Capitolul 21

196 12 3
                                    

-Nimic? Um

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Nimic? Um.... încercă Kan să întrebe aproape de urechea lui Beam, făcându-i inima să bată și mai mult. Tânărul ridică privirea spre Kan cu ochi rugători.

-Phi Kan... Fii... Beam, te rog... cineva ne va vedea... um spuse tânărul cu o voce dulce. Mâna puternică a lui Kan a continuat să se rotească în mijlocul corpului lui Beam.

-Ah...gemu Beam.

-Huh, ai învățat să faci zgomote așa? a întrebat Kan cu un zâmbet.

-Phi Kan ,Beam continuă să-l roage pe Kan să nu-l mai deranjeze.

-Dacă mă opresc, cum ai de gând să mă recompensezi? Spuse Kan, uitându-se la Beam cu ochi duri. Beam își strânse ușor buzele.

-Cu orice își dorește Phi Kan, dar nu în mare și nu acum, a spus Beam . Kan a zâmbit în colțul gurii, mulțumit de ceea ce a auzit.

-Bine, deci astăzi Beam chiar trebuie să facă ceea ce mi-a promis, a reiterat Kan.

Beam dădu din cap în semn de acceptare înainte de a-și lăsa capul în pieptul puternic al lui Kan. Kan se uită la silueta mică, cu urechi roșii dar nu se putea abține să nu râdă.

-Să continuăm să ne jucăm în apă, a spus Kan

-Wah... Stai, lasă-mă să stau așa o clipă ,s-a grăbit să spună Beam pentru că atunci când Kan s-a prefăcut că își pune mâinile în centrul corpului, miezul lui Beam s-a trezit.

Tânărul a cerut doar timp pentru a se calma mai întâi. Kan a înțeles, așa că l-a îmbrățișat pe Beam pentru o vreme.


Lovitură!

-Ce... acum îndrăzneşti să mă loveşti? Întrebă Kan entuziasmat în timp ce Beam ii loveste umărul puternic al lui Kan.

- De ce râzi Phi Kan?... Beam este stânjenit, a spus tânărul cu o voce răgușită.


-Huh,bine, nu o să râd, a spus Kan, dar a râs în secret în gât.

Cine se va întoarce să-i vadă ar fi probabil surprin, pentru că stăteau îmbrățișați unul pe altul în mare, fără să se miște nicăieri. Apoi Beam ridică privirea la Kan cu o expresie stânjenită.

-Hai să ne jucăm în apă, a spus Beam, așa că amândoi au înotat o vreme. Au fost mai mulți ochi de turiști care s-au întors să-i vadă.

Unii oameni s-au prefăcut că vor să se joace cu Beam, dar când au văzut ochii fioroși ai lui Kan au fost nevoiți să facă poze.


-Am spus să te ridici, Beam. Mâinile tale sunt palide, a spus Kan și a ridicat mâinile micii siluete, deoarece vorbești serios, erau foarte palide.


-Dar, Beam încă vrea să continue să joace, a spus Beam încercând să-l implore din nou pe Kan.

-Nu, ți-am spus să nu fii încăpățânat cu mine. Ce ai de gând să faci când te vei îmbolnăvi? spuse Kan cu severitate, făcându-l pe Beam să se uite la el.

-Bine, a răspuns tânărul cu bunăvoință. Apoi Kan a ieșit din mare mergând să-l întâlnească pe Miles care îl aștepta.

-Cred că apa mării s-a schimbat astăzi de la sărat la dulce, a tachinat Miles, făcându-i din nou chipul lui Beam să-și schimbe culoarea.

-Ce spune Phi Miles? Cum poate fi apa de mare dulce? Beam se prefăcu că întreabă acoperindu-și jena.

-Ei bine, scena dulce a lui Nong Beam și Khun Kan care se joacă în apă, nu prea departe unul de celălalt, a tachinat din nou Miles.

Mai rău nu se poate 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum