כמה שעות קודם-
איך שנכנסתי לחצר ביתו של ג'ו הבחנתי בה מבין כולם. אם כמה שהייתה נמוכה וקטנה בהשוואה לשאר-
היא בלטה לעיניי כמו כוכב זוהר באפלה.
כולה לבושה בפשטות עם קפוצ'ון לבן וטייץ, ועדיין הדבר הכי יפה ששמתי עליו את עיניי בכל שנות חיי.
אין לה שמץ של מושג איזה נפח היא תפסה בחיי, ולי אין גם שום דרך להסביר.
קלטתי מיידית את ההתרגשות שעברה בגופה כשהרימה כוסית לחיים עם הצוות שלה. ראיתי את עיניה שנצצו מדמעות שניסתה להחניק ואת ידיה הקטנות שרעדו בניסיון להשתלט על עצמה, וליבי התכווץ בכאב מהשבריריות שלה.
כשאני חושב על זה, הספקתי להיחשף הערב לכל קשת הרגשות שלה-
לדריכות והמתח שאחזו בה לפני היציאה למבצע הראשון שלה.
לנחישות כשהתמודדה בגבורה ובלי היסוס כשאקדח צמוד לראשה.
לאמונה שלה בי ובצוות שלה על אף הסכנה שהייתה מצויה בה.
ועכשיו להתרגשות המהולה בכאב כשהרגישה חלק מצוות, חלק ממשפחה- אחרי שנים רבות בהן הייתה לבדה.
נכנסתי לתוך הבית בעקבותיה, לא יכולתי לאפשר לה להתפרק לבד, לא עוד.
היא צריכה להבין שהבדידות שלה נגמרה ביום שאני נכנסתי לתמונה.
לא הספקתי להגיע אליה לפני שנעלה את השירותים והחלה להתייפח בשקט כדי שאף אחד לא ישמע.
"שיי חיים שלי אני מבקש, תפתחי לי. תני לי להיות בשבילך", ביקשתי. אם כי לא הייתה לי ציפייה גדולה שתאפשר לי לראות אותה בשפל שלה.
הבנתי את הפחד שלה להפגין חולשה בפני אנשים, זו הסיבה שהלב שלי לא עמד בזה שנענתה ופתחה לי את הדלת, שהעזה להיחשף בפניי בשעת פגיעות כזו, עכשיו שכל המגננות שלה למטה.
היא איפשרה לי להיות כאן איתה על אף השנאה שלה להפגין חולשה בפני אחרים, וזה אמר לי הכל.
וכשהניחה לי לחבק ולהצמיד אותה לחזי והרטיבה בדמעותיה את חולצתי- הכאב שלה שרף את ליבי.
רציתי לקחת ממנה את הכאב.
התפללתי לאלוהים שיעביר את הכאב שלה אליי.
שיכאב לי, אני אסתדר.
רק שלא יכאב לה יותר.
התמוגגתי כששמעתי את הצחוק היפהפה שלה כשהקשיבה לניקו וסקוט שהתקוטטו כמו תמיד בשטויות שהיו שמורות רק להם, והצטערתי שלא שמעתי את הצחוק הזה לעיתים קרובות יותר.
שמחתי לראות איך הצוות שלה עוטף אותה בחום ועוזר לה לזרוח.
לא הצלחתי לשלוט בעצמי כששמעתי את הצחוק הזה שלה, וכשראיתי עד כמה היא קורנת עכשיו כשהרגישה חלק ממשהו משמעותי, הנחתי את ידי על ירכה מתחת לשולחן ולחצתי חזק.
לא הצלחתי לעצור, לא הצלחתי שלא לגעת בה.
זיהיתי תשוקה בעיניה כשהסתובבה אליי והניחה את ידה הקטנה על שלי. "הבטחת שתראה לי מה זה פאפי, לא?" לחשה בשקט והביטה עמוקות בעיניי, נושכת את השפה ומדליקה אותי עליה עד טירוף.לחצתי על דוושת הגז והטסתי את הרכב על הכביש. כל גופי בער מהמחשבה על מה שאעשה לה.
