טום"את לא יכולה להיות בלעדי,גם אם את חושבת אחרת את טועה ובגדול..." שרתי בקול את הפזמון השיר והקהל התפוצץ בקולי קולות.
"טום! טום! טום!" הם צעקו את שמי ואני הרגשתי כאילו הגעתי לגן עדן.
צמרמורת עברה בגופי אך גם הרגשה של חרטה עברה בי כי פעם כל זה היה שייך לאחותי ולא לי.
אבל תמיד הזכרתי לעצמי שאני עושה את זה גם בשבילה.
גם כשאני יודע שכל זה שייך לי עכשיו,אני עדיין מרגיש רע עם זה.
"את שלי! את שלי! ותמיד תהיי שלי!" שרתי מכל ליבי אל הקהל.
קפצתי שהגיטרה בידיי ואני מנגן עליה כמו משוגע.
כשהשיר נגמר תפסתי את המיקרופון וקירבתי אותו לפי.
"הייתם קהל מדהים הערב,פריז! נתראה בפעם הבא,בני זונות!" צעקתי והקהל משתולל.
פאק,זה מרגיש כל כך טוב!
מארק כרך את זרועו סביב כתפי ודור בצד שני.
מילי הייתה מאחורינו כשירדנו מהבמה וכמובן שמרקוס כבר חיכה לנו בדיוק שירדנו במדרגות.
"אתה פשוט לא יכול להפסיק לקלל?
אנחנו לא צריכים שכל התקשורת תהיה עלינו עכשיו" גלגלתי לעברו עיניים.
"תרגע,מרקוס. הקהל מת על זה" אמרתי.
"לא ראית איך הקהל השתגע שם?! הם מתים על טום" אומר דור מהתרגשות.
"אני חושב שצריך לחגוג את ההופע הראשונה שלנו" אומר מארק.
"אתם תמיד חוגגים בכל מצב,גם אם זה לא היה הופעה ראשונה שלנו" אומרת מילי ומגלגלת עיניים.
"מה את מבאסת עכשיו. בואי נלך לחגוג" דור תפס בכתפייה של מילי ומתלתל אותה.
"בסדר. בסדר. רק תפסיק כבר" היא צחקה.
"הייתם מעולים שם" קול נשי וחמוד נשמע מאחוריי.
הסתובבתי וראיתי את קמילה.
לחייה היו סמוקות ועיניה נצצו מרוב התרגשות.
"תודה,את באה לחגוג איתנו,נכון קימי?" שאל דור.
קמילה הזיזה את שיערה השחור מאחורי אוזנה והסתכלה עלי לאישור.
"את מוזמנת אם את רוצה" עניתי לה באדישות.
אבל פאק, למה היא הייתה חייבת להתלבש ככה?!
כל ההופעה הייתי צריך לסדר על הזקפה שלי ולראות אם היא לא בולטת.
רק בגלל שלא הצלחתי להוציא אותה מהראש כל הערב.
זה פאקינג פעם ראשונה שיש לי זקפה כזאת,שיט.
למה זה קורה?!
"אני אשמח" היא ענתה.
מילי כורכת את זרועה סביב צווארה של קמילה,"מצוין. בואי תעזרי לי לבחור מה ללבוש לערב" מילי אומרת ומושכת את קמילה.
"אני יכול גם לעזור לכם?!" צועק דור ורץ אחריהם.
"לא,דור. לך מפה!" מילי צועקת עליו.
חיוך נמרח על שפתיי,אני אוהב את זה שם רבים כמו מטומטמים זה מזכיר לי את הימים שהיינו ילדים פעם.
בזווית עין ראיתי שקמילה מסתכלת עליי והחיוך שלי ישר נמחק.
קמילה בשבילי עדיין נחשבת זרה,היא לא שייכת עלינו אז היא לא ראויה לראות את החיוך שלי עדיין.
"טוב. הלכתי להתקלח" טפחתי על כתפו של מארק והסתובבתי לעבר החדר שלי אך פתאום הופיעו מולי שתי בחורות מתלהבות.
