טוםישבתי על הספה בחדר חזרות שלנו והייתי אדיש לגמרי לסביבה שלי,במיוחד כשמרקוס התחיל להסביר על סיבוב ההופעות.
אני אף פעם לא מבין למה הוא צריך להסביר לאיפה טסים ואיפה היו ההופעות הראשונות.
וכל אותו דבר כל פעם מחדש.
"קודם נהיה בפריז ואז בריטניה ומשם נמשיך דנמרק ואז...." בלה,בלה ,בלה. כל פעם מחדש את אותו הדבר שוב.
איזה חפרן הוא.
"טום,אתה מקשיב לי בכלל?!" הרמתי את מבטי אל מרקוס והוא הסתכל עלי במבט חודר.
"כן. כן." אמרתי בזלזול.
"אז מה אמרתי עכשיו?" הוא שאל כשהוא משלב את זרועותיו על חזהו.
קול של צחוק נשמע לידי,הזזתי את מבטי אל דור ומארק.
שניהם נראו משועשעים אך מילי רק גלגלה לעברם עיניים.
מה מצחיק אותם כל כך?!
עברתי את אצבעותיי בשערי והחזרתי את מבטי אל מרקוס.
"הסברת לאיפה אנחנו אמורים להופיע כמו כל פעם" עניתי.
מרקוס נענע את ראשו וחייך חיוך מוזר על הפנים כאילו הוא צוחק על התשובה שלי ואז גם דור ומארק פרצו בצחוק.
"מה?! מה יש לכם?!" שאגתי עליהם.
"רק על זה שלא צעקת על מרקוס כשהוא אמר מי הולכת להיות העוזרת שלך,זה כבר אומר שלא הקשבת לו" אמר מארק בשעשוע.
איזו עוזרת ?!
על מה הוא מדב..... ?
אהה,נכון.
הם רוצים שיהיה לי עוזרת וגם שמישהי תשמור עלי מלא לעשות צרות.
"מי זאת?" שאלתי.
"למה להגיד שאני פשוט יכול לקרוא לה" אמר מרקוס.
גבותי התרוממו ועיניי ישר הביטו לעבר דלת הכניסה.
אחרי מספר שניות הדלת נפתחה ואישה שהכי לא ציפיתי לראות שם עמדה שם ברגע זה ממש.
"מה לעזאזל?!" נהמתי וקמתי במהירות מהספה.
"טום,תכיר את קמילה ונטורה" אמר מרקוס ולחץ ידיים עם קמילה.
מה היא עושה פה לעזאזל?!
אין מצב שהמפונקת הזאת תהיה העוזרת שלי ועוד תשמור עלי!
אין פאקינג מצב!!
"היי,כולם" קמילה אמרה במתיקות אך שלח לעברי חיוך ממזרי.
כלבה.
אני כל כך שונא אותה.
למה היא כאן?!
"מה את עושה פה?!" התקרבתי אליה באיום אך היא לא זזה בכלל.
היא שילבה את זרועותיה והסתכלה אלי באדישות.
"טוב לראות גם אותך,טום" היא ענתה.
ככה את רוצה לשחק? אין שום בעיה.
החזרתי לה חיוך משלי וחיוך שלה נמחק משפתייה.
כן היא יודעת בדיוק מה אני חושב,אני הולך לעשות לך את המוות.
"מה עכשיו את תקראי לי בוס ולא בשם שלי. את מבינה את זה?" היא מצמצה מספר פעמים.
אך שהיא באה להגיד משהו,מילי תפסה בזרועה ולחשה לה משהו באוזן.
קמילה הנהנה לעברה,אך עיניה של קמילה נעצו בי בשנאה.
"בסדר גמור,בוס" היא חייכה אלי וחלפה על פניי.
זה הולך להיות הסיבוב ההופעות הכי קשה בחיים שלי ואולי גם משעשע מאוד.
כשהיא עברה על פניי,עיניי ירדו אל ישבנה שזז לפני כל צעד שהיא עשתה.
פאק.
מה לעזאזל,טום?!
ענענתי בראשי וחזרתי לשבת בספה..............
