18.

951 45 7
                                    

Poljubac je postajao sve vatreniji i vreliji, a ja sam opet osetila žarku želju za njim u donjem delu stomaka. A onda je u jednom trenutku samo prestao sa tim i blago se odvojio od mene. Užarenih obraza i zamagljenog pogleda jedva sam uspevala da dođem do daha. Ali sam ipak primetila šta trenutno radi.

Šeta lagano svoj pogled svud po meni. Kao da želi što više detalja da ureže u svoje pamćenje. Krenuo je od mojih očiju, potom preko rumenih obraza i zaustavio se na mojim podulim usnama. Onda je nežno palcem prešao preko njih i sklopila sam oči od topline njegovog dodira.

Kada sam ih ponovo otvorila njegov pogled nalazio se na mojim ramenima, gde se jednom rukom igrao bretelicom moje spavaćice. Zatim ga je sasvim suptilno spustio do mog dekoltea i znala sam da ću se od toga naježiti. Znala sam da će mi se u tom trenu sve ocrtati preko tananog materijala spavaćice.

Prokleta bila...

Moja reakcija na njegove poglede dovela je do širenja njegovih zenica i po tome sam zaključila da mu se zapravo dopada sve što trenutno vidi pred sobom. Onda je ponovo vratio jednu ruku na moj struk i blago me stisnuo, na šta sam uzdahnula.

Tako te silno želim Negro... Želim te...

I dalje ništa ne progovara, ali njegove oči mi govore sve što me interesuje. Njegova adamova jabučica svaki put kada proguta knedlu i njegovo konstantno stiskanje vilice. Sve mi to jasno šalje znak da i on želi mene.

Nisam htela da on ostane uskraćen za dodire, pa sam i ja svoje ruke prinela njemu. Pomazila sam ga spoljnom stranom šake od obraza preko brade. Zatim sam kažiprstom iscrtavala liniju po njegovom vratu, od čega sam primetila da mu se ubrzalo disanje. Tog trena zaključao je pogled na mojim usnama i snažno me pripio uz sebe.

Uh... Ovo je prvi put da sam osetila njegovo ''uzbuđenje'' na svom telu dole.

A onda je nekako spontano, ali očekivano spustio dlanove na moju zadnjicu i stegao je.

O Bože, gubim se... Ne mogu izdržati više...

Opet sam na njegov potez uzdahnula, samo ovoga puta znatno glasnije nego malopre, a zauzvrat sam dobila sočni poljubac koji je iste sekunde prigušio moje dahtanje.
Taj poljubac od starta je krenuo žestoko, a pratili su ga pokreti Negrovih ruku svuda po mom telu. Ja sam od celokupnog transa u koji me baca, uspela jedino da ga obgrlim oko vrata i prepustim se svemu što mi radi.

- Hhh Ana Marija... - zarežao je kroz poljubac, na šta sam osetila ogroman nalet adrenalina.

- Hmmm? - jedva promumlam neko slovo, ne uspevši ni oči da otvorim od delirijuma.

- Ne možemo ovo sada... - nastavlja dubokim glasom. - Ne smem...

- Zašto ne? - prodahćem razočarano.

- Ne mogu da te uzmem na ovakav način i pod ovakvim okolnostima. - napokon se razdvoji od mene i pogleda me namršteno.

Gledam ga zbunjeno dok se polako budim iz transa.

- Khm khm... U pravu si. Razumem te. - gladim kosu u neznanju šta bih drugo sa svojim rukama sada.

- Ja... Ti... Mi... Nemoj pogrešno da me shvatiš, ali... Mi nismo u vezi i ja ne mogu tek tako da te uzmem. Ti nisi devojka za takve stvari. Ti zaslužuješ nekog ko će to sa tobom uraditi iz ljubavi.

Shvatam u potpunosti šta želi da kaže, ali sam nemoćna da mu išta odgovorim jer prvi put u životu vidim ovu njegovu stranu. Prosto sam zapanjena. U pozitivnom smislu.

- A ja... Nisam taj. - dodao je na kraju i vratio masku mračnjaka na lice.

Zašto? U redu, sada nije taj, ali zar mi želi reći da nikada i neće moći da bude TAJ?

Gledam ga par trenutaka razočarano, dok on svoj pogled vešto od mene skriva. Na kraju odlučim da ništa ne silim i da samo pustim sve da ide svojim tokom. Ipak, njegov zagrljaj bi mi baš dobrodošao sada. Ne mora ništa više od toga. Samo jedan dugi i topli zagrljaj dok me ne savlada san.

- Khm, u redu. Ali rekao si da ove noći imam tebe, zar ne? Šta kažeš onda na zagrljaj u mom krevetu? Samo dok ne zaspim. Molim te? - upitam ga maltene plačnim glasom dok u rukama gužvam rub spavaćice.

Tada me je pogledao brzinom metka, širom otvorenih očiju i prišao mi.

- Za tako nešto nemoj nikada da moliš. Kada god ti je potreban zagrljaj samo mi priđi. Ja ću se pobrinuti za sve ostalo. Okej? - obujmi mi obraz šakom.

- Okej. - klimnem glavom uz sitan osmeh.

Zatim me je, na moje zaprepašćenje, uzeo i podigao u svoje naručje od čega sam viknula.

- Ju! Negro! - nasmejem se i lupnem ga po ramenu.

Uzvratio mi je osmeh, a potom nas lagano smestio u krevet u neki poluležeći položaj. Onda me je čvrsto svio u zagrljaj na svojim grudima i poljubio u kosu.

- Mirno spavaj sada. Ja sam tu da te čuvam. - prošaputao je.

- Hvala ti. Na svemu.

- Nema potrebe da mi zahvaljujete princezo. Vaše dobro je moj prioritet. - kaže sa zabavljenim tonom u glasu.

- Hej! - trgnem se, podignuvši lice ka njemu. - Ne opet to persiranje. I nisam ja nikakva princeza! - ljutnem se.

- Ali... U mojim očima jesi. - kaže mi tiho i tek tada shvatim koliko su nam lica ponovo blizu.

Želim još da te ljubim Negro... Makar samo da te ljubim.

- Onda mi ispuni želju i ljubi me do zore. - uzvratim mu šapatom i zagledam se u duboko plavetnilo njegovih očiju.

Nije mu puno trebalo da tu moju želju usliši. Prislonio je dlan na moj obraz i lagano ga spuštajući na moj vrat, spojio nam usne u jednu celinu. I opet sam izgubila dodir sa realnošću.

Šta mi radiš, nisi ni svestan mrgude. Nisi ni svestan...

---

---

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
NEGROWhere stories live. Discover now