Audi se uită curios la tânărul care stătea în depărtare, apoi îi eliberă încet mâna lui Phon. A fugit imediat la fratele său.
-Când sa întoars Phi Phat? De ce nu m-ai sunat sa-mi spui? Phon ar fi venit să te ia în fața aleii, l-a întrebat imediat Phon pe fratele său mai mare.Phat se uita și la Audi cu o expresie întrebătoare pe față. Audi se uita la Phat
-Cine este Phon? Și ce face el în casa noastră? Phat nu a răspuns la întrebarea fratelui său, ci a cerut ceva înapoi.Phon s-a întors ușor către Audi înainte de a ezita, nu știa ce să-i spună fratelui său.
-Numele meu este Audi, tu trebuie să fii Phat, fratele mai mare al lui Phon, nu? Audi a apărut primul și știa că Phat era mai tânăr decât el.
-Da sunt fratele mai mare, a răspuns Phat, făcându-l pe Audi să se oprească.
-Uh... Phi Phat... Phon continuă să explice.
-De ce te-ai întors acasă? Mama lui Phon a ieșit la momentul potrivit.
-Bună, mamă... Nu am școală în această perioadă. Așa că am venit primul acasă.Phat a ridicat mâna în semn de omagiu adus mamei sale înainte de a-și miji ochii la Audi.
-Oh Phat, acesta este Audi. Este nepotul Mătuși Nuan. Își amintește Phon de mătușa Nuan? a spus mama lui Phon.
-Oh, chiar aşa? a răspuns Phat Pur şi simplu.
-Phon, pantalonii pe care i-ai dorit, i-am cumpărat, du-te să-i probezi și vezi dacă ți se potrivește, Phat s-a întors către fratele său mai mic înainte de a-l îmbrățișa pe Phon și de a intra imediat în casă, mama lui Phon s-a întors și i-a zâmbit ușor Audi.
-Phat este o persoană geloasă, a spus mama lui Phon. Audi dădu din cap înţelegând.Înainte de a continua să o ajute pe mama lui Phon cu rufele. Dar, ochii ei erau adesea ațintiți pe ușă pentru că se aștepta să iasă cineva
-Am crezut că nu vor fi obstacole ha ha, cât de greu va fi cu fratele tău? Audi se gândi în secret
-Mi se potrivește, Phi Phat, a spus Phon, după ce a urcat în camera fratelui său și a probat pantalonii pe care i-a cumpărat Phat.
-Este bine, nu e nevoie să-i schimbi, a spus Phat, care scotea lucrurile din geantă, înainte de a întinde mâna.
-Ce? întrebă el înapoi.
-Banii pentru pantaloni. Mi-ai cerut să-ți cumpăr, ți-am cumpărat, dă-mi banii, a spus Phat zâmbind.
-Oh, ce e în neregulă, Phi Phat? Nu poți cumpăra ceva pentru fratele tău mai mic ,se plânse Phon, încruntat.
-Bine, nu trebuie să faci acea față. Îi pot cumpăra. Acum, cine este el? Înainte să se uite la tânărul care stă în oglindă privindu-și pantalonii.
- Cum ai ajuns să-l cunoști pe nepot, mătușă Nuan? Întrebă Phat pe un ton plat
-Ei bine, este prietenul lui Phi Kan, fratele lui Graf, a răspuns Phon cu nonșalanță pentru că admira blugii pe care îi poartă.
-Deci de unde vă cunoașteți? Întrebă Phat din nou.
-Nu este nimic. Merge des la casa lui Graf și mă întâlnesc cu el. Și a adus și haine pe care să le spele mama”, a răspuns Phon.
-Deci ești aproape de el până în punctul în care se joacă așa cu corpul tău? Întrebă Phat cu o voce calmă, provocând o mică pauză în Phon.
-Ne prefacem doar că ne jucăm unul cu celălalt. Ce crezi despre mine? Ei bine, nu-ți face griji pentru asta. E bărbat, frate, se prefăcu Phon că râde
-Mă îngrijorează pentru că este un bărbat, spuse Phat din nou, tăcând. Ca Phon să stea puțin
-Nong, nu spun nimic, nu face fața asta. Pur și simplu nu am încredere în tipul ăla Audi. Eu însumi îi cunosc reputația. Este foarte cochet. De fiecare dată când îl văd, este cu o altă femeie, Phat.A spus sincer, pentru că și el a urmat școala secundară în provincie înainte de a merge la universitate în Bangkok, motiv pentru care a văzut și auzit numele Audi.
-Deci, ți-e teamă că m-am schimbat și ca mi-ar îi plăcea un bărbat, a întrebat Phon în glumă.
--Da, spuse Phat zâmbind făcândul pe Phon a dispărut încet.
-Phi Phat, la ce naiba te gândești? Phon nu se gândește prea mult la el. În plus, Phon este un bărbat, Phon s-a prefăcut că se uită din nou în oglindă și s-a prefăcut că vorbește de parcă ar fi făcut-o. Nu-i pasă, dar inima i s-a scufundat
-Hm, oricum, trebuie să fii atent în preajma lui. Nu am prea mare încredere în el, a răspuns Phat, dând din cap în semn de recunoaștere.
-Stai puțin, mai întâi eu o să-mi pun pantalonii mai întâi, Phi Phat. Ca să pot să cobor și să o ajut pe mama să spele rufele, i-a spus Phon fratelui esau înainte de a ieși din camera fratelui sau el și-a schimbat pantalonii și i-a pus deoparte și apoi s-a întors cu mama lui la parter și la găsit pe Audi uscând hainele.
-Vino, te ajut, Phon s-a dus să adune hainele în coșul de lângă Audi pentru a le ajuta să le usuce. Audi s-a întors și a zâmbit.
-Credeam că Phon nu va coborî. mi-am facut gâtul ca a unei girafe, a spus Audi zâmbind.
-De ce te uiți la mine, ești nebun? spuse Phon.
-Phon nu pare să-i placă foarte mult fata mea, a spus Audi, neîncetat.
-Nu ești de încredere, a vorbit Phon încet, pentru că nu voia ca mama lui să audă ce a spus Phon
-Cât de nesigur crezi... Ah, ești atât de sincer, a întrebat și Audi încet.
-Hei, nu mă pot abține. Îți cunosc reputația. Așa că nu-mi place fața ta. Acum, ai de gând să flirtezi cu mine? Te dau în judecată cu Phi Phat, l-a amenințat Phon.
CITEȘTI
Mai rău nu se poate 💜
Teen FictionAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Coraborare cu Kaly ❤️❤️ ⛔🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite proble...