קמילה
השמש מציצה דרך החלון ומפריעה לשנתי השלווה. אני מעיפה מבט הצידה ומגלה שהמיטה ריקה. אני לא זוכרת את מה שקרה אחרי שטום ואני עשינו סקס באמבטיה. אני רק יודעת שאף פעם לא הרגשתי טוב יותר. קול שריקה צד את תשומת ליבי. טום עומד בפתח במכנסי טרנינג אפורים בלבד, וזיעה נוצצת על חזהו החשוף. הוא כנראה התעורר כדי להתאמן. ידיו אוחזות במשקוף הדלת וכל שריריו מוצגים לראווה. אני בוחנת בהתפעלות כל סנטימטר בו. "אני יכולה להתרגל לזה," אני אומרת לו.
חיוך עטור גומות נמתח על פניו,והוא מרפה מהדלת ופוסע אליי.
"ואני יכול להתרגל למראה שלך בבגדים שלי" אני משפילה מבט, ואכן, אני לובשת את אחת מחולצות הטריקו שלו ותחתונים. כנראה העפתי מעליי את השמיכה מתוך שינה, כי שום איבר שלי לא מכוסה. הוא מתכופף לנשק אותי,כשהוא מזדקף, הוא מעביר את מפרק אצבעו על הלחי שלי.
"אני נכנס להתקלח. יש ארוחת בוקר בחדר השני."
עיניי עוקבות אחרי גבו החשוף כשהוא פוסע אל חדר הרחצה אך נעצר ומביט בי.
"תתלבשי,כי כולם כבר מחכים לנו, שלגיה," הוא אומר ונכנס אל חדר הרחצה וצועק משם,"מחכה לנו טיסה ארוכה."
נכון שכחתי מזה לגמרי אנחנו צריכים לטוס עכשיו ליוון.
אני קמה מהר מהמיטה,נכנסת גם כן אל חדר הרחצה ומוציאה את המברשת השיניים שלי מהתיק הקטן שעל השיש.
"השיער שלך מבולגן" אומר טום בטון משועשע בזמן שהוא חופף את שערו.
"תודה על המידע החשוב,גאון" אני מביטה בו דרך המראה כשהוא קורץ לעברי.
אני מביטה בעצמי ואז אני מבינה איך אני נראית.
בהחלט בלגן מהלך.
שערי מבולגן לגמרי ומתחת לעיניי יש שחור בגלל מסקרה ששכחתי להוריד אתמול.
אני מנקה את פניי ושוטפת אותן. אז מברישה את שערי עם המסרק של טום אך כשאני מגיע לקצוות טום חוטף את המסרק מידי ומעברי אותו בשערו הבלונדיני.
"היי!" אני צועקת וצוחקת בו-זמנית.
טום מחייך אלי חיוך משועשע ותופס פתאום בסנטרי.
"את יודעת. אני ממש יכול להתרגל לזה לראות אותך מתארגנת מולי כל בוקר. במיוחד שהתחת שלך חצי בחוץ ככה. פאק,אישה! את מנסה להרוג אותי על הבוקר?!" אני צוחקת בקול רם עד שעומדות דמעות בעיניי.
נדפקתי חזק.
אני יותר מדי אוהבת את הגבר הזה.
"מת על הצחוק הזה" הוא לוחש.
אני מצליחה להרגיע את עצמי ברגע שטום מביט בי במבט אוהב שבא לי פשוט לטרוף אותו.
"אל תסתכל עלי ככה" אני לוחשת לו.
"איך?" הוא אוחז במותני ומושך אותי עליו.
"ככה" אני מצביע על פניו.
טום צוחק צחוק קטן ואז מנשק את אפי.
"אם לא היינו ממהרים כל כך לטיסה היום. הייתי פאקינג מזיין אותך עכשיו על השיש הזה!" הוא אומר בקול סמכותי.
אני צוחקת שוב ונותנת לו מכה קטנה על חזה שלו.
"זוז אני צריכה ללכת להתקלח" טום מהדק את אחזיה שלו בי ועושה לי פרצוף של כלב עצוב.
"לא רוצה" הוא רכן לאוזני ונושך אותה.
"טום!" אני מצליחה לחמוק מבין זרועותיו ולעבור אותו עד שאני רצה לחדר.
טום יוצא אחרי כשרק מגבת על מותניו.
"אל תגרמי לי לרדוף אחריך" הוא מאיים עלי אך מחייך.
"בוא נראה אותך מנסה לתפוס או-" צרחה נפלט ממני כשהוא מסתער לכיווני.
