🌹RIYYADH • AISYA🌹

33.1K 868 106
                                    

AISYA senyum manis. Ringan tangan mengusap rambut lebat Riyyadh. Sentuhan yang menenangkan gelora di jiwa. Kehangatan yang menghapus dingin di pagi hari.

Riyyadh selak duvet sehingga ke paras kaki. Badan besarnya naik menindih Aisya. Kucupan lembut diberi pada bibir basah nan merah itu.

Kemudian, bibir mereka bertaut lama. Membawa rasa berahi yang semakin mengganas di setiap pelosok dada.

Nafas menjadi sukar. Dahi saling bersandar. Senyuman mekar menyerikan wajah.

"Good morning, flower." Bisikan romantis itu diiringi dengan deruan nafas hangat yang menampar wajah ayu Aisya.

"Good morning, hubby." Lengan dikalung pada leher sang arjuna itu.

Mata coklat Riyyadh setia menilik pada Aisya. Dari atas sehingga ke bawah.

Pemandangan dibawah tubuhnya ini sungguh menggoncang jiwa. Menjentik naluri yang ganas berombak.

Menawan.

Mempesonakan.

Mengkhayalkan.

Segala pada Aisya tidak ubah seperti dadah buat Riyyadh. Isi fikirannya sarat dihuni oleh Aisya. Tempat di hatinya juga dihuni dengan nama Aisya.

Aisya,

Aisya,

Dan Aisya.

Satu-satunya bunga yang berjaya menakluki hati lelakinya.

Bunga itu...Aisya Qhaisarah Rose.

Nafas berat dihela. Hanya Aisya yang mampu menenangkan badai yang menghentam dadanya ketika ini.

"Flower..."

"Ya, hubby?"

Telinga kanan Aisya didekati. Bersama hembusan hangat, bisikannya merubah rona wajah Aisya. Merah dan panas.

Sesaat setelah itu, leher terasa dijamah. Reaksi Aisya pantas mendongak. Bibir juga mengeluarkan ringisan halus yang lembut menyapa halwa telinga Riyyadh.

"Hubby..." Tahu kudratnya tidak setanding, namun masih berusaha menahan dada tegap yang semakin menghimpit tubuh.

"Shhh..." Setiap anggota tubuhnya dikunci. Dikawal gagah tanpa belas kasihan.

Dan akhirnya, mereka hanyut. Terbuai dengan badai asmara yang memberi kehangatan pada cinta yang disemai.

Air mata mengalir. Seiring keringat di tubuh. Taklukan Riyyadh semakin ganas. Gila.

Menunjukkan betapa Aisya itu adalah miliknya!

Aisya tiada upaya. Mindanya separa sedar. Lelah. Wajah berpaling ke arah bertentangan. Memejam mata. Memendam rasa sakit dan nikmat yang mengasak pembuluh darah.

Namun, cengkaman kasar pada rahang membuatkan mata basah itu dipaksa celik.

"Eyes on me, flower!" Amaran itu berbaur tegas.

Rentak Riyyadh semakin tidak menentu. Menghentam dinding rahim Aisya tanpa belas di hati.

Senyum sinis ditarik. Lengan halus yang menahan dadanya dikilas kasar ke belakang tubuh langsing itu. Tidak kuat dan tidak perlahan. Cuma dengan caranya tersendiri.

Aisya teresak kecil. Tanpa dia sedar, Riyyadh bergerak senyap mengambil sesuatu di bawah bantal.

Satu kucupan hangat singgah pada dahi basah Aisya. Lalu turun pada bening mata yang basah itu. Dan singgah pada bibir munggil kegemarannya.

𝐌𝐫𝐬.𝐑𝐢𝐲𝐲𝐚𝐝𝐡 𝐙𝐚𝐲𝐲𝐡𝐝𝐢𝐭𝐡 : 𝐇𝐢𝐬 𝐋𝐞𝐠𝐚𝐥 𝐖𝐢𝐟𝐞 [✓]Where stories live. Discover now