Capitolul 29

245 12 0
                                    

Părinții lui Kan au rămas uimiți, cu gura căscată când l-au văzut pe fiul lor cel mare ajutându-l pe cel mai mic bucătar, deși el nici măcar nu încercase în trecut.

-Ce este asta? a întrebat tatăl lui Kan în timp ce el se uită atent la menajera lui zâmbitoare.

-Ei bine... Nong Beam a vrut să-și arate abilitățile de gătit pentru ca voi să încercați, așa că Khun Kan îl ajută, a spus menajera.

-Și i-ai lăsat să facă asta? Spuse aspru tatăl lui Kan.

-Nu a fost ea, Beam a făcut-o el însuși, a spus Beam cu voce joasă pentru că nu voia ca menajera să fie certată.

-Dacă unchiul și mătușa nu vor să mănânce mâncarea lui Beam, atunci Beam o va lua, a spus tânărul cu o față tristă înainte de a întinde mâna să închidă aragazul cu gaz.

-Dacă ai făcut-o deja, de ce să-l arunci? Va fi doar o risipă de bani, a spus tatăl lui Kan cu o expresie feroce.

-Deci, tata este de acord să mănânce mâncarea lui Beam?întrebă Kan.

-Trebuie să mănânc ceva, mi-e foame, a spus tatăl lui Kan, înainte de a părăsi imediat bucătăria. Mama lui Kan l-a urmat de aproape. Kan, Beam, Joe și Graf s-au uitat unul la altul și au zâmbit. Beam a continuat să gătească în timp ce Joe și Graf se duceau să pună masa pentru cină.

-La ce se gândesc acei copii? s-a plâns tatăl lui Kan când a intrat în camera lui pentru a-și schimba hainele.
-Probabil vor ca noi să acceptăm povestea lui Kan și Beam, a răspuns mama lui Kan.

-Atât de superficial, crezi că voi fi în stare să accept asta, nu? Spuse din nou tatăl lui Kan. Mama lui Kan stătea liniștită la picioarele patului, în gând.

-Nu știam că și Nong Beam poate găti, a spus mama lui Kan pe neașteptate.

-Ai de gând să fii blânda doar pentru că Beam a venit să gătească pentru noi? Tatăl lui Kan a confirmat aceleași cuvinte.

** Oftat **

-Știu, dar ce facem? Dacă cei doi insista să se întâlneascs, cu siguranță nu se vor despărți, nu? a întrebat mama lui Kan. Tatăl lui
Kan a fost și el puțin atent.

-Asta este o altă poveste. Mi-e foame, să mâncăm întâi, Tatăl lui Kan a întrerupt conversația, pentru că încă nu se putea gândi la nimic. Când cei doi au ajuns în sala de mese, au constatat că totul era gata. Ceilalți 4 oameni s-au așezat să-i aștepte. Văzând părinții lui Kan venind la masă cu o expresie liniștită pe față, Joe s-a ridicat pentru a face loc ca părinții lui Graf să stea pe scaun.

-Uh, mulțumesc, spuse mama lui Graf, puțin uluită înainte de a se așeza. Joe zâmbi și se întoarse să se așeze lângă Graf ca de obicei. Tatăl lui Kan s-a uitat la mâncarea de pe masă și a văzut că de fapt este mâncarea lor preferată.

-Așteaptă puțin, Beam îți va da niște orez, a spus Beam înainte de a se ridica să ia un castron cu orez și să-l pună pe farfuria tatălui lui Kan, amândoi au stat nemișcați înainte ca Beam să-l dea și celorlalți și s-au întors să se așeze.

Crezi că făcând asta îl va face pe unchi să accepte relația lui Beam cu Kan? Întrebă neîncrezător tatăl lui Kan. Beam zâmbi ușor.

-Beam nu a făcut-o ca unchiul să-l accepte. Beam a făcut-o pentru că sunteți părinții persoanei pe care Beam o iubește. Părinții lui Phi Kan sunt ca părinții lui Beam, a spus tânărul zâmbind.

-Este bine din partea ta să spui asta. Dar unchiul nu a făcut-o poți să accepți asta oricum, a spus din nou tatăl lui Kan înainte de a începe să mănânce punându-i mâncarea în gură.

Tatăl lui Kan a trebuit să facă o pauză pentru că îi plăcea foarte mult gustul mâncării, dar nu a spus nimic. Toți cei de la masă au început. Să mâncăm împreună.

-Mătușă, încearcă  din acest curry cu papaya și portocale. Beam l-a făcut cu adevărat delicios. Joe a turnat curry cu portocale într-un castron mic și l-a așezat lângă castronul de orez al mamei lui Graf, ceea ce a înghețat-o pe doamna pentru că nu era obișnuită. Prietenul fiului având grijă de ea așa.

-Unchiule te rog, mănâncă curry de pui făcut de Beam și spune-mi dacă este delicios sau nu, Beam a pus și curry de pui în farfuria tatălui lui Kan.

-Nu trebuie să-l ridici. Unchiul o poate face singur, a spus tatăl lui Kan pe un ton monoton, dar a fost de acord să încerce curry de pui Beam i-a dat să încerce. Beam îl privi încântat.

-Ei bine, este puțin picant, a spus tatăl lui Kan, răspicat, înainte de a continua să mănânce. Beam se întoarse să zâmbească iubitului lui.

Mai rău nu se poate 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum