--Băutura a sosit , a spus o femeie care stătea lângă Ray, înainte de a aluneca un pahar frumos plin cu apă albastră scânteietoare în fața lui Beam.
--Uh... este.
Beam ezită, neîndrăznind să bea.
--Bea, nu e amar, gustă , a spus femeia zâmbind.
Beam se întoarse să se uite la Kan și văzu că și figura înaltă se uita la el. Beam întinse mâna spre paharul de cocktail, apoi îl ridică încet și îl bău câte puțin, pentru că nu băuse niciodată până atunci.
— Hmm.
Beam scoase un sunet moale, satisfăcut , recunoscând că cocktailul avea un gust destul de dulce, nu atât de amar pe cât se spusese.
--Ce mai faci? a întrebat Ray.
-- Uh... ei bine, asta e delicios , a spus Beam pe un ton ezitant, pentru ca nu era obisnuit sa vorbeasca prea mult cu Ray.
Beam se uită în secret la Kan, dar Kan se ridică și se ghemuiește în tânără. Beam a văzut-o și a simțit o durere ascuțită în inimă, pentru că lui Kan se comportă ca și cum lui Beam nu-i pasă deloc, dar s-a oprit și s-a gândit că persoana pentru care Kan trebuia să-și facă griji era sora lui Bee. Nu era prea târziu să vorbescă cu Kan, dar un angajat a venit și i-a șoptit ceva la ureche, acesta s-a ridicat imediat și Beam l-a luat de braț.
- Unde te duci? a întrebat rapid Beam.
-- Mă duc să il văd pe Audi , a răspuns Kan
-- Merg cu tine , a spus tânărul, pentru că nu a vrut să stea singur cu un grup de străini.
-- Nu, trebuie să stai aici și să aștepți. Dacă nu poți aștepta, du-te acasă , a spus Kan cu o voce severă și s-a uitat la Beam cu ochi înverșunați.
Fața lui Beam a căzut ușor înainte de a lăsa încet brațul lui Kan.
-- Pot sta și să aștept, a răspuns tânărul încet.
Kan se uită la silueta mică înainte de a-i șopti lui Ray și de a merge spre spatele pab-ului.
--Stai puțin, stai jos, bea și așteaptă-l pe Kan aici , a spus Ray.
Beam putea să stea și să bea doar în timp ce așteaptă. Când paharul lui era gol, Ray a continuat să comande altul. Întotdeauna era o femeie care stătea lângă Ray și aștepta să vorbească cu el.
-- Du-te așează-te și ciupește-l de obraji ,
i-a spus Ray fetei care stătea lângă el, pentru că acum fata a spus că urmează să stea lângă Beam și să-l ciupească pe obraji.--Păi, e drăguț Ray, ca o păpușă. Dacă îl îmbraci în femeie, va fi frumoasă a spus femeia zâmbind.
În timp ce i-a atins părul lui Beam și a scos din propriul buzunar o bandă elastică pentru a-i lega părul, Beam nu a rezistat, pentru că începea să amețește și, în plus, fata i-a dat încredere.
CITEȘTI
Mai rău nu se poate 💜
Novela JuvenilAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Coraborare cu Kaly ❤️❤️ ⛔🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite proble...