זיהיתי בה את הצורך שלה בשליטה כבר מההתחלה, אבל נזהרתי איתה כי ידעתי על העבר שלה, וחששתי שאם אזיין אותה בפראות כמו שרציתי מההתחלה, זה יתפרש אצלה כחוסר כבוד אליה.
היא עוד לא יודעת שאין אדם בעולם שאני מכבד ומעריך יותר ממנה, ויותר מזה-
אהרוג במו ידיי את מי שיפגע בכבודה שוב.
לא אכפת לי לסכן את הקריירה המשטרתית שלי או לבגוד באידיאולוגיה שלי, רק היא חשובה עכשיו.
היא הפכה למשמעות חיי.
הבחנתי בה מזווית עיניי יושבת לצידי בשקט ומידי פעם, כשחשבה שאני לא רואה, הגניבה אליי מבטים. חזה עלה וירד בנשימות מאומצות וכל גופה היה דרוך עד פיצוץ בציפייה ממה שאעשה לה.
הורדתי את ידי מההגה והרמתי את ידה שהייתה קפוצה על ירכה לשפתיי, נשקתי לה בצורך טהור.
סובבתי את המפתח ופתחתי את דלת ביתי.
נכנסנו לתוך חושך עם נגיעות של אור מתאורת הרחוב שחדר מהחלונות וסיפק תאורה עמומה ואינטימית ברחבי הבית, אז לא טרחתי להדליק את האור.
הרעש היחיד שנשמע בחלל הבית היו הנשימות המאומצות שלה שהבהירו לי עד כמה הייתה מגורה ונסערת.
התרחקתי ממנה מעט, נשענתי בגבי על השיש במטבח. "צאי מהבגדים האלה". הוריתי בקשיחות וצפיתי בהנאה צרופה בעיניה שנפערו בתדהמה מהפקודה.
חלפו כמה שניות לפני שצייתה והחלה לקלף את הקפוצ'ון הגדול שהסתיר ממני את קווי המתאר של גופה היפהפה, ואחריו החלה להוריד את הטייץ מרגליה מבלי שהסירה את עיניה ממבטי.
כשהיא נשארה רק בתחתונים וחזיה לגופה כבר לא הצליחה לשאת יותר את המרחק והחלה להתקרב.
"לא אמרתי לך להתקרב. תישארי איפה שאת. תורידי את החזיה והתחתונים", ציוויתי עליה.
התחלתי לפתוח את כפתור הג'ינס שלי ולהוריד את הרוכסן כשאני מביט בעיניה. היא נענתה ועצרה מיידית, עיניה התמגנטו למעשיי וידיה הרועדות עלו להוריד ממנה את החזיה , חושפת לעיניי את הציצים הקטנים והפטמות שהיו זקורות עד טירוף עכשיו מהצמרמורות שאחזו בגופה.
היא הפסיקה לנשום כשראתה את ידי מלטפת את הזקפה הכואבת שבין רגליי, לא הצליחה לנתק את המבט מהפעולה כאילו הייתה שרויה עמוק בטראנס של תשוקה.
"התחתונים, שיילה", פקדתי בקול נמוך והמשכתי להעביר את ידי על הזקפה מעלה ומטה כשאני מביט בה רועדת מצורך ומת להתרסק עליה, אבל מחזיק את עצמי בשארית כוחותיי.
ידיה הרועדות קילפו את תחתוניה וחשפו לעיניי את האיבר המתוק שבין רגליה.
"אני יכולה להתקרב עכשיו?", שאלה בקול צרוד מתשוקה, "הורדתי הכל".
חייכתי למשמע הצייתנות והצורך בקולה, "לא. תישארי שם".
מבטי נדד על גופה הרועד, והגברתי את מהירות השפשוף על הזין שלי. צפיתי בלשונה שעברה על שפתיה כשידה עלתה להסתיר ממני את שדייה ורגליה נצמדו אחת לשניה בתחינה.
"תורידי את היד, שיילה, אל תסתתרי ממני". ציוויתי בקול נמוך.
היא היטתה את ראשה הצידה כאילו חשבה על משהו בראשה. "אתה רוצה לראות את הגוף שלי? תבוא תוריד לי את היד בעצמך". התגרתה בי והחליקה את ידה השניה להסתיר ממני את ערוותה.
חייכתי כשהבנתי שהיא הגיבה בדיוק כמו שרציתי, כמו שצפיתי מההתחלה.
יש לה את השילוב המושלם של צייתנות וחוצפה.
"את בטוחה שזה מה שאת רוצה, שאני אוריד לך את הידיים?", שאלתי ברוך. ממשיך לשפשף את הזקפה הכואבת ולענג את עצמי לעיניה.
"כן", השיבה בהחלטיות והסתכלה על הזין הפועם בין רגליי, מחליקה את לשונה על שפתיה בהזדקקות.
שמטתי את ידי מהזין והכנסתי אותו חזרה לתוך הבוקסר. את הכפתור והרוכסן לא טרחתי לסגור כשהתקרבתי אליה בצעדים איטיים, עד שעמדתי צמוד אליה, כמעט מעליה, והרמתי את ידי לקוקו שעל ראשה.
משכתי לאט את הגומיה, פיזרתי את שיערה והעברתי בו את אצבעותיי בצורך עמוק.
נשמתי אותה לתוכי ועצמתי את עיניי.
ידיה הקטנות עלו למותניי והיא ניסתה לקרב אותי אליה יותר כשנשענתי עליה בכוח עם כל מסת גופי והדבקתי אותה לקיר מאחוריה.
תפסתי את ידיה הקטנות ביד אחת כששמעתי אותה נאנקת בהזדקקות. "תזכרי שאת ביקשת את זה", לחשתי לפיה והוצאתי את האזיקים מחגורת מכנסיי.
עיניה נפערו כשאזקתי את ידיה מאחורי גבה בתנועה חלקה ומהירה שגרמה לה להתנשם בפראות.
"ביקשתי שתוריד לי את הידיים, לא שתאזוק לי אותן", לחשה בקול קטן ועיניה הצטעפו בתשוקה כשהתכופפתי אל בין רגליה ופישקתי אותן בכוח, צללתי עם ראשי לרטיבות שניגרה בין שפתיה התחתונות והעברתי את לשוני ברעב על הפתח.
"אבל כשאת אזוקה זה מחרמן יותר".
"אמממ.." נאנחה ועצמה את עיניה בעונג כשהרגשתי את הפתח המתוק שלה מתכווץ על לשוני, קרובה עד טירוף לפיצוץ למרות שבקושי התחלתי להתחמם.
"אני גם רוצה לגעת בך איתן, בבקשה. אני גם רוצה לענג אותך". ייבבה שניות לפני שהעונג השתלט עליה.
המראה שלה אזוקה וצמודה לקיר עירומה כביום היוולדה והמילים שאמרה גרמו לאיבר שבין רגליי להתחנן לתשומת לב -
"אם ככה הלילה אני גומר ראשון, רק אחרי זה אטפל בך, מובן?", אמרתי צמוד לכוס הנוטף שלה וראיתי את רגליה מתעוותות בתשוקה לשמע המילים.
"פאק כן" לחשה בהתנשמות.
נעמדתי על רגליי והעברתי את אפי על לחיה בתאווה כשניסתה לצוד עם שפתיה את שפתיי וייבבה כשלא אפשרתי לה.
האזיקים קירקשו כשכל גופה התפתל כדי לנשק אותי.
