פרק 55- שיי

845 64 52
                                    

הזדקפתי מסופקת ורגועה בתוך חיבוקו החם וטבעתי באפלה של עיניו השחורות,
"למה רק כשנסיים את היום? כמדומני זכור לי שנעלת עלינו את דלת המשרד.."
הרמתי את גבתי בהתגרות ורכנתי להתכופף על ברכיי. הרמתי את ידיי כדי לפתוח את חגורת מכנסי הג'ינס שלו אבל ידיו עצרו אותי,
"מה את עושה?" קולו היה אפל וקשוח אבל מבטו היה מלא בחום בוער.
"מחזירה לך טובה.." לחשתי בפיתוי וניסיתי שוב להגיע אל החגורה. אחת מידיו לפתה את שתי כפותיי באחיזת ברזל וידו השניה חדרה אל שורשי שיערי בדומיננטיות אפלה כדי להרים את פניי אליו כשעדיין נותרתי על ברכיי למולו.
"לא. את לא" עיניו נצצו עליי בחום כשהבטתי בו תוך כדי שחיככתי את לחיי ואפי על מפשעתו ואיברו הקשים.
לא היה דבר שרציתי יותר מלמצוץ לו ולענג אותו כפי שעינג אותי.
"למה לא?" קולי היה נשמע כמו יבבות כשכמעט התחננתי בפניו שיניח לי לגעת בו.
"יש שתי סיבות, מלאך. הראשונה- אני יודע איך את נראית אחרי שאת מוצצת לי. ואני לא מוכן שאף גבר שהוא לא אני יראה אותך ככה, את מבינה?
כבר עכשיו הלחיים שלך סמוקות והעיניים שלך מבריקות. אני אפילו לא אתחיל לדבר על הרגליים שלך שעדיין רועדות ורוטטות מהאורגזמה. וכל זה עוד מבלי שזיינתי אותך בכלל", קולו היה כל כך עמוק כשהדגיש את המשפט האחרון, "הדבר האחרון שארשה הוא שתסתובבי בתחנה מפוצצת שוטרים חרמנים עם שפתיים אדומות ונפוחות מרוב מציצות. אני מכבד אותך מידי בשביל לחוש סיפוק רגעי"
ידו התהדקה על שיערי מהקנאה המטורפת שחשף בפניי עכשיו כמעט עד כאב ומבטו בער עליי כשהחליק את אגודלו על שפתיי בתאווה פראית וקדמונית.
"והסיבה השניה?" שאלתי כשחזי עלה וירד בנשימות מאומצות ומוטרפות מהדיבור המלוכלך שלו.
הלב שלי לא עומד בזה כשהוא ככה רכושני לתחת שלי.
"הסיבה השניה היא שאני לא אסתפק בזה שתרדי על הברכיים שלך ותמצצי לי כשאת מוגבלת בזמן ולבושה-" הצביע על בגדיי והציץ על השעון שבפרק כף ידו, "כשתמצצי לי אני רוצה אותך ערומה ללא שום פיסה של בד עלייך. בדיוק כמו שזיינתי אותך בכל פעם עד עכשיו. שלא יהיה שום בד שיהווה חוצץ בין הגוף היפהפה שלך לביני" קולו היה צרוד וגרם לי לצמרמורת מהתרגשות כשנזכרתי בכל אותן הפעמים בהן הפשיט אותי לחלוטין ובקפידה לפני שחדר אליי וזיין אותי ביסודיות, על אף שבמרבית מהפעמים הוא נותר לבוש במכנסי הג'ינס המחוספסים שלו שהיוו ניגוד מדהים ומעורר בטירוף אל מול הגוף הרך והערום שלי.

אצבעותיו התהדקו על שורשי שיערי ומשכו אותי מברכיי להזדקף ולעמוד חזרה על רגליי.
למרות האורגזמה שחוויתי לפני דקות ספורות הייתי מגורה עד פיצוץ מדבריו המלוכלכים, והחלטתי לנסות את מזלי בפעם האחרונה למרות שידעתי שהסיכוי שישנה את החלטתו הנחושה שואפת לאפס.
"אבל אני ממש, ממש רוצה למצוץ לך עכשיו.." נעצתי בו את מבטי בפיתוי ופתחתי את שפתיי כשהחדיר את אגודלו ביניהן.
התאווה האפלה בעיניו הייתה ממגנטת וסוחפת כשנעץ בי מבט מלא תשוקה.
מצצתי בשקיקה את אגודלו שנכנסה ויצאה מפי והחלקתי את כף ידי על זקפתו שבלטה באופן ברור דרך מכנסי הג'ינס שלו.
איך אתה מסוגל להיות במצב כזה שעומד לך ככה חזק ופשוט להתאפק?
אגודלו יצאה מפי כשהעביר באופן פתאומי ולא צפוי את האצבע השלישית שלו על שפתיי. עיניו עקבו אחרי התנועה ברכושנות אפלה של טורף.

ברשות עצמהWhere stories live. Discover now