Graf și-a tras imediat pătura peste cap, pentru că nu se hotărâse să se uite la Joe, deși ei nu se văzuseră niciodată ochi în ochi în trecut.
-Hei, ți-e frig? Joe scutură umerii lui Graf sub pătură. Apoi a îndrăznit să întrebe în glumă.Nu putea Joe să vadă că Graf era stânjenit de simptomele pe care le arăta? L-au făcut pe Joe să se înveselească mai mult.
-Hmm, mă duc să dorm, a făcut Graf o voce serioasă pentru a se acoperi.
-Nu te-am întrebat ce ai de gând să faci. Te-am întrebat dacă ți-e frig, de ce ești învelit așa? a întrebat din nou Joe
-Hm... mi-e frig, domnul Marong pornește aerul condiționat prea sus, continuă Graf.
-Deci ce ar trebui să facem pentru a regla temperatura? a întrebat Joe zâmbind.
-Hm... nu trebuie să faci nimic. Chiar acum îmi va fi cald, pot dormi cu pătura. E târziu, dormi, Graf i-a spus imediat lui Joe să se culce. Joe chicoti încet în gât, înainte de a se întinde lângă Graf, care acum stătea întins cu spatele la Joe.
*Îmbrăţişare!*
Graf a înghețat sub pătură, când a simțit forța mângâiilor pe exteriorul păturii, era evident Joe.
-De ce mă îmbrățișezi, Joe? a întrebat imediat Graf, dar a rămas întins acolo fără să se miște.
-Ei bine, ai spus că ți-e frig, așa că o să te îmbrățișez cald, ca să vezi cât de mult te iubesc, a spus Joe râzând în inimă. Voia să vadă fața lui Graf chiar acum, dar nu voia ca Graf să se simtă prea jenat sau stanjenit.
-Doar acoperindu-mă cu pătura, o să-mi fie cald în curând. Nu trebuie să mă îmbrățișezi, a spus Graf, dar Joe se mișcă să se apropie de vârf îmbrățișează-mă, spuse Graf, dar Joe se mișcă să se întindă pe spatele lui Graf, apropiindu-se și ținându-l mai strâns decât înainte.
-Nu pot să vin și să te îmbrățișez așa? Îți promit că nu voi face nimic dacă nu mă lași, a spus Joe pe un ton serios, în timp ce creierul lui Graf se gândea dacă să accepte sau să respingă.
-Te rog, Graf, răspunse Joe.
-Doar întinde-te și ține-mă în brațe ,a spus Graf.
-Hm, o înțelegere onorabilă cu căpitanul echipei de baschet a școlii, îl tachina Joe, liniștindu-i puțin gândurile lui Graf.
-Da..., a răspuns Graf înainte de a adormi. Joe zâmbi larg la răspunsul lui. Tăcerea a acoperit ambele părți, nimeni nu a spus nimic, dar amândoi și-au simțit inima bătând atât de tare încât era destul.
Graf dormea confortabil în brațele siluetei înalte până când auzi un zgomot puternic.
-Graf... Graf, trezește-te, trezește-te,Joe, nu te mai îmbrățișează.... Trezește-te, țipetele au răsunat din nou.Piciorul lui Kan i-a lovit piciorul lui Joe nu foarte tare ca să-l trezească pentru că o mână ținea telefonul și cealaltă nu-l putea mișca. Joe stătea în tăcere.
-De ce toată agitația atât de devreme Phi Kan? a întrebat Joe. Graf s-a ridicat și el.
-Conduceți și duceți-mă să-l găsesc pe Beam! Bee a sunat să-mi spună că Beam a fugit cu Ai’ Day, spuse Kan răgușit, făcându-i ochii lui Joe și Graf mari. S-au grăbit să se ridice în timp ce Kan a plecat fără să se spele pe față sau pe ochi. Când au părăsit casa lui Kan, l-au întâlnit pe tatăl lui.Kan ia spus tatălui său că Beam a fugit. Cât despre Graf, el i-a spus că se va întoarce să vorbească cu el mai târziu pentru că trebuia să-l ajute pe Kan să-l găsească pe Beam.
Joe a fost șoferul care l-a luat pe Kan. După ce au trecut pe lângă salonul lui Ai’ Day, au mers la casa lui Belle, dar nu au primit nimic, până când Bee i-a chemat să meargă la ea acasă. Joe i-a dus imediat. Când au ajuns, atât Graf, cât și Kan au știut că părinții lor se duseseră acasă la Beam. Kan a mers mai întâi spre Bee. Graf a rămas și a vorbit cu Joe în mașină.
-Joe, poți să te întorci mai întâi la casa ta, ca să faci duș și apoi să te întorci să mă iei să merg la casa mea, a spus Graf, având încredere în Joe să ia mașina.
-Și tu, încă nu ai făcut duș sau nu ai mâncat, spuse Joe îngrijorat.
-Stai puțin, mă duc acasă și mă ocup de asta, spuse Graf cu o expresie încordată pe față pentru că era îngrijorat de problema dintre Kan și Beam. Joe s-a întins și l-a bătut ușor pe cap pe Graf, făcându-l să nu se gândească prea mult la chestiune pentru că a simțit o căldură în inimă când a primit atingerea.
-Nu te gândi prea mult la asta, crede-mă, asta se va termina cu bine. Trebuie să fie fericit cu Beam, a spus Joe încurajându-l.
-Dar asta va fi dificil, spuse Graf din nou.
-Hai, intră primul, dacă vrei ceva de mâncare, sună-mă. Vin să-ți cumpăr” a spus Joe zâmbind.
-Hmm... Condu cu grijă, spuse Graf din nou. Înainte ca Joe să conducă mașina lui Kan înapoi la propria sa casă pentru a face un duș. Cât despre Graf, s-a alăturat grupului de oameni din interiorul casei.
CITEȘTI
Mai rău nu se poate 💜
Novela JuvenilAdaptarea in limba română făcută de un fan pentru fani♥️♥️♥️ Coraborare cu Kaly ❤️❤️ ⛔🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.necosintământ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite proble...