CLUB

3 1 0
                                    

İki arabayla Yunus ve Araf'ın şoförlüğünde onların seçtikleri cluba doğru gidiyorduk.Üstüme bralet ve siyah kot şort giymiştim.Bade vücudunu saran transparan bir üst seçip giydiği çamaşırıyla güzel kombinlemişti.

Gazel ise mini bir mavi elbise giymişti.Merdivenlerden Yunus ile kavga ederek inmişlerdi.Sanırım sevgililerin çoğunda yaşanan kıyafet kavgasıydı.Hiç anlamıyordum.Götümüzü başımızı açmadığımız sürece bizi bu kadar kısıtlamaya çalışıp bunu kıskançlığı bahane ederek yapmaları saçma.Götümü başımı açsam da buna birinin karışmasına gerek yok,kendim istediğim sürece.

Araf ile olan ilişkimiz o kadar gelgitliydi ki bu basit şeyler hakkında tartışma yaşamamıştık.Sıra gelmemiştir kesin.

Arabalar durduğunda sırayla aşağı indik.Kızlarla gülerek birbirimize bakıp önden ilerlemeye başladık.

'Bugün dibine kadar eğleniyoruz.'diye bağırdım arkamı girişe dönerek.

Kızlar da gülerek ellerini havaya kaldırdılar ve hep birlikte 'Dibine kadar!'diye bağırdılar.

Onlara gülerken arkamı kontrol etmeyi unutmuşum.

Araf'ın 'Çarpac-'uyarısını duyamadan duvara toslamam bir oldu.'Ah!'diye inleyip elimi başıma koydum acıyla.

Aptal Neva.Bi arkana bak nereye gidiyorsun diye bari ters yürüyeceğine.

Gazel koşarak yanıma geldi ve 'Bir şeyin var mı?Dur kanamış mı bakayım.'deyip elini hızlıca kafamın arkasına çarptığım yere koydu.

Elini kendine çektiğinde temiz olduğunu gördüm ve rahatlayarak derin bir nefes aldım.Bugünün kötü geçmesini istemiyordum.

Gülümseyerek elini tuttum ve 'Hadi eğlenmeye başlayalım.'dedim heyecanla ve koşmaya başlayarak giriş kapısından geçtim.Gazel ile birbirimize bakıp gülmeye devam ediyorduk koşarken.

Yunus'un arkamızdan 'Bunlar daha havayla kafayı buldu.Bizim bu akşam işimiz var abi.'diye Araf'a yakındığını duydum.

Club'ın içerisine nihayet gelebilmiştik.Kafamı kaldırarak etrafımı inceledim.Baya büyüktü içerisi,dans alanı ve masaları dopdoluydu.

Gazel'in elini bırakmadan bar tezgahına doğru onu sürükledim.

'Neva diğerlerini bekleseydik.'çok sesliydi mekan.Zar zor duyabiliyordum.

'Aman gelmişlerdir onlar da.'dedim duyması için bağırarak.

'Bize 8 shot.'

Gazel ağzı açık bana baktı ve sonra eliyle bir numarasın hareketi yapıp 'İşte şimdi anlaşmaya başlıyoruz kızım.'

Sandalyelere oturup shotları teklemeye başladık.

Gazel benden önce bitirmişti.Demek ki işini biliyordu.

Söylediğimiz bira şişelerini elimize alıp dans eden insan kalabalığının içine karıştık.

DJ'in çaldığı parça NKBİ^YAPAMAM coverdı.Gazelle bakışarak anlaştık ve sırt sırta yaslayıp şarkının sözlerini tekrarlamaya başladık.

'Ne ki benden istediğin?

Yapamam, yapamam

Ruhum acı çeker bedene sıkışarak
Bana sormadın istediğimi
Yapamaz yapamaz
Beni hatırlamak istiyorsan yıldızlara bak
Sözün hep tuzak düşmemeliyim
Düşmemeliyim, düşmemeliyim
Ne ki benden istediğin?'

Diğer kısmı ise Gazel birayı içmeyi bıraktığı anlarda kendinden geçerek söylüyordu.

Burnumdan geldi tüm aklımdakilerden
Kaçmak epey bi' zaman aldı (Ah)
Gitmedim hiç bi' yere
Elimizde yok kalan hiçbi' şey
Biliyo'sun, bakmam hiç geçmişe
Geçiyo'ken günler hep tekdüze
Geceler karışıyo' gündüze
Ya, ya, ya, ya'

KÖRDÜĞÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin