לא רצתה לעשות בדיקת אבהות שהיתה בהיריון והיא רצתה שהילד יהיה בן שנתיים ורק אז נעשה את זה.
בהמשך שנתיים שילמתי מזונות לזבל הזאתי והילד הזה אפילו לא היה שלי בכלל!!
בת זונה.
מילי נעמדה קופא במקום ופיה נפתח ונסגר כמו דג.
עברתי את ידי בשערי והמשכתי לחפש משהו חזק בבית הזה.
"טום. תסתכל עליי" מילי אחזה בזרועי אך לא הסתכלתי עליה.
"טום. תקשיב זה לא היה רק באשמתך. אבא שלך גם הכניס אותה לבלגן הזה. אבל זה לא משנה כבר רפאל אוהב את דריה והוא תמיד ישמור עליה ועל אנטוניו" אני יודע את זה, אני פאקינג יודע.
אבל לא עובר יום שלא עוברת המחשבה שאני לא יכול לראות יותר את אחותי כל היום,אני מתגעגע אליה.
אף פעם לא חיינו בנפרד כל כך הרבה זמן.
כל זה עדיין חדש לי.
"מה אתה אומר על טוסט גבינה?" הרמתי את מבטי אל מילי והיא חייכה אלי חיוך מתוק.
"בסדר" נאנחתי והתיישבתי ליד האי במטבח.
"תגיד,מרקוס כבר מצא לך עוזרת?" שאלה מילי אחרי מספר דקות, כשהיא הניחה את הטוסט שלי מולי.
"בינתיים כל מי שהוא הביא לי רצתה זיון או שהיא רצתה יותר כסף ממה שהיא הייתה אמורה לקבל. אה והיה גם גבר ובואי נגיד שאני ממש לא בקטע של גברים" צמרמורת עברה בגופי רק מלחשוב על זה.
בעוד שלושה ימים בדיוק אנחנו צריכים לצאת לסיבוב הופעות באירופה ומרקוס אמר שאני חייב עוזרת בשביל שהיא תשמור עליי מלעשות בעיות.
בהתחלה לא הסכמתי לזה אך שדריה דיברה איתי על זה,היא אכשהו הצליחה לשכנע אותי כמו תמיד.
"פאק. זה פאקינג בעייתי מאוד. אני מקווה מאוד שתמצא את האחת בקרוב" מילי צחקה כשזרקתי לכיוון שלה את הקשה של הטוסט שלי.
"מה שתגידי,קופר" נגסתי מטוסט וגנחתי מרוב שזה היה טעים.
"שמחה שטעים לך,מוריס" מילי קרצה לעברי וחזרה בחזרה לקומה העליונה.
זה הולך להיות לילה ארוך בשבילי.
YOU ARE READING
צלילי המאפיה: קולו של טום. ספר שני.
Romanceטום מוריס הוא סולן בלהקה ״רוקס-מייק״ הילד הרע ואליל הבנות. זמר רוק ,חתיך ,מקועקע. לטום יש אחות תאומה בשם דריה שהיא נשואה לראש המאפיה של לאס וגאס. טום אשים את עצמו שבגללו אחותו נשואה לראש המאפיה,בגלל טעות שהוא עשה. הוא היה מחור לאלכוהול וסמים הוא...