-Dar eu și Beam avem ceva în comun! Sunt responsabil pentru Beam
-Ce!! au spus părinții lui Beam aproape în același timp. În mijlocul tumultului părinților lui Kan.
Tatăl lui Kan s-a ridicat și și-a arătat fiul cu mânie, apoi s-a aruncat înainte și l-a pălmuit. Dar mama lui Kan l-a prins de braț.
-Khun, nu.... Fiul nostru îl doare, a spus mama lui Kan pentru că starea lui Kan nu era foarte bună. Kan se întoarse să se uite vinovat la părinții lui Beam.
-Îmi pare rău, mama și tata, pot face ce vor, dar te rog lasă-mă pe mine și pe Beam să ne iubim, a spus din nou Kan. Graf care stătea în picioare a urmărit întregul incident și s-a așezat în genunchi lângă fratele său.
-Tată, mamă, am de făcut o mărturisire pentru tine. Și eu am o pasiune secretă pentru Beam de mult timp, a spus Graf, făcând ochii părinților lui Beam să deschidă.
-Și tu, Graf? Spuse mama lui Beam, incapabil să creadă ce auzea.
-Da, mi-a plăcut în secret de Beam, dar Beam îl iubește pe Kan, el nu mă iubește, ceea ce pot accepta. Cel puțin Kan poate avea grijă de Beam mai bine decât mine. Te implor... iartă-l pe Kan. ... spuse Graf pe un ton serios. Kan se uită recunoscător la fratele lui mai tânăr.
-Despre ce este vorba? Tatăl lui Beam și-a pus mâna la tâmplă când a aflat totul. Se rezema extenuat pe spătarul canapelei.
-Te rog, ar fi bine să te întorci. Acesta nu este un moment bun pentru a vorbi, a spus din nou tatăl lui Beam. Creierul îi era complet amorțit acum.
-Tata, ce zici de Phi Kan și Beam, mă lași să plec și să-l urmăresc? Bee plângând a vorbit pentru a găsi o oportunitate pentru ambele familii să o accepte.
-Ti-am spus sa nu vorbesti acum, Bee!! Tatăl lui Bee se întoarse zgomotos către fiica lui.
-Atunci, ne vom întoarce imediat. Dacă mai este ceva, poți să mă suni oricând, a spus tatăl lui Kan, pentru că știa că tatăl lui Beam nu voia să se gândească la poveste la fel ca el.
-Bine... a răspuns tatăl lui Beam.
-Dar.. avea să obiecteze Kan, pentru că încă nu știa nimic despre Beam.
-Să mergem mai întâi acasă, Kan. Mama crede că e mai bine să vorbim acolo... E mai bine, tatăl lui Beam se simte foarte rău, a spus mama lui Kan, implorându-si fiul. Fața lui Kan s-a întunecat după ce a dat din cap.
-Bine, dar despre chestia cu Beam. Cu siguranță nu mă despart de el, a spus Kan, după ce s-a ridicat cu Graf.
-Bee, escortează oaspetele și părinții lui afară, nu vreau să o fac, a spus tatăl lui Beam, tatăl lui Kan a dat din cap în semn de acceptare, apoi a părăsit casa lui Beam, iar Bee urmându-i pentru a-i escorta.
-Hei, hai să ne întoarcem la tata. O să sun și îi voi spune lui Joe să aducă mașina înapoi acasă, i-a spus Graf fratelui său. Kan dădu din cap. Deci, Graf l-a sunat pe Joe.
-Îmi pare rău, Bee, îmi pare rău că ți-am creat probleme, a spus Kan în timp ce se îndrepta spre mașina tatălui său.
-Bee a jucat și ea un rol în asta. Deci... ce vom face acum? întrebă Bee încet.
-Nong, dă-mi puțin timp să mă gândesc. Te sun mai târziu, a spus Kan înainte de a se urca în mașina tatălui său și de a conduce acasă. Bee este hotărât să afle unde l-a luat Phi Day pe Beam.
Lovitură!!
Fața lui ascuțită pâlpâi din cauza forței palmei tatălui său. De îndată ce au intrat în casă
-Ce-ai făcut?!! E bine ca părinții lui nu s-au jignit pe tine pentru ca ai facut sex cu un minor, Beam încă nu are 18 ani, Kan!! a țipat tatăl lui Kan.Kan s-a așezat cu capul în jos, asumându-și responsabilitatea pentru tot. Graf, care a ieșit să vorbească cu Joe în fața casei, a fugit imediat când a auzit țipetele tatălui său, Graf s-a repezit. Să-și vadă fratele. Obrazul roșu de pe fața lui îl făcu pe Graf să știe că Kan fusese pălmuit de tatăl său. Kan tăcu fără să spună nimic.
-Și tu, Graf, de ce trebuie să te îndrăgostești de un bărbat? Nu vă gândiți pe cine să moșteniți?! întrebă din nou tatăl său.
-Tată... Dacă vrei nepoții să moștenească familia, o voi face. Dar tata îi permite lui Kan să se fie împreună cu Beam.
-Nu, Graf... E o chestiune de inimă, de ce vrei să rezisti? l-a întrebat imediat Kan pe fratele său mai mic.
-Nu mă împotrivesc. Acum, nu am pe nimeni în inima mea. Dar tu... Îl ai deja pe Beam, spuse Graf liniştit.
-Ești sigur? Chiar nu ai pe nimeni în inima ta? întrebă Kan, făcându-l pe Graf să tacă o clipă. Cei doi părinți și-au privit copiii alternativ.
-Ce! Voi doi vreți să-mi rupeți inima corect?Spuse tatăl cu o voce tremurândă. Un sentiment de dezamăgire i-a invadat inima.
CITEȘTI
Mai rău nu se poate 💜
Teen FictionAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Coraborare cu Kaly ❤️❤️ ⛔🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite proble...