קמילה
"טום! תפתח את הדלת כבר!!" דפקתי שוב ושוב על הדלת שלו אך הוא לא פתח אותה.
השעה הייתה כבר אחרי שתיים בצהריים והוא היה צריך להיות בבדיקת סאונד באולם ההופעה להערב אך הוא לא פתח את הדלת מאתמול בערב.
הגענו לפריז לפני יומיים והיום בערב אמורה להיות ההופעה הראשונה של סיבוב ההופעות שלהם.
"טום!!" צעקתי שוב את שמו אפילו שידעתי שזה מעצבן אותו.
"טום, מי זאת?" קול נשי נשמע מעבר לדלת.
ברור שהייתה לו בחורה בחדר...
"סתם מישהי" הוא ענה באדישות ואחרי מספר שניות הדלת נפתחה בתנופה וטום עמד מולי עירום כשהוא רק לבוש בתחתוני בוקסר.
פאק,את זה לא הייתי אמורה לראות על הבוקר.
עיניי עבור על פלג גופו העליון,היה רחב ושרירי מאוד,צבע עורו היה לבן אך הקעקועים שלו השתלבו בשלמות על גופו השרירי והרזה.
בלעתי את הרוק שלי והכרחתי את עיניי לעלות אל פניו.
שערו היה פרוע ואני יכולה לנחש שזה בגלל הסקס שהוא עשה אתמול בלילה.
"מה את רוצה?" הוא שאל באדישות.
בזווית כתפו ראיתי את הברונטית מכסה את שדיי עם הסדין ומביטה בי במבט מלא שנאה.
אוי,סליחה באמת שהפרעתי להם אבל יש לי עבודה לעשות,אפילו שלא רציתי אותה בכלל.
אבל זה היה שווה את זה בשביל שאני יכול לטייל בעולם,בלי שאח שלי יהיה על הראש שלי.
"אתה מאחר לבדיקת סאונד שלכם" טום נשען על משקוף הדלת והסתכל עלי במבט משועמם,אבל איך שהוא עשה את זה כל שרירי החזה שלו נמתחו.
"תגידי למרקוס שאני לא מגיע בזמן הקרוב" הוא אמר את זה כשהוא מסתכל על הברונטית וקורץ לעברה.
והיא כמובן מחייכת כמו איזו מטומטמת.
גלגלתי עיניים.
פשוט לא יאומן,עוד לא התחלנו את סיבוב הופעות הזה והוא כבר מתחיל לעלות לי על העצבים.
"דבר ראשון,איכס. דבר שני,לא מעניין אותי שאתה עסוק עכשיו. אתה תהיה בבדיקת הסאונד בעוד 20 דקות בדיוק" מבטו של טום חזר אלי,"ולמה שאני יעשה את זה?" התקרבתי אליו עד שכמעט הרגשתי את הנשימות שלו על פניי. "אם אתה לא רוצה שג׳ק או דריה יגלו שאתה מחזיק בחדר הזה סמים. אני ממליצה לך מאוד להיות שם בזמן" אמרתי בשיניים חשוקות.
הסתובבתי ועייפתי את שערי הארוך אל מאחורי כתפי וידעתי טוב מאוד ששערי פגע לו בפרצוף.
"בוגר מאוד!" הוא צעק מאחוריי.
אני כתגובה הרמתי את ידי ועשיתי לו אצבע שלישית ולא הסתכלתי לאחור.
הוא פשוט בן זונה.
לא מספיק שהוא לא זוכר אותי מהלילה הראשון שנפגשנו,הוא גם מתנהג אליי כמו זבל.
שילך להזדיין.
אני לא פראיירית שלו.
YOU ARE READING
צלילי המאפיה: קולו של טום. ספר שני.
Romanceטום מוריס הוא סולן בלהקה ״רוקס-מייק״ הילד הרע ואליל הבנות. זמר רוק ,חתיך ,מקועקע. לטום יש אחות תאומה בשם דריה שהיא נשואה לראש המאפיה של לאס וגאס. טום אשים את עצמו שבגללו אחותו נשואה לראש המאפיה,בגלל טעות שהוא עשה. הוא היה מחור לאלכוהול וסמים הוא...