🥀BAB - 27

48.4K 1.1K 34
                                    

LEMAS.

Nafas berasak untuk mencari jalan keluar. Pukulan jantung semakin kuat menghentam dada yang terasa sempit.

Keringat-keringat kecil yang jernih bercucuran membasahi segenap inci tubuh.

Menambah kehangatan yang memabukkan jiwa.

Air mata Aisya mengalir perlahan bersama kelopak yang erat tertutup. Badannya kian melengkung ke atas saat sentuhan Riyyadh semakin tidak teratur dan berubah rentak.

Buat pertama kalinya, tubuh mereka bersatu di dalam perasaan cinta yang mengalir membaluti asmara.

Tanpa paksaan dan penuh kerelaan.

Memberikan hak yang sememangnya milik sang arjuna yang bergelar kekasih halalnya.

Menghangatkan malam yang dingin. Tenggelam di dalam syurga yang indah dan penuh kemanisan.

Syurga ciptaan Aisya dan Riyyadh.

Syurga milik Aisya dan Riyyadh.

Rasa ini seakan dejavu. Setiap sentuhan juga seakan dejavu.

Percintaan yang dahulunya dikecapi di dalam mimpi yang sering bertandang kini menjadi nyata dan begitu mengkhayalkan.

Seluruh jiwa Aisya ditakluk sepenuhnya dengan kegagahan Riyyadh yang begitu perkasa mengemudi asmara mereka.

Kalimah-kalimah cinta dan rindu tidak lepas dibisikkan berkali-kali. Meninggalkan tanda bahawa Aisya hanya miliknya seorang!

Air mata sang bunga yang mengalir dikesat lembut. Sambil terus mendesak tubuh mereka dengan penuh kuasa.

Badan Aisya tersentak. Tangannya kuat memeluk tubuh sasa yang sedang menindihnya itu.

Menghantar deruan nafas yang menggila. Menangis di dalam kenikmatan serta kesakitan yang diberikan oleh sang arjuna.

Rahang diketap sekuat mungkin. Bibir mencumbu rakus leher putih yang menjadi santapan mata.

Menekan asmara dengan kerinduan yang membara.

Tanpa mempedulikan tangisan dan erangan dari Aisya.

Suasana semakin berbahang. Menggamit nafsu dan cinta yang menguasai akal dan jiwa.

"You're fucking mine, flower!" Bibir merah yang tergaris belahan luka pada bahagian tengahnya diragut ganas dengan cinta yang membuak-buak.

Selang beberapa ketika, bibir merah delima itu kembali dilepaskan.

Namun, hanya untuk beberapa detik, nafas mereka kembali bertaut dengan paksaan Riyyadh.

"Aisya milik Riyyadh!"

Dilepaskan bibir itu dan dikucup lagi. Dikucup semahunya. Menelan penuh isi yang lembut di ke dalam rongga mulutnya.

Tidak cukup dengan itu, kemanisan bibir yang memberi rasa ekstasi itu disedut sesungguhnya.

Puas menikmati bibir ranum itu, kucupan kembali dilepaskan.

Pada kali yang terakhir, rambut panjang Aisya digenggam dan ditarik kasar ke bawah sehingga wajah yang basah itu terdongak paksa ke atas. Mata gadis itu berair. Namun, dia tidak menolak. Leher Riyyadh dicari. Dipeluk erat dengan tangan halus yang kecil kudratnya.

"My flower...Aisya Qhaisarah Rose!"

Sekali lagi, bibir kasar Riyyadh membaham bibir merah Aisya yang sudah membengkak dan semakin basah dengan salutan saliva hangat mereka.

Kucupan yang posesif itu Aisya membalas dengan lembut. Mengusap bahu tegap Riyyadh dengan sorotan yang memujuk. Menenangkan kegilaan lelaki itu.

Rakus.

𝐌𝐫𝐬.𝐑𝐢𝐲𝐲𝐚𝐝𝐡 𝐙𝐚𝐲𝐲𝐡𝐝𝐢𝐭𝐡 : 𝐇𝐢𝐬 𝐋𝐞𝐠𝐚𝐥 𝐖𝐢𝐟𝐞 [✓]Where stories live. Discover now