Capitolul 1

2.2K 26 12
                                    

(Nota: Pozele din acest volum vor fii sugestive

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


(Nota: Pozele din acest volum vor fii sugestive...ele sunt aleatorii  căutate pentru a însoți cuvintele scrise 🫣)

Diiiiiiiing.....

Clopoţelul a sunat la sfârşitul ultimei ore de la renumitul liceu din provincie. Zgomotul care a răsunat i-a făcut pe studenți bucuroși să se întoarcă acasă.

Micul elev s-a întors imediat către prietenul său înalt care stătea în spate după ce profesorul a părăsit sala de clasă.

--Graf, poți să mă iei azi? Nu mi-am adus mașina. spuse Beam. Un băiețel, întreabă-l pe cel mai bun prieten al lui.

--Mergi la salonul P'Day? întrebă Graf înapoi, Beam încuviinţă din cap.

--Bine, dar mai întâi să mergem la magazinul tatălui meu , spuse Graf.

--Bine. Mulțumiri ,spuse Beam zâmbind, înainte de a-și pune lucrurile în rucsac și de a părăsi sala de clasă cu Graf și restul prietenilor săi.

Au mers la garajul studenților, Graf și-a împins motocicleta, înainte de a porni motorul.

Beam a urcat imediat în spate.

- De ce nu porți cască? întrebă Beam.

- Oh, nu, nu. O să-mi pierd stilu.Poliția nu ne va prinde. spuse Graf.

E exact cum a spus Graf. Provinciile nu sunt foarte stricte în privința regulilor de circulație. După ce a spus Graf, au părăsit repede școala.

Curând au ajuns în fața celui mai mare magazin de materiale de construcție din provincie.

Ao... Hia Kan s-a întors aici... a venit să-mi aducă suvenirul. Beam, coboară curând. - a spus Graf când a văzut mașina fratelui său parcată în fața magazinului, făcându-l pe Beam să înghețe când a auzit asta.

-Ce... Fratele lui Graf este și el în magazin? - întrebă Beam entuziasmat și nervos.

-Hmm... Mă întreb de ce, tocmai m-am întors de la o expoziție de peste mări. Intră mai întâi. - spuse Graf, trăgând de mâna prietenului său să intre și el în magazin.

Personalul magazinului l-a salutat pe Graf într-o manieră prietenoasă și este familiarizat cu Beam.

Inima lui Beam bate repede când întâlnește chipul cuiva pe care îl admiră în secret de mult timp.Nici măcar Graf nu a știut niciodată că Beam era îndrăgostit de fratele său mai mare.

- Tată, salut.

Graf a ridicat mâna pentru a-și onora tatăl. Beam îi făcu și el mâna în semn de salut.

--Hei ticălosule, ai venit la momentul potrivit.

Salută tatăl lui Graf, în timp ce se întoarse să-l vadă pe prietenul fiului său.

Mai rău nu se poate 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum