פרק 52- שיי

813 52 51
                                    

ממוקדת מטרה ובסנטר זקור בביטחון הייתי מוכנה להיכנס אל תוך החדר בו הייתי אמורה להיחקר.
קרצתי לג'ו שכבר עמד והשקיף כפי שהבטיח מבעד למראה החד כיוונית כאילו הכל בשליטה, אבל עיניי כאילו נשאבו ישירות אל עוצמת מבטו של איתן שהתמקם לצידו בידיים שלובות ועמידה דרוכה, ומצג גופו שידר עכשיו מפגן מדהים של און וגבריות דומיננטית.
משהו בשיחה המתוחה שניהלתי איתו לפני שניות בודדות הרגיע אותי ושיחרר אצלי את המתח והפאניקה, ונותרתי עכשיו רגועה ומפוקסת כשנכנסתי פנימה.

לא הופתעתי כשהבחנתי מיד בבלונדה הכלבה ובחוקר הטמבל שלצידה, אותו אחד שלא הוציא מילה אחת בעת חקירתו של איתן ופשוט החליט לחמם את הכסא בחוסר מעש.
"שיילה בומר" בלונדי פתחה את פיה מיד כשהתיישבתי בכיסא שמעברו השני של השולחן.
"השם הוא שיי" עניתי בחיוך צבוע והבטתי עמוק אל תוך עיניה-
רק לאיתן יש את הזכות לקרוא לי בשם הזה, מכשפה.

"שיי, נעים מאוד אני בילי אלווז, החוקר שלצידי הוא שון טורס ואנחנו מהמחלקה לחקירות שוטרים. את יודעת למה אנחנו כאן?" שאלה בזמן שהתרווחתי במושבי באופן כזה ששידר רוגע וביטחון מלא בסיטואציה-
"שמעתי במעומעם משהו על כך שהחקירה שהצוות שלי ניהל בנוגע לקומנדר גיבסון לא נעשה בדיוק לפי הספר, אבל אני בטוחה שאפילו אתם תוכלו להבין את הנסיבות והאילוצים לאור השחיתות של המפקד הבכיר של התחנה- שחיתות שיכלה להימנע אם הייתם מבצעים את עבודתכם נאמנה אי שם במשרדים המפוארים של המחלקה לחקירות שוטרים" השבתי במשיכת כתפיים ונשענתי לאחור אל משענת הכיסא.

בילי העבירה את מבטה לשון, החוקר שלצידה, ולאחר שגיכחו האחד לשניה בליגלוג קל עיניה שבו אל פניי כשנשענה גם היא לאחור-
"הגיעו לאוזניי שמועות שאת בחורה תוססת ונועזת, אבל אני מודה שאני מופתעת לראות עד כמה-" עיניה הצטמצמו כשבחנה את שפתיי הנפוחות ושילבה את ידיה,
כן, כלבה. את רואה נכון. השפתיים שלי כאלה נפוחות בגלל הנשיקה האגרסיבית של הגבר שעדיין בא לך עליו. אבל את מוזמנת לאכול תחת- כי הוא שלי.

"-האמת שהדברים שאת אומרת בנוגע לגיבסון מעניינים מאוד, והייתי שמחה לנהל איתך שיחה עליהם, אבל באמת שלא הגענו לכאן כדי לשמוע ביקורת על ההתנהלות שלנו משוטרת סמויה שנמצאת בתפקיד רק מספר בודד של חודשים. אחרי הכל הזמן שלנו קצר והמלאכה מרובה, אז אגש לעניין ברשותך" הזדקפה במקומה ופתחה את התיקייה החומה שהונחה לפניה,
"מה את יכולה לספר לי על האדם הזה?" שאלה וקירבה אליי את תמונתו של האדם שהיה התגשמות הסיוטים שלי.
"מייקי לפרד. אני מכירה אותו כבר זמן מה ואפילו עבדתי בשבילו יותר משלוש שנים." השבתי בקול ריק ומשכתי בכתפי בחוסר עניין כאילו לראות את הפרצוף של החלאה לא עורר בי עכשיו צמרמורת ובחילה.
"בואי תעשי לי את זה קצר ותגיעי לנקודה בה הסתכסכתם עד שהגיע למצב ששלח שני מתנקשים לחסל אותך, שיי. אם כמה שהייתי רוצה לשמוע את כל הסיפור המעניין- באמת שאין לי כאן את כל היום" אמרה בשיעמום והרימה את כוס המים שהונחה על השולחן לפניה אל פיה.
שיהיה לך לרוויה ויעמוד לך בגרון, זונה.

ברשות עצמהWhere stories live. Discover now