⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠
Beam stă pe spatele motocicletei lui Belle, în timp ce Brick se află pe spatele motocicletei lui Day pentru a merge la piața de noapte. Când au sosit cei patru, au continuat să privească în jur.
--P'Day, am să trec puțin pe la magazinul ăla, a spus Beam când a văzut un magazin de tricouri polo pentru bărbați.
Silueta mică a mers direct să se uite la tricoul care îi plăcuse.
--Această tricou este potrivit pentru P’Kan , murmură Beam încet și zâmbește. În timp ce ia tricoul și îl întoarce dintr-o parte în alta.
--Beam, pentru cine îl cumperi? E prea mare, nu ai mărimea asta, nu? a întrebat Day când l-a văzut pe Beam alegând un tricou care era mai mare decât Beam.
--Uh... Beam îl cumpără pentru un prieten ca cadou de ziua lui . Prietenul lui Beam este mare , a spus tânărul cu o voce răsuflata.
Day își miji ochii, suspicios, dar nu spuse nimic înainte ca Belle să-l distragă. Beam a decis să cumpere tricoul pentru a il oferi lui Kan, fără să știe dacă Kan ar dori sau nu să primească acest suvenir. După cumpărături, s-au dus la food cort
--P'Day..ha , se apropie Beam pentru a-i șopti lui Day, care își ridică privirea la el ca răspuns.
--Beam, poate să meargă la braț cu P'Brick? Altfel, P'Brick, se va pierde cu siguranță, a spus Beam pentru că a văzut expresia entuziastă a lui Brick.
Day dădu aprobator din cap fără să spună nimic. Beam zâmbi înainte de a intra în brațul lui Brick.
— Beam te va duce la plimbare, P'Brick, spuse Beam zâmbind.
Brick dădu din cap. Înainte ca cei doi să se plimbe să se uite la mâncare ici și colo. Mergând o vreme, Beam a fost surprins când a văzut trecând un bărbat și o femeie familiari. Beam ajunge imediat în spatele lui Brick.
--Ce este Beam? a întrebat Brick când l-a văzut pe Beam ducându-se în spatele lui înainte de a se întoarce să vadă un bărbat și o femeie apropiindu-se.
--Oh... P'Day, salut. Beam, de ce nu mi-ai spus că vii? Ne-am fi alăturat , a spus o voce feminină.
-- Vrei să vii la o plimbare, Bee? a răspuns Day, uitându-se la bărbatul înalt din spatele fetei, care se uită acum la Beam fără să se uite în altă parte.
Beam sa întors să vadă ochii fioroși ai lui Kan și s-a eschivat repede.
--Da. Kan m-a adus să cumpăr haine. Ce faci, Beam? îl salută femeia din nou pe Beam.
--Oh. nu... Beam nu știa că P'Bee va veni. Așa că nu i-am spus. Când Beam a venit acasă, mama și tata au spus că P'Bee a ieșit cu... eh... P' Kan, a răspuns tânărul evitând din nou chipul lui Kan.
CITEȘTI
Mai rău nu se poate 💜
Ficção AdolescenteAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Coraborare cu Kaly ❤️❤️ ⛔🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite proble...