"אומייגאד! זה טום מוריס!!" צעקה הג׳ינג׳ית והחברה הבלונדינית שלה חיבקה את זרועה של הג׳ינג׳ית ורק חייכה אליי חיוך גדול.
"שלום לכן" דור הופיע לידי ושלח להן חיוך זדוני ואחריו הופיע מארק.
"היי,ליידיז" מארק קרץ לעברן והבנות צרחו מרוב התרגשות.
"פאק! אתם כל כך חתיכים במציאות!!" עכשיו בלונדינית צווחה.
אני מת על זה שבנות נופלות לרגלינו בכזאת קלות,אבל פאק, האוזניים שלי עוד שניה התפוצצו.
"אפשר חתימה?" שאלה הג׳ינג׳ית והיא הורידה קצת את כתף החולצה שלה והיה לי הצצה מאוד מכובדת להשדייה המלאים שלה.
חיוך גדול נמרח על שפתיי,"בשמחה" הבלונדינית נתנה לי טוש שחור ואני כתבתי את החתימה שלי על כתפה של הג׳ינג׳ית.
"אפשר חתימה גם ממכם?" שאלה הבלונדינית את דור ומארק.
דור ישר הזיז אותי וחטף את הטוש מידי.
"בשמחה,יפה אחת" חתיכת משוגע.
ענענתי את ראשי בשעשוע.
"טוב בנות,הגיע הזמן לזוז" מילי הופיע פתאום והזיזה אותנו מהבנות.
אכזבה הופיעה בפניהם של הבנות ואני הסתכלתי המום על מילי,ממתי מילי מתערבת לנו עם מעריצות?!
בזווית העין ראיתי את קמילה משחקת עם רצועת התיק שלה כשהיא מביטה בנו במבט מוזר ,שלא הצלחתי לקרוא אותו אך משהו בתוכי נמחץ.
אך זה גם שימח אותי,יכול להיות שקמילה מקנאה?
החיוך חזר אל פניי,הזזתי את מילי וכרכתי את זרועי סביב הג׳ינג׳ית,"את באה איתי לחגיגות היום" אמרתי בקול סקסי.
פניה של הג׳ינג׳ית זהרו והיא חייכה אלי חיוך קורן.
"בכיף" דור כרך את זרועו סביב צווארה של הבלונדינית. "אז את באה איתי" הוא חייך אליה והיא חייכה אליו בחזרה נראית שהיא עוד שנייה מתעלפת. "כ-כן"
מארק הושיט את זרועו אל מילי אך מילי זזה אחורה והסתכלה אלינו בגועל.
"אתם פשוט דוחים אותי. אני וקמילה לא באות איתכם היום. תהנו לבד" היא אמרה והסתובבה אל קמילה.
קמילה לא הורידה את עיניה מהג׳ינג׳ית שנמצאת לידי,אם היה לה לייזר במקום עיניים הג׳ינג׳ית מזמן הייתה נשרפת.
אבל למה זה כל כך מפריע לה,היא שונאת אותי גם ככה,לא?
אני מושך בכתפיי,"טוב. תעשי מה שבא לך" אמרתי ומשכתי את הג׳ינג׳ית איתי לכיוון המסדרון.
"טום" מארק קרא אחרי אך אני לא עצרתי לשנייה.
אני לא יודע מה הבעיה של מילי וזה גם לא מעניין אותי,אני אעשה מה שבא לי ואף אחד לא יעצור אותי.
YOU ARE READING
צלילי המאפיה: קולו של טום. ספר שני.
Romanceטום מוריס הוא סולן בלהקה ״רוקס-מייק״ הילד הרע ואליל הבנות. זמר רוק ,חתיך ,מקועקע. לטום יש אחות תאומה בשם דריה שהיא נשואה לראש המאפיה של לאס וגאס. טום אשים את עצמו שבגללו אחותו נשואה לראש המאפיה,בגלל טעות שהוא עשה. הוא היה מחור לאלכוהול וסמים הוא...