"די להתפתל, את תפצעי את עצמך", לחשתי לפיה לפני שנעניתי לה והדבקתי את שפתיי לשפתיה בעוצמה. החלקתי את לשוני לתוך פיה באגרסיביות, ליקקתי את כל חלל פיה, טועם ממנה עוד ועוד ועדיין לא שבע.
נשכתי את שפתה התחתונה בכוח לפני שניתקתי את הנשיקה, וליטפתי באגודלי כדי להרגיע את הכאב כששמעתי את האנקה שנפלטה מפיה.
"מה את עושה לי, שיילה? מה. את. עושה. לי?" לחשתי לפיה והצמדתי את מצחי למצחה כשהבנתי שהכאבתי לה יותר ממה שרציתי. "אני לא מצליח להשתלט על עצמי כשאני איתך". הודיתי בכניעה.
"אבל אני אוהבת את זה איתן. אני לא רוצה שתשתלט על עצמך." התנשמה בפראות, "ואל תשחרר לי את הידיים, אני יכולה לגעת בך ולענג אותך כמו שאני רוצה גם בדרך שלך". לחשה והצמידה את שפתיה הנפוחות מהנשיקה הסוערת לפי ברכות משדלת, כמעט גורמת לי להתרסק על פיה המתוק שוב,.אבל אז היא התרחקה והחלה לרדת על ברכיה למולי.
לא הסרתי ממנה את המבט כשהייתה על ברכיה והביטה בעיניי בפתיינות, נראית כמו חלום רטוב.
"עכשיו תורך להתפשט לעיניי". התנשמה וליקקה את שפתיה בגירוי. "הייתי שמחה לעשות את זה בעצמי, אבל אזקת לי את הידיים כמו חיה", לחשה בהתגרות.
הורדתי ממני את הג'ינס והבוקסר לאט עד לאמצע הירכיים והעברתי את אצבעותיי על לחיה קרוב לפיה, הבטתי עמוק בעיניה. "אם תרגישי שזה יותר מידי בשבילך או שאני אגרסיבי מידי, תגידי לי. ושלא תעזי לחשוב שזה שאני אזיין לך את הפה כמו חיה קשור איכשהו לזלזול בך, אני מכבד אותך יותר ממה שאי פעם תביני, גם אם המגע שלי עכשיו ירגיש לך אחרת, אני ברור?"
קדחתי בעיניה כשהנהנה ונרעדה בתשוקה לשמע המילים שלי.
"אני יכולה?", שאלה בקול קטן והטריפה אותי עליה יותר כשביקשה רשות כדי לענג אותי ולרדת לי.
"תמצצי לי, שיילה", אישרתי בקול סמכותי ועמוק תוך כדי שליטפתי את לחיה ברכות.
לשונה השתרבבה מבין שפתיה ואוויר חם יצא מפיה על זקפתי שניה לפני שהחליקה אותה מהקצה עד לבסיס איברי בליקוק ארוך ורטוב.
אצבעותיי חדרו לשיערה הרך כשפיה נסגר על קצה הזין והיא החלה למצוץ אותו ברכות כשקול קטן של הנאה יצא מפיה.
המראה הזה שלה כשהיא על ברכיה, מוצצת לי את הזין וקולות ההנאה שהשמיעה מעצם היותה מענגת אותי גרמו לי לאבד את זה-
תפסתי את ראשה בשתי ידיי וריסנתי את תנועותיה עד שהביטה בעיניי בשאלה ונראתה כמו הדבר המחרמן בעולם עם עיניים מצועפות מתשוקה כששפתיה כרוכות סביב הזין שלי.
"את נראית כמו פנטזיה, חיים שלי. תשאירי את הפה שלך פתוח בשבילי". לחשתי וליטפתי את שפתיה היפות.
היא נענתה ופתחה את פיה אפילו יותר, איפשרה לי להחליק לתוכה עד שלא נותר מקום בפיה ויצאתי.
