🌸PART 1🌸
Barın'dan;-İki sene önce-
Bugün hiç olmadığım kadar heyecanlıydım.
Bugün hiç olmadığı kadar bir güne değer veriyordum.Çünkü bugün sevdiğim kadına evlenme teklifi etmiştim.
Tek değer verdiğim kadın ile bir ömür geçirmek istemiştim.
Evlenme teklifi ederek onu hayatıma tamamen almıştım.
Her şeyimle ona teslim olmuştum.
Evlenme teklifi ettikten hemen sonra Almila'yı bulmak için bakındığımda salonda meyve suyunu içerken görmüştüm.
Uzaktan o kadar güzel görünüyordu ki.Tarif edilemeyecek bir güzelliği vardı.
Dudaklarımda oluşan kocaman gülümseme ile yanına oturduğumda bakışları beni bulmuştu.
Koltukta tam yanına oturup Almila'ya doğru döndüğümde elimde tuttuğum patiğe ve çerçeveye bakmıştı.
Dudaklarına yayılan gülümseme ile kafasını koltuğa yasladığında "bugün annenle birleşmiş olman beni o kadar mutlu etti ki Barın.Dünyanın en mutlu insanı olabilirim şu an." Bakışlarım Almila'yı bulurken kurduğu cümleyi annemi ne kadar affetmiş olsam da es geçmiştim."Bana yaşattığın mutluluğun tarifi olamaz Almila"Dedim. Baba olmak çok güzel bir duyguydu ve aynı şekilde bunu dile getirmekte."Bugün baba olacağımı öğrendim.Senden bir canım olacağını öğrendim."
Elimde duran çerçeveyi Almila'ya doğru çevirdiğimde "burada bizim bebeğimiz var" dedim."O kadar güzel bir his ki bu." Çerçeveyi yanıma koyup kokusunda huzur bulduğum kadına yaklaştığımda karnına öpücük kondurarak geri çekildim.
"Merhaba bebeğim." Dedim sessizce fısıldarken.Elimi karnında gezdirmeye başladığımda Almila'da elini kaldırdı ve benim saçlarıma yerleştirerek oynamaya başladı.
Almila'nın saçlarımla oynarken ki bana verdiği his o kadar özeldi ki.
"Çok iyi bir baba olacaksın" dedi.
"Bebeğimiz çok şanslı olacak.""Sende çok iyi bir anne olacaksın."Doğruldum ve Almila'ya yaklaştım.Elimi yanağında gezdirdim."Dünyanın en güzel annesisin biliyorsun değil mi?" Almila'ya tamamen yaklaşıp dudaklarımı dudaklarına değdirdiğimde öperek geri çekilmiştim.
"Dünyanın en iyi annesi olmak için çabalayacağım." Bana yaklaşıp sarıldığında bende ona sarılmıştım.
Almila'ya sarılırken her şeyi unutuyordum.
Yanımda olduğunda dünyalar en şanslı insanı hissediyordum kendimi.✨✨✨
Almila'ya sıkıca sarılıp ayrıldığımda telefonum çaldığı için yanından ayrılmak zorunda kalmıştım.
Almila'nın yanından kalkıp salondan çıktığımda telefonu açarak "Alo?" Demiştim.
"Barın Bey..." karşıdan gelen sesi duyduğumda "efendim?" Dedim düz bir sesle.
"Efendim verdiğiniz dosyanın bir yerinde sanırım rakam yanlışı varmış.Size dosyayı attım.Eğer müsaitseniz bakabilir misiniz acaba?"
Odama girip kapıyı kapattığımda "Müsaitim..." dedim konuşmayı kısa tutmaya çalışarak."Ben halledince tekrardan yollarım sana."
"Tamam Barın Bey.İyi günler."
"İyi günler Ayla."
Telefonu kapatıp Mail'lere girdiğimde Ayla'dan gelen bildirimin üzerine tıklayarak açmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mübrem:Vazgeçilmez
Romanceİntikam için kadının hayatına giren bir çift yeşil göz ve zamanla intikamdan doğan vazgeçilmez bir aşk hikayesi... ❤️🩹 --------- Yayınlanma Tarihi: 7 Mayıs Cuma 2021 Bazı bölümler betimlemede düzenlemeye gidecektir 🫶🏻