Atunci de ce plângi? întrebă Belle vinovată.
- Huk... Beam se teme de asta
---P'Belle nu îi spune lui P'Day... huk... - spuse Beam scuze.
Belle îl bătu ușor pe spate.
- Poti sa imi spui? Cine este aceasta persoana? întrebă Belle.
Beam nu a răspuns, doar a plâns. Belle oftă frustrată.
- Bine, dacă nu ești pregătit să-mi spui, e bine. Dacă ai ceva ce vrei să-mi spui, poți să vii și să spui asta, știi? Nu ține în tine, a avertizat Belle.
Deși în inima ei nu credea ce spusese Beam la început. Dar Belle nu voia să fie nesăbuită, când l-a văzut cum plângea .
- Huh. - răspunse Beam cu o voce tremurătoare, uitându-se la Belle.
- - P'Belle nu îi va spune lui P'Day, nu-i așa? întrebă Beam din nou.
Belle dădu din cap.
--- Du-te, spală-te pe față și schimbă-ți hainele. Deci poți merge la muncă și nu trebuie să te gândești prea mult, bine? spuse Belle încet, înainte de a-i permite lui Beam să se schimbe.
Cât despre Belle, a început să fie stresată mergând la muncă.
După ce s-a îmbrăcat, Beam a început serviciu.
- Beam, ai auzit că Bee se întâlnește cu fratele lui Graf? întrebă Belle.
Făcându-l pe Beam să-și oprească mâna în timp ce îndoia prosopul.
- Huh. – răspunse micuțul pe un ton înăbușit.
- E ciudat, de când s-au întâlnit? Kan este oarecum celebru, dar nu am auzit niciodată o veste că ar fi cochetat cu ea. - a spus Belle în timp ce se gândea.
- Nici eu nu știu. Am aflat abia de curand. - spuse Beam din nou, simțindu-se vinovat și rănit în același timp.
- Deci, nu ți-ai adus bicicleta? Să plecăm de la muncă, te iau eu. - spuse Belle ca de obicei, pentru că obișnuiește să-l ia pe Beam când el nu vine cu bicicleta.
Beam acceptă, pentru că nu știe dacă Kan va veni sau nu după el. Atunci, Beam nu a răspuns gata să continue lucrul.
Tunde...
Sunetul deschiderii ușii magazinului. Beam se întoarse și ridică surprins o sprânceană.
- Ce cauți aici, Graf? - l-a întrebat Beam pe cel mai bun prieten al său.
- Ei bine, o să aștept să-l duc pe Beam acasă. Astăzi am avut prima zi de antrenament la fotbal, așa că am ajuns târziu. M-am întors acasă să fac un duș și apoi îl voi scoate pe Beam să mănânce înainte de a mă duce acasă. - spuse Graf zâmbind, înainte de a se așeza lângă Beam.
CITEȘTI
Mai rău nu se poate 💜
Teen FictionAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Coraborare cu Kaly ❤️❤️ ⛔🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite proble...