פרק 57- שיי

776 58 77
                                    

אהובות,
לפני שתקראו את הפרק הנוכחי תוודאו קודם שקראתן את פרק 56.
קיבלתי מ3 בנות שונות הודעה בפרטי על כך שלא קיבלו התראה משום מה על הפרק שעלה אתמול בערב וממש חבל לי שתפספסו.
וזהו. מקווה שתהנו❤️



עד כמה שחשבתי שהייתי פרועה בעברי, מעולם לא הייתי במועדון חשפנות. ויותר מזה- מעולם לא העלתי על דעתי להיכנס מיוזמתי למועדון מהסוג הזה,
אבל המשימה שלי לערב הזה הייתה הכרחית וחשובה מידי מכדי להשתפן או להתקומם על כל צרכני הזנות עכשיו.
התאורה הייתה מעומעמת ומעט אפלה, ולא יודעת למה בדיוק ציפיתי, אבל אני לא יכולה לומר שלא הופתעתי מהמוזיקה הרגועה והחושנית שהתנגנה ברקע בווליום נעים ומדויק, כזה שנשמע היטב ועדיין מאפשר לנהל שיח מבלי להרים את הקול יותר מידי.
על הרחבה הוצבה במה מרכזית עם עמוד ריקודים ומסביב לבמה ספות עור נוחות ומרופדות עבור הצופים.

המקום רחש פעילות כבר כשהגענו על אף השעה היחסית מוקדמת, ומספר מלצריות הסתובבו בין המבלים במכנסוני עור קצרצרים וחזייה תואמת והציעו משקאות.
החנקתי גיחוך כשהבחנתי בניקו מפלרטט בלי בושה עם אחת מהן כשלקח בידו משקה לפני שהתיישב על אחד ממושבי העור הריקים.
חרדה רגעית עברה בחזי כשקנאה אכזרית וצורמת השתלטה עליי לנוכח הנשים היפות והסקסיות שעברו כאן ללא הפסקה לעיניהם הרעבות של הגברים.

אם אני רק אתפוס אותו מסתכל על *אחת* מהן ובוחן אותה כפי שבחן אותי לפני שיצאנו מהתחנה...

סרקתי את המקום בחיפוש אחר איתן שנכנס לפניי, והחרדה שהשתלטה עליי לפני רגע מהקנאה המטופשת שככה ונעלמה כליל כשעיניו היו נעוצות רק בי באינטנסיביות האופיינית והמהממת שלו, כאילו לא הייתה ולא תהיה בשבילו אף אישה אחרת.

לפי תמונת הפנים ששיננתי טרם כניסתי למועדון חיפשתי בעיניי את סנדרה, המודיעה של ג'ו שסיפקה לנו את המידע בנוגע להימצאותו של פואד הערב במקום.
התחלתי להתהלך אל עבר אחד מצידי הבר שם זיהיתי אותה ונעצרתי לצידה כשלגמה ארוכות ממשקה ענברי שהריח לי כמו ויסקי.
"סנדרה" אמרתי ברשמיות וחייכתי חיוך דק כשהסתובבה אליי.
"כאן אני אנג'לה" חייכה במתיקות וסרקה את גופי ללא בושה, "וואו. את ממש נראית אחת מאיתנו"
אממממ תודה?
"זאת מחמאה?" שאלתי בבוטות והרמתי את גבותיי בציפייה לתשובה כשציחקקה.
"גאד דאם מחמאה, לוליטה" השיבה בהחלטיות.
"לוליטה?" חזרתי אחריה בניסיון להבין את דבריה.
"כן, לוליטה. אלא אם את מעדיפה שיקראו לך בשמך האמיתי לפני העלייה לבמה"

דמי געש באוזניי וכמעט חטפתי פיק ברכיים שהיה גורם לי לזחול כל הדרך החוצה על ארבע כמו פחדנית עלובה,
אבל החלטתי להתעשת על עצמי ולוודא מול ג'ו בקשר הפתוח ששימש להם כהאזנה-
"ג'ו תגיד לי בבקשה ששמעת מה שנאמר כאן עכשיו. סיכמנו בלי שום מופע חשפני" קולי היה שקט אבל יציב כשהסתכלתי בעיניה של סנדרה בעת שהמתנתי לתשובה.

ברשות עצמהWhere stories live. Discover now