⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠
După ce a făcut un duș, Beam s-a întors pe motocicleta și s-a îndreptat spre casa lui Kan și Audi. Kan stătea fumând în fața casei, când l-a văzut pe Beam conducând, așa că Kan a deschis poarta pentru ca Beam să parcheze motocicleta în fața casei.
-- Uh... Audi?
Beam a întrebat de Audi pentru că nu l-a văzut acasă. Kan se întoarse să-l privească cu o privire aspră.
-- De ce întrebi? a întrebat Kan cu o voce severă.
--Bine bine...
Beam nu înțelegea de ce se deranjase Kan, întrebase doar de Audi. Deci, nu știa ce să răspundă.
-- S-a dus să cumpere ceva de mâncare , a spus Kan cu puțin timp înainte de a merge spre dormitor.
--Unde te duci? a întrebat deodată silueta mică.
-- Voi face un duș sau ai de gând să faci un duș cu mine? a răspuns Kan cu o voce severă . Acest lucru îl face pe Beam să tacă imediat.
--Stai aici! Dacă ieși, fii atent la consecințe! la amenințat Kan înainte de a pleca din cameră.
— Nu poți vorbi frumos cu mine? întreabă Beam încet.
La scurt timp, Audi a revenit cu 3 cutii de orez.
-- A trecut mult timp, micuțule Beam , a spus Audi, văzându-l pe Beam stând singur pe canapea.
-- Uh, a trecut ceva vreme , a răspuns Beam liniştit, apropiindu-se de canapea, pentru că încă nu are încredere în Audi.
-- Ți-e frică de mine? a întrebat Audi, văzând expresia lui Beam.
-- Uh... ei bine... Beam rămase fără cuvinte.
-- Hei, nu-ți fie frică, oricât de mult vrem să te mâncăm, ticălosul ăla nu ne lasăb, a spus Audi zâmbind, făcându-l pe Beam bănuitor.
--Ce înseamnă asta Audi? a întrebat Beam.
-- Asta înseamnă... , era pe cale să spună ceva Audi.
— Ai cumpărat orezul, dar nu ai adus vesela, sau mă lași să-ți folosesc mâna, Audi? Vocea lui Kan îl întrerupe pe Audi să poată spune ceva.
-- Întotdeauna întrerupi. Așa că de ce nu te duci să le aduci tu? a spus Audi, știind că prietenul lui nu vorbea serios.
--Este casa ta , a spus Kan cu o expresie goală, înainte de a trece și de a se așeza lângă Beam.
-- Acum ne prefacem că este casa mea, dar când aduci femei, te comporți ca și cum ar fi propria ta casă , Audi și-a mușcat puțin prietenul, făcând silueta mică să asculte și să înghețe. Știia că Kan aduce adesea femei la el acasă pentru a le mânca.
CITEȘTI
Mai rău nu se poate 💜
Teen FictionAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Coraborare cu Kaly ❤️❤️ ⛔🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite proble...