36.

883 46 12
                                    

Uplakana, slomljena i do kostiju besna ulazim u sobu i bacam se na krevet dok Moris utrčava za mnom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Uplakana, slomljena i do kostiju besna ulazim u sobu i bacam se na krevet dok Moris utrčava za mnom.

- Zašto je baš meni moralo ovo da se desi Morise? Zar nisam dovoljno patila u životu? - pitam ga plačnim glasom, ne očekujući odgovor.

- Eni, slušaj me...

- Zašto je život baš meni izabrao da bude maćeha?

- Eni...

- Zašto Bože, zašto? - grcam u suzama od nemoći.

- Ana Marija!!! - Moris me hvata za ramena i po prvi put u životu me naziva punim imenom.

- Saberi se, stvar je mnogo ozbiljnija nego što misliš! - protrese me i tek tada shvatim da nešto pokušava da mi kaže.

- K... Kakva stvar? - trepćem zbunjeno.

- Ovo sa Negrom.

- Ne želim više ni reč o njemu da čujem! I ne znam da li si dobro čuo ali ime mu je Anđelo! Hah! Kakva ironija. Đavo s imenom anđela!

- Ana Marija ja sam mrtav ozbiljan. U pitanju je život ili smrt. Saslušaj me!

Bože šta je sa ovim čovekom? Nikada nije bio ovako ozbiljan i drzak.

- Ne znam šta ti je Negro ispričao, ali reči tvoga oca su sve same laži. I znam da ćeš se najverovatnije šokirati, ali on zaista jeste kriminalac. Bavi se drogom već godinama i odgovoran je za smrt dvanaest radnika koji su zbog njegovog nemara nastradali u firmi pre pet godina!

- Šta? Je l' čuješ ti sebe šta govoriš? Da li te je onaj prevarant nečim ucenio ili potkupio?

- Ne! Negro je član tajne organizacije koja od tog nemilog događaja pokušava da razotkrije tvog oca i izvede ga pred lice pravde!

- Ne! Nema šanse da je otac takav! Ne želim da verujem u to!

- Htela ti da veruješ ili ne, to je istina. Šta misliš zbog čega te je celog života čuvao pod staklenim zvonom? Da mu ne bi smetala u poslu i da ne bi saznala za njegove mutljavine. A tu je i šifra ''crveno''. Ta šifra draga moja nije kako bi tebe zaštitio. Planski te je udaljavao od kuće čim dođe do nekog sukoba u podzemlju, kako njegovi neprijatelji ne bi saznali za tebe i ucenjivali ga.

- T to... To je nemoguće... - jedva se borim za dah.

- Znam provereno sve, jer sam i sam član te organizacije, a i pre toga sam ga umnogome razotkrio. Davno sam slutio da Vasilije nešto muti, ali onda me je sklonio sa mesta telohranitelja i kao batler više nisam mogao da budem toliko upućen u njegove poslove. I da, ja sam bio taj koji je ubacio Negra u našu kuću.

- Š š šta? - sve više padam u bezdan i osećam da će mi glava eksplodirati zbog svega ovoga što mi Moris govori.

Zar bi otac tako nešto učinio? Zar je toliki monstrum?

NEGROWhere stories live. Discover now