Phon plănuia să se întindă o vreme și să aștepte ca Audi să adoarmă și apoi să coboare și să-și ajute mama la muncă, dar a ajuns să doarmă lângă Audi, deoarece a dormit târziu noaptea trecută, așteptându-l pe Phat și apoi s-a trezit devreme. Dimineata.
**Lovitură Lovitură Lovitură**
S-a auzit o bătaie puternică la ușa dormitorului, făcându-l pe Phon să se miște puțin, deoarece se simțea enervat de zgomot, așa că a tras patura pentru a se acoperi.
**Ușă deschisă**
-PHON!!! Cum poți face asta? S-a auzit o voce care a atras silueta mică a lui Phon care era ghemuită pe pat.
-Uh oh.... Phi Phat, de ce mă tragi atât de tare? Nu mai face zgomot! Phon scoase un strigăt puternic, rupându-se de strânsoarea fratelui său pentru a se întinde pe spate pe pat cu ceva greu pe talie. Sforăitul lui Audi se auzea în apropiere.
-Phon.... Cum poți lăsa un bărbat să te țină în brațe ? Ridică-te. Aici nici un bărbat nu te îmbrățișează la culcare? Ridică-te chiar acum... Phi Audi, Phi Audi!! strigă Phat făcându-l pe Phon să înghețe.Tânărul a făcut ochii mari, chipul i s-a încins când a văzut că fața lui Audi nu era departe de a lui. Brațul cu care Audi îl îmbrățișa pe Phon a fost tras de Phat încercând să-și ridice fratele mai mic.
-Hei!! a strigat Phon șocat când a fost tras din pat.
Wow!
-Oh! Phon țipă de durere când fundul lui a lovit pământul.
-Ce se întâmplă? Audi se trezise auzind strigătul de durere al lui Phon, când l-a văzut pe pământ s-a ridicat repede și a întrebat năucit și șocat.Phat și-a ajutat fratele să se ridice în picioare cu o expresie sumbră.
-Phat cum ai ajuns aici? a întrebat Audi când l-a văzut pe Phat în picioare.
-Eu sunt cel care trebuie să te întreb, cum ai ajuns să dormi în camera fratelui meu? îl întreb pe Phat cu severitate apucându-l de brațul fratelui său.
-Uh.... Phi Phat... Ei bine, mama l-a făcut pe Audi să doarmă în camera lui Phon ,îi spuse Phon în grabă fratelui său.
-De ce ai venit să te culci cu el? Întrebă Phat cu severitate.
-Atunci ce e rău în a dormi cu mine? Phon mi-a spus să mă odihnesc, așa că mama ta mi-a spus să dorm în camera lui Phon. Cât despre Phon, probabil că tocmai a adormit, asta e tot, de ce? trebuie să țipi? a spus Audi.
-De ce trebuie să-mi îmbrățișezi fratele? Întrebă Phat din nou cu o față supărată la auzul explicației lui Audi.
-Voi coborî să o ajut pe mama, Phi Phat. Uh... Phi Audi, poți să te întorci la culcare.Phon a schimbat rapid subiectul și l-a condus pe fratele său afară din cameră. Audi se uită la Phon și îi aruncă un ușor zâmbet. De fapt, s-a trezit când a auzit sunetul lui Phat alergând în cameră, așa că s-a prefăcut că îl îmbrățișează pe Phon pentru că știa că Phat îi va găsi cu siguranță când va intra în cameră.
** Oftat **
-Phon miroase atât de bine. Vreau să-l îmbrățișez din nou, a mormăit Audi pentru sine.
-Oh Phi Phat, doare, a strigat el la fratele său mai mare. Phat îl trăgea de brat pe Phon pentru a vorbi în fața casei.
-Ce făceai, Phon? Întrebă Phat, dând drumul la brațul fratelui său.
-Ce fac? întrebă Phon.
-Atunci de ce te-ai culcat și ai lăsat un bărbat să te țină în brațe? Ești bărbat, nu te simți dezgustat? Îl întrebă din nou pe Phat. Phon se încruntă uşor.
-Phon nu s-a întins ca Phi Audi să-l îmbrățișeze. Phon pur și simplu a adormit. Cât despre îmbrățișări, Phon nici nu știa că Phi Audi îl îmbrățișează, a spus Phon furios. Mâna lui Phat s-a dus la păr de frustrare.
**Îmbrăţişare**
-Ce faci? întrebă Phat nedumerit când Phon îl îmbrățișă brusc.
-Ce naiba faci, Phon? Întrebă Phat, încă confuz.
-Phon este un bărbat. Phi Phat este un bărbat. Deci dacă Phon îl îmbrățișează pe Phi Phat, este dezgustător? întrebă Phon pe un ton serios. Phat era uluit.
CITEȘTI
Mai rău nu se poate 💜
Teen FictionAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Coraborare cu Kaly ❤️❤️ ⛔🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite proble...