"נו?" שאלתי את מת'יו כשחזר מחדרי החקירות לאחר שהציץ בשבילי אם השטח פנוי.
"הצוות שלך בחדר חקירות 9 עם שני חוקרים של מח"ש וממה ששמעתי הם דיברו על זה שהראיות שגיבשו נגד גיבסון נאספו בדרך לא חוקית וללא צו בית משפט" השיב בנחת."ואיתן?" שאלתי בלחץ אטומי,
"איתן בחדר חקירות 4, גם הוא עם שני חוקרים, אבל הוא יהיה בסדר, אל תדאגי""מה זאת אומרת? איך אתה יודע את זה ולמה אתה נראה כל כך רגוע?"
חיוך קל עלה על שפתיו כשהניח את ידו על כתפי ורכן לגובה עיניי, "זו לא הפעם הראשונה שהוא נחקר אצל המחלקה לחקירות שוטרים, שיי. עם שיטת העבודה שלו זה קרה לו די הרבה והוא תמיד הצליח להיחלץ מזה בשלום" השיב בשלווה.
אבל זה לא הרגיע אותי."אני בטוחה שלא משנה עד כמה שיטת העבודה שלו הייתה אגרסיבית עד עכשיו- זה מעולם לא הסתיים עם גופה" לחשתי כדי לשמור על דיסקרטיות.
"שיי, זה באמת מחמם את הלב שאת ככה דואגת לאחי היחיד, אבל באמת שאני לא רואה סיבה לדאוג יותר מידי.
לאיתן תמיד הייתה היכולת לחזות את מהלכי המשחק כמה צעדים מראש ולהתכונן אליהם. תאמיני לי שהוא יודע מה הוא עושה, חוץ מזה שהוא גם מכיר את החוקרת הראשית שחוקרת אותו"אין לי מושג למה עצם האיזכור של החוקרת והאופן בו היה רגוע באופן מוזר הפכו לי את הבטן,
"חוקרת?" חזרתי אחריו כשניסיתי להבין למה בעצם טרח להזכיר אותה.
"כן, היא כבר חקרה אותו בעבר" השיב בקלילות ומשך בכתפיו.תתעסקי בעיקר שיי, לא בטפל.
"אמרת שיש שני חוקרים שנמצאים עם הצוות שלי ושני חוקרים עם איתן, אבל לא אמרת כלום על עוד חוקרי מח"ש שנמצאים מחוץ לחדרי החקירות" אמרתי והבטתי עמוק אל תוך עיניו בנחישות, "הבטחת שאם לא יהיה מישהו מהם בחוץ תניח לי להתקרב"
"טכנית לא הבטחתי"
"טכנית זה מעניין לי את הביצה שאין לי, מת'יו. עכשיו זוז לי מהדרך ותן לי להתקרב ולגשש" אמרתי בנימה קרבית שהבהירה שאין לו מקום לנסות לנהל איתי משא ומתן.צמצמתי עליו את עיניי כשהבחנתי שהחניק צחקוק, "אין מה לומר, אח שלי לגמרי צדק כשאמר שזה חוויתי לראות את המזג הסוער שלך"
הוא אמר את זה?
"רגע שאני אבין, אתה ואח שלך ריכלתם עליי ועל המזג הסוער שלי כמו שני קסקסות?" גבותיי התרוממו כמעט עד לקו השיער שלי מההלם שבידיעה.
"לא אמרתי כלום" השיב בביטול והרים את ידו לפיו כאילו הפסיק לדבר והפעם היה תורי להחניק ציחקוק.היופי שבחדרי החקירות שנמצאים בתחנות משטרה הוא שקיר אחד שלהן מורכב ממראה חד כיוונית, כך שמי שנחקר בתוך החדר יכול לראות רק את עצמו ואת החוקרים שלו בהשתקפות שנשקפת אליו, ואילו מי שנמצא מאחורי המראה הזו- רואה ושומע את כל מה שמתחולל בתוך החדר.
עם כמה שהלב שלי צרח עליי קודם כל לעצור בחדר חקירות מספר 4, חלפתי על פניו בלב כבד והמשכתי ישירות לחדר מספר 11 לשמוע את החקירה שמתנהלת כנגד צוות היחידה שלי.
עוד לפני שנעמדתי אל מול המראה החד כיוונית קולו העמוק של ג'ו נשמע באוזניי-
"אני לא רואה שום סיבה לקרוא לאיש הצוות הטכני של היחידה לכאן, הוא בסך הכל ביצע הוראות. הוראות שאני הנחתתי עליו כמפקד הצוות שלו. וזה נוגע לכל חבר צוות של יחידת המודיעין במחוז 17. ככה שאם אתם רוצים לחקור מישהו, זה אותי.
עם כל הכבוד, תפסיקו עם הקרקס המגוחך הזה ותשחררו את ראסל ומישל מהחקירה המטופשת הזו"
YOU ARE READING
ברשות עצמה
Romansa"עשיתי הרבה טעויות בחיים שלי. פגעתי ביותר מידי אנשים ואיבדתי את עצמי איפשהו בדרך. אני לא זוכרת איך לאהוב. אין לי מה להציע מלבד הרס. אני יודעת רק לפגוע." שיי עברה בחייה משברים ובדידות שבנו סביבה אלפי חומות, היא בחורה תוססת וחריפה, אותנטית וחדה. היא ש...