ככה המשכתי שוב ושוב, הטחתי את עצמי לתוך פיה בחייתיות וקולות רטובים של מציצה נשמעו בכל חלל הבית.
החלקתי את הזין לתוך פיה פעם נוספת והפעם נשארתי עד שהרגשתי את גרונה נסגר עליי.
יצאתי מתוך הפה החם והרטוב שלה כששני חוטים של רוק חיברו בין הפה הסקסי שלה לזין שלי והיא התנשמה בפראות כשעיניה דמעו.
הספיק לי.
הגוף שלי בער מהצורך לזיין אותה עד שייצא עשן. הרמתי אותה ממותניה לעמידה ונשאתי אותה בידיי לחדר השינה.
השכבתי אותה על גבה ומשכתי את רגליה בפישוק לכיווני, קברתי את ראשי בין ירכיה ומצצתי את הדגדגן הפועם שלה שהתחנן ליחס ממני עד שזעקה מעונג.
"אמרת שהיום אתה תגמור ראשון", התנשמה באינטנסביות כשקירבתי אותה לשיא מטלטל עם לשוני.
"שיקרתי". חייכתי לעיניה שהסתכלו עליי בשקיקה.
מצצתי לה את הדגדגן והחדרתי שתיים מאצבעותיי לפתח שלה, כשבידי השנייה לפתתי את גרונה והקשיתי עליה מעט לנשום.
זיינתי אותה עם האצבעות עד שגמרה בצרחות וברעידות מטלטלות וניסתה להרחיק את גופה הרועד ממני בכל כוחה כשלא יכלה יותר לשאת את העונג בגופה.
טיפסתי על המיטה כמו חיה ונשכבתי בין רגליה, היא גנחה בעוצמה כשהחלקתי לתוכה ומילאתי אותה עד אפס מקום. הוצאתי מהכיס את המפתח לאזיקים ושחררתי את ידיה כשכל גופה התקמר בעונג. ידיה עלו לשיערי והורידו את ראשי להתרסק על פיה המתוק כשהמשכתי לחדור לתוכה באגרסיביות חסרת מעצורים.
התנשקנו והזדיינו כמו חיות כשקולות עונג יצאו מגרונה והוציאו אותי משפיותי. החלקתי את ידי על התחת הסקסי שלה והפלקתי לו בעוצמה שגרמה לה להתכווץ עליי.
פיה נקרע משלי. "כןןן איתן כן, ככה בבקשה", צרחה לאוזניי כשדפקתי אותה באגרסיביות.
עיניה נפערו לרווחה, המומות, סוערות כשפגעתי בנקודה הרגישה שבתוכה עד שהתפוצצה בה אורגזמה מטלטלת שסחטה את הזין שלי. הרגשתי את כל שריריי נדרכים ויצאתי ממנה במהירות, גמרתי על הפתח שלה בנהמה.ניקיתי ממנה את הזרע שלי במגבונים שהיו על השידה. חייכתי כשצפיתי בה מנומנמת עד שבקושי הצליחה למנוע מעצמה להירדם כשהרגישה עכשיו כ"כ מסופקת ועייפה.
זה היה חזק ממני, אז אספתי אותה אליי והצמדתי את שפתיי למצחה -
"אני לא יכול יותר לעצור את עצמי מלומר לך, אני אוהב אותך, שיילה."פעם ראשונה שהוספתי שיר שהרגיש לי ממש ברוח הפרק, שימו אוזן.
מקווה שתהנו :)
YOU ARE READING
ברשות עצמה
Romansa"עשיתי הרבה טעויות בחיים שלי. פגעתי ביותר מידי אנשים ואיבדתי את עצמי איפשהו בדרך. אני לא זוכרת איך לאהוב. אין לי מה להציע מלבד הרס. אני יודעת רק לפגוע." שיי עברה בחייה משברים ובדידות שבנו סביבה אלפי חומות, היא בחורה תוססת וחריפה, אותנטית וחדה. היא ש...