"את ביקשת את זה,שלגיה!" אני רצה במהירות אל מאחורי המיטה אך הוא מספיק להגיע אלי כשאני מתחילה לטפס עליה.
"טו-" הוא תופס ברגליים שלי,מושך אותי אליו ומתחיל לדגדג אותי.
"די!!!" אני צועקת וצוחקת.
"את מבטיחה לציית לי פעם הבא ושלא תעזי לברוח לי שוב" הוא אומר וממשיך לדגדג אותי אך תוך כדי מנשק את צווארי.
וזה ממש מקשה עלי להתרכז.
"טוב! בסדר! רק תפסיק כבר" אני מתחננת.
טום מחייך אלי חיוך מרוצה וזדוני.
"יופי. עכשיו בואי אני אראה לך איזה גבר אני" לפני שאני מספיקה להבין מקורה,טום משחרר במגבת שלו ותופס בתחתונים שלי אך כשהם חצי דרך מלרדת ממני צרחה נמשעת מאחוריי גורמת לנו לקפוא במקום.
"לא הייתי צריכה לראות את זה!!" אני מטה את ראשי לאחור ורואה את דריה מביטה בנו ונראית נבוכה מאוד.
"מה קור-" מילי בדיוק גם נכנסת לחדר עד שהיא גם קולטת מה קורה מולה.
"פאק. טום,איזה זין מרשים יש לך" אומרת מילי בשעשוע.
"שיט! דריה עופי מפה!" צועק טום וממהר לכסות את הזין שלו בעזרת ידיו
דריה מיד מכסה את עיניים.
"יופי! עכשיו אני צריכה לשטוף את העיניים שלי באקונומיקה אחרי דבר הזה" דריה מתלוננת.
אני מצחקקת ולא מאמינה למה שקורה פה עכשיו.
"יפה שלי,אולי כדי שגם את תכסי את עצמך" מודיעה לי מילי.
שיט!
שכחתי מזה לגמרי שטום הצליח להוריד ממני את התחתונים.
אני תופסת מהר בסדין ומכסה את עצמי במהירות.
"מה אתן עושות כאן בכלל?" אני שואלת את מילי.
"דריה רצתה לקרוא לכם לאוכל כי התעכבתם הרבה זמן. עכשיו אנחנו יודעות למה" מילי מחייכת ודוחף את דריה בעזרת מפרקה על זרועה של דריה.
"תפסיקי,מילי. זה לא מצחיק! יהיה לי סיוטים כל הלילה!" צווחת דריה כשעיניה עדיין מכוסות.
"אולי פאקינג תעופו מפה!" נוהם טום אליהם ואז מביט בי במבט לא משעשע בכלל.
"כמה זמן לקרוא לה—" פיירו עוצר את דבריו כשהוא גם נכנס אל החדר שלנו.
מה זה פה? מפגש מחזור או משהו?!
למה כולם פתאום באים לפה?!
"אחלה כלי יש לך שם,אחי" פיירו קורץ לטום.
טום זורק לעברו אצבע שלישית אך פיירו רק צוחק מזה.
"אנחנו כבר באים" אמרתי להם בשביל שהם הלכו כבר מפה.
פיירו נשאר משועשע עד הוא פונה אלי ומכסה מהר את עיניו.
"פאק,סיס. אני ממש לא צריך לראות אותך חצי עירומה." אני מגלגלת את העיניים.
"אז לך מפה" עניתי.
"הולך. מילי אני יכול שנייה לדבר איתך?" מילי נדכת כשהיא מבינה שפיירו פונה אליה.
"למה?" היא מסתובבת אליו ובלבול נפרש על פניה.
"בואי" במקום לענות לה,פיירו אוחז בידה ומוצא אותה משם.
"גם אני אלך עכשיו" אומרת דריה וממהרת להיעלם מפה.
סוף סוף.
"מה זה היה,לעזאזל?!" טום מתיישב על המיטה מולי ונראה מבולבל.
אני מושכת בכתפי,"אין לי מושג. אבל אנחנו חייבים להתארגן עכשיו" הוא מהנהן ועוזר לי לקום מהמיטה.
YOU ARE READING
צלילי המאפיה: קולו של טום. ספר שני.
Romanceטום מוריס הוא סולן בלהקה ״רוקס-מייק״ הילד הרע ואליל הבנות. זמר רוק ,חתיך ,מקועקע. לטום יש אחות תאומה בשם דריה שהיא נשואה לראש המאפיה של לאס וגאס. טום אשים את עצמו שבגללו אחותו נשואה לראש המאפיה,בגלל טעות שהוא עשה. הוא היה מחור לאלכוהול וסמים הוא...