אחרי נצח שהתעלמתי מאחד היצרים הכי חזקים שמניעים את האנושות ונמנעתי מכל סיטואציה אינטימית כי נגעלתי מעצמי, מהעבר שלי, ובכלל מגברים שגרמו לי להרגיש שאני לא יותר מאיבר מין מהלך על שתיים-
גופי חזר לחיים והתחנן להיכנע תחת מסת גופו של איתן.
הוא הגבר היחיד שרציתי שיניח עליי את ידיו, היחיד שסמכתי עליו שייקח את הגוף שלי וייתן לי את הסיפוק שאני צריכה, ולא רק הסיפוק הפיזי...
איתן נתן לי את הביטחון שאכפת לו ממני לאורך כל הדרך, הוא היה ער למחשבות, לחששות ולרצונות שלי- בדיוק כמו שהיה ער לתשוקות שלי.
איתן הניח אותי על המיטה שלו בעדינות ועיניו בחנו אותי בתאורה המעומעמת שנכנסה מהסלון בכדי לוודא שאני באמת מוכנה למה שהולך לבוא. והידיעה שדאג לי כל כך והיה קשוב לצרכים שלי המיסה את ליבי.
צפיתי בו נעמד בצמוד למיטה, סורק במבטו את כל גופי ונדרכתי בפראות כשהבחנתי בגרוגרת שלו נעה מעלה ומטה כשבלע רוק בתשוקה, מבטו בוער עליי כששב להביט בעיניי.
הוא הוריד את חולצתו הלבנה ופי נפשק בכמיהה לאוויר כשנחשפתי לראשונה לפלג גופו העליון שהיה שרירי ומעוצב כאילו אמן שירטט אותו לפרטי פרטים ביצירת אומנות שעמל עליה זמן רב.
נשכתי את שפתיי בצורך עז להעביר את ידיי על גופו ולחוש בעורו המוצק והחם על כפותיי. נדרכתי בציפייה כשרכן אליי, שני ידיו בצידי ראשי, לפני שירד אליי לאט וסגר את שפתיו על שפתיי, מחליק את לשונו ומשדל אותי לפתוח לו את פי ולאפשר את פלישת לשונו.
נעניתי בכמיהה והוא העמיק את הנשיקה בתשוקה סוערת. ידיי נסגרו על גבו, עולות ויורדות, לומדות את תחושת עורו הקטיפתי על אצבעותיי.
פישקתי את רגליי, מאפשרת לו להישכב ביניהן, נואשת להרגיש אותו נצמד אליי.
ידיו טיילו מעצמות האגן שלי עד לצידי שדיי ברכושנות ופיו ירד למצוץ את צווארי. נאנחתי ממעמקי בטני בצורך טהור להרגיש אותו כבר בתוכי, אז לקחתי את העניינים לידיים.
סגרתי על מותניו את רגליי ואת צווארו הקפתי בידיי, והפכתי אותנו בקושי רב.
הייתי לחלוטין מודעת לעבודה שהוא איפשר לי להפוך אותנו, לא היה לי שום סיכוי שהייתי מצליחה להיחלץ מכובד משקלו מבלי העזרה שלו.
ישבתי על אגנו ברגליים מפושקות והחלקתי את ידיי על חזהו בתאווה עמוקה. השמלה שלי עלתה כבר לגובה פלילי.
הבעתו של איתן הייתה עכשיו חייתית כשעיניו ירדו באיטיות לאגן הכמעט חשוף שלי. הוא לפת את מותניי והקפיץ אותנו כך שנטרקתי צמוד יותר על זקפתו הקשה תחתיי, והתחושה של בד הג'ינס המחוספס שלו על רצועת התחתון הקטן שלבשתי מתחת, הטריפה אותי על דעתי קשות.
"איתן..", לחשתי, כשצפיתי בידיו עולות לכתפיות שמלתי, ועיניו לא משו ממני כשהחליק אותן באיטיות לאורך זרועותיי באקט שגרם לדמי לבעבע.
שדיי שהיו ללא חזייה בשמלה הזו נחשפו לעיניו הרעבות ובתגובה הוא נהם באופן שגרם לאיברי להתכווץ בתחינה, כלא את שתי ידיי מאחורי גבי באקט של שליטה והפך אותנו חזרה בקלות.
התנשמתי בכבדות כשבירכתי על כובד משקלו על גופי, וכששפתיו היפות נסגרו על השד הימני שלי נאנקתי. באמצעות ידיו הוא המשיך להחליק את השמלה כל הדרך למטה עד שנותרתי רק עם תחתוני תחרה שחורים ועיניו ירדו לבחון את גופי.
"את יפהפייה, שיילה", קולו היה מחוספס מרוב תשוקה, עיניו אפלות וסורקות את כולי כאילו יאבד את ראייתו בקרוב והוא מנסה לשנן את פרטי גופי במוחו.
בטני התהדקה כשרכן לנשק אותי נשיקה רטובה ופראית בעוד ידיו חקרו את כל גופי ללא מעצורים.
פיו ירד לצווארי והוא נישק ומצץ כל הדרך למטה עד שהגיע לציצים שלי והרים את ראשו להביט בי. ידו השמאלית מחליקה על שפתיי הנפוחות מנשיקות סוערות כשפיו נסגר על פטמתי הימנית בעוצמה שגרמה לי לגנוח. הוא ליקק את הפטמה ומצץ אותה כאחוז כישוף, מרטיט אותי לגמרי רק באמצעות פיו. בתגובה שירבבתי את לשוני על אגודלו שהחליקה על שפתיי הלוך ושוב, צדתי אותה בפי ומצצתי.
איתן נהם בעוצמה ועבר לשד השמאלי שלי, מצץ בצמוד לפטמה בכוח שגרם לי להרים את אגני באקט יצרי שזיעזע את עולמי.
ידו השניה שלא הייתה בפי החליקה באיטיות מפתה כל הדרך מהשד לאורך בטני עד שנעצרה על החלק העליון של התחתון, הבד היחיד שהפריד ביני לבין עירום מלא. אצבעותיו הסתננו לתוך התחתונים וגבי התקמר בפראות מהמגע לאחר שנים ארוכות שאף יד גברית לא הייתה שם. רציתי לצעוק מעוצמת התחושה אבל אגודלו עדיין הייתה בפי והדליקה אותי יותר מהמחשבה למצוץ בתשוקה משהו אחר שלו…
"את כל כך רטובה, שיילה". קולו היה צרוד ומחוספס מצורך כשהביט באגודלו נבלעת בפי.
עיניו מעלות בי עשן לפני שסגר את שפתיו חזרה על הפטמה שכבר הייתה מגורה לגמרי מהלשון והשיניים שלו. הוא הוציא את אגודלו מפי והחליק גם ידו השניה מטה, מתרומם מעט כדי לבחון את פניי והחל להוריד את התחתונים שלי באיטיות, עיניו מחליקות לאקט הבוער. סגרתי את רגליי על אף שהאור היה מעומעם, נבוכה שיראה עד כמה רטובה בקטע מביך נהייתי כבר, אך ידיו עצרו אותי כשהניח אותן על ירכיי ופישק אותן תחת עיניו הרעבות.
התנשמתי כמו מטורפת כשפיו ירד לאט לאזור הבטן התחתונה ונקפצתי בפראות נסערת כשלשונו הגיעה למרכז העצבים שבין רגליי וליקקה בליקוק חושני שהבעיר את דמי בגופי.
"אההה איתןןן", ייבבתי נסערת מהתחושות האינטנסיביות שעברו בגופי אחרי כל כך הרבה זמן שנמנעתי ממגע מהסוג הזה, אבל אף מגע שחוויתי בעבר לא היה כזה.
אף גבר מעולם לא הבעיר אותי בצורה הזו.
לשונו שיחקה עם איברי ופיו שאב את הדגדגן שלי בקצב שהעביר אותי על שפיותי.
ידיי ירדו לראשו וחדרו לשיערותיו בצורך טהור ככל שמצץ את הדגדגן שלי, וכשידו החלה לשחק עם הפתח הרטוב והמתכווץ שלי- איבדתי את זה סופית.
"איתןן בבקשה", התחננתי מוטרפת, משתוקקת להרגיש אותו מכניס אצבעות לתוכי ומענג אותי מבפנים כמו שמבחוץ.
אצבעו הפעילה לחץ על הפתח שלי מבלי להיכנס, מטיילת על הרטיבות שבין רגליי כשהרגשתי את בטני התחתונה מתחילה להתהדק בעוצמה.
ידי איגרפה את שיערו בתחינה, שריריי התקשחו וליבי דהר כשהרגשתי אורגזמה הרסנית מתחילה להיווצר בגופי.
איתן לא ריחם עליי והחדיר את אצבעו לתוך איברי כשהסתכל עליי נסערת מהאורגזמה ואוסיף מיד לאחר מכן עוד אצבע וחזר לשאוב לי את הדגדגן.
צרחתי בטירוף חושים את שמו כשהאריך לי את האורגזמה , גבי התקמר לתוך פיו, ראייתי היטשטשה וקולות המציצה שלו פירקו אותי לגורמים כשהרגשתי את הגלים הסוערים מתנפצים בתוכי באמוק מוטרף.
עצמתי את עיניי בניסיון להירגע ודחפתי את ראשו של איתן מבין רגליי כשאדוות קטנות של אחרי אורגזמה עדיין התפוצצו בבטני.
ההרגשה הייתה כל כך אינטנסיבית שלא יכולתי לשאת את התחושות.
בקושי הבנתי מה קורה איתי כשהרגשתי את איתן מתמקם מעליי עירום לחלוטין והבנתי שככל הנראה ניצל את הזמן הקצר שהתאוששתי כדי לפשוט את בגדיו שנותרו עליו.
רציתי לגעת בו חזרה, לענג אותו כפי שעינג אותי אבל לאיתן היו תוכניות אחרות-
"תסתכלי עליי", ציווה בקולו העמוק.
פקחתי את עיניי למבטו ששרף אותי בעוצמה, ידו מלטפת את לחי ימין שלי ואת שפתי התחתונה.
"את בטוב?" לחש לשפתיי והמיס את איבריי מהאכפתיות שלו כלפיי.
הינהנתי, לא הצלחתי לדבר.
מבטו אחז את שלי כשרכן לנשק אותי עמוקות, ידו ירדה לצווארי ולפתה בכח, אבל מבלי לחנוק.
הרמתי את אגני אליו בתחינה ללא מילים שיחדור אליי וימלא אותי, וכשידו שיחררה את צווארי לאחוז בבסיס הזין העבה שלו ולמקם אותו בפתחי, התנשמתי כמו מטורפת בציפייה כשהרגשתי את האיבר החזק והחם שלו לוחץ אותי.
הוא הרים את ידיי לשני צידי ראשי והחדיר את אצבעותיו באצבעותיי באקט גברי ודומיננטי, ובדיוק כשזקפתו החלה למלא אותי בנזקקות, הוא טרק את פיו על פי ובלע את הגניחה ההמומה שלי.
התפתלתי תחת גופו כמו מטורפת, נאבקת להכיל את הגודל שלו בתוכי על אף הרטיבות המוגזמת, בעוד ששפתיו מנשקות אותי בטירוף חושים.
קרעתי את הנשיקה בקושי וגנחתי מעוצמת התחושות שחלפו בגופי כשאיתן קבר את פניו בצווארי שניה לפני שהרים את ראשו והביט בי כשגבותיו מכווצות כאילו נאבק בכאב. "את הדוקה בטירוף שיי, את לוחצת אותי כל כך חזק". קולו הצרוד חירמן אותי אפילו יותר ממה שהייתי, וכששיחרר את ידיי ורכן למצוץ חזרה את שדיי, נעצתי את ציפורניי בשיפולי גבו.
כשהתחיל לזוז בתוכי ולזיין אותי כ"כ חזק וטוב, שתיים מאצבעותיו מצאו את הדגדגן שלי ועיסו אותו במעגלים מדהימים. הוא חדר עמוק לתוכי עם כל חדירה וצלילי החבטות של האגן שלו על התחת שלי מילא את החדר בקולות של מיניות מחשמלת.
ביד אחת הוא סטר לתחת שלי בעוצמה שגרמה לליבת גופי להתכווץ עליו והוא נהם כמו חיה כשהרגיש אותי לוחצת אותו אפילו יותר. הייתי תחת מתקפה כשהזין שלו חבט בתוכי שוב ושוב ללא הפסקה בעוצמה, פיו מצץ וליקק את שדיי וצווארי ברעב, ואצבעותיו עיסו את דגדגני בחייתיות וללא הפסקה.
"וואוו, אההה", התחלתי להרגיש עוד אורגזמה שמתחילה להתעורר אצלי. סגרתי על מותניו את רגליי ואת ציפורניי החדרתי לאגנו מתוך צורך עז להתפרק.
איתן שהרגיש שאני קרובה הביט בעיניי ורכן לנשוך ולמצוץ את שפתי התחתונה, סטר שוב בעוצמה לתחת שלי ובכך הביא עליי אורגזמה הרסנית ומטלטלת.
"איתןןן", צרחתי. פלג גופי העליון התנתק מהמיטה והתקמר כשאיבדתי את עצמי בנואשות.
רגליי התכווצו ורעדו בעוויתות היסטריות, וכשידו עלתה ללפות את צווארי ולשטח אותי חזרה למיטה דמעות זלגו מעיניי מהתחושה הסוערת והאינטנסיבית שחלפה בגופי. עיניו לא משו מפניי, כאילו משנן איך אני נראית כשאני גומרת.
לא הצלחתי להסיר את עיניי ממנו כשהמשכתי לרעוד ולהתנשף בעוז מעוצמת האורגזמה שמוטטה את גופי.
"כן שיילה שלי. תגמרי", איתן נשק ומחה את דמעותיי עם שפתיו. "את נראית כמו חלום רטוב", המשיך ללחוש באוזני וחדירותיו החלו להיות אפילו יותר קשות ועוצמתיות עכשיו כשדהר לאורגזמה שלו.
ידיו אוחזות בשני צידי פניי בצורך ומבטו לא מש ממני כשראיתי את שריריו נדרכים ואת זיעתו זולגת ממצחו ללחיו.
כל מה שרציתי היה להעביר את לשוני על טיפת הזיעה שזלגה מטה, עד כדי כך נמשכתי אליו.
הורדתי את פניו לכיווני והעברתי את לשוני בכמיהה על טיפת הזיעה וכל הדרך אל שפתיו המפתות. התנשקנו בטירוף חושים כאילו לא שבענו זו מזה.
הרגשתי את ידיו מתהדקות בעוצמה על אגני כשאורגזמה פילחה את גופו והוא יצא ברגע האחרון כשמטח של זרע כיסה את בטני התחתונה ואת המשולש שבין רגליי.גופו השרירי והחזק קרס עליי כשנרגע מהאקט והסדיר נשימה. שפתיו נישקו את צד מצחי שוב ושוב וידיו ליטפו את שיערי.
לרגע אחד הוא הרים את עצמו על ידיו ובחן את פניי בדממה, רכן להניח נשיקה קטנה ועדינה שהייתה ההפך הגמור מהסקס הפראי שעשינו, והושיט את ידו למגירה שלצד מיטתו, שלף משם חבילת מגבונים וניקה את גופי בעדינות שריגשה אותי.
הרגשתי כל כך עייפה כשאיתן נשכב חזרה לצידי, הצמיד את גופי בחיבוק צמוד לגופו. עפעפעיי היו כבדים מאינטנסיביות האורגזמות שחוויתי.
ניסיתי להחזיק את עצמי ערה בכוח, מתה מבושות שפשוט ארדם כמו פוסטמה אחרי הפעם הראשונה שלי איתו, אז התיישבתי על המיטה וחיפשתי את שמלתי כדי להתלבש וללכת לישון בדירה בדיוק כשידו של איתן משכה אותי חזרה למיטה וגופו עלה עליי שוב.
"לאן נראה לך שאת הולכת גברת?" שאל בתוככה והעיר את גופי כשגופו התחכך בי.
"לדירה, לישון. לאן עוד יש לי ללכת בשעה כזו?" השבתי חזרה.
גבתו נזקרה. "אם נראה לך שאאפשר לך לצאת מהמיטה שלי אחרי שהזדיינו כמו שפנים, את טועה. את רוצה לישון? מעולה. גם אני רוצה שתישני. כאן. איתי." השיב בכוחניות וירד מגופי שכבר כאב והתחנן למנוחה.
הוא משך אותי לשכב על חזו, כשידיו החזקות עוטפות את גופי בליטופים מרגיעים ומיקם אותי בדיוק כפי שרצה, נשק לשפתיי נשיקה שהלהיטה אותי על אף העייפות וכיסה אותנו בשמיכה. לא עברה דקה ונרדמתי בזרעותיו.
YOU ARE READING
ברשות עצמה
Romance"עשיתי הרבה טעויות בחיים שלי. פגעתי ביותר מידי אנשים ואיבדתי את עצמי איפשהו בדרך. אני לא זוכרת איך לאהוב. אין לי מה להציע מלבד הרס. אני יודעת רק לפגוע." שיי עברה בחייה משברים ובדידות שבנו סביבה אלפי חומות, היא בחורה תוססת וחריפה, אותנטית וחדה